penkinlämmitin ei toimi

Von-Bruker

Autoista mitään tietämättömänä käännyn teidän puoleen. Siis kuskin penkinlämmitin ei näköjään toimi. Siihen syttyy kyllä valo, mutta perse on yhtä jäässä vielä puolen tunninkin jälkeen. Elikkäs mistä tätä voisi ruveta tarkastaa??? sulakkeesta?

21

13676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastus palanut

      kaiken todennäköisyyden mukaan vastus on palanut eli tarkasta suoraan penkin alta jakkaraan menevien johtojen päästä yleismittarilla. jos ja kun virtapiiri näyttää olevan poikki, ei sen kuulukaan lämmitä.

      korjaus on helppoa: ainoastaan verhoilun purku, uuden vastuksen asennus ja verhoilun uudelleen ompelu. merkkiliikkeessä teetettynä maksaa osineen tuskin puoltakaan auton hinnasta jos se on uudempi kuin 1999 :(

      • Von-Bruker

        Et oo tosissas? Voi saatana, se on oltava sitten perse huurteessa tai antaa emännän ajaa aina kun mahdollista ja itse nauttia lämpimästä penkistä apukuskina.

        auto on vm -99


    • Ford

      Ainakin Ford Focuksessa on ollut paljon ongelmia
      myös penkinlämmittimien kanssa, vastus rikkoutuu,
      merkkiliikkeessä korjaus maksaa ehkä 250€

      • on!

        Kaverin Rellu Cliossa on penkinvastus paskana. Korjausarvio n. 1000 euroa. Eli pallit huurussa ajelua tiedossa...


    • xxx

      Lämmittimen vastus on palanut joko istuinosasta tai selkänojasta, mutta EI molemmista.
      Korjaus maksaa N.100€ merkkilikkeessä.

    • kallista

      Omassa vaihdettiin pari vuotta sitten vastus muistaakseni selkänojaan.
      Ford-huollossa asentaja vaihtoi sen puolessa tunnissa, joten ei voi olla kovin kallista.

      Hakaset irti selkä- ja istuin-osan verhoilusta ja samoilla hakasilla takaisin kiinni.
      Eikä näyttänyt vaikealta hommalta kun sitä sivusta seurailin.

      Vaihto tosin meni myyjäliikkeen piikkiin eli en tiedä mitä olis maksanu.

    • aino_

      Tuttavapiirissäni on jo 3 Focusta josta kuskinpenkin lämmitys ei toimi. Kannataiskos kysellä Fordilta josko menisi takuuna, koska kyse on selvästi valmistusviasta?

      • perse tulessa

        Älä vaan käytä sitä penkinlämmitintä. Mulla palo penkkiin reikä ja samalla takkiin.


      • turse pelessä
        perse tulessa kirjoitti:

        Älä vaan käytä sitä penkinlämmitintä. Mulla palo penkkiin reikä ja samalla takkiin.

        No voi perse. Mulla käytettynä ostetussa autossa penkissä paloreikä ja ihmettelin onko se saa**nan virolainen tumpannut röökin siihen. No nyt sit selvis. Penkinlämmitin ei toimi. Ja Foordin paskaa tekniikkaa tietty täälläkin. Ei ikinä enää mitään Foordiin viittaavaa mulle.


      • pöljä provooja
        turse pelessä kirjoitti:

        No voi perse. Mulla käytettynä ostetussa autossa penkissä paloreikä ja ihmettelin onko se saa**nan virolainen tumpannut röökin siihen. No nyt sit selvis. Penkinlämmitin ei toimi. Ja Foordin paskaa tekniikkaa tietty täälläkin. Ei ikinä enää mitään Foordiin viittaavaa mulle.

        Kyllä on paloreikä yhtä keksitty foordisi!!!!
        Fordissa samat penkit kuin volvossa...


      • Anonyymi
        turse pelessä kirjoitti:

        No voi perse. Mulla käytettynä ostetussa autossa penkissä paloreikä ja ihmettelin onko se saa**nan virolainen tumpannut röökin siihen. No nyt sit selvis. Penkinlämmitin ei toimi. Ja Foordin paskaa tekniikkaa tietty täälläkin. Ei ikinä enää mitään Foordiin viittaavaa mulle.

        Siat, sano, vittuun vaan ja tsemiä! 🤡😎


    • lämmitin
    • naurattaa vieläkin

      Isällä palo perse sierrassa.
      oli mennyt anturi rikki

    • Anonyymi

      Miten ne ennen tuli toimeen ilman penkinlämmitintä? Ei niitä monessakaan autossa ollut. Silti meitä sikisi enemmän, joten luulenpa jotta sillä oli ihan päinvastainen vaikutus, jos ajaa kylmillä istuimilla.
      Kehohan näet lämmittää sen omalla lämmöllään ja tämä jos mikä, vilkastuttaa verenkiertoa niillä kehon alueilla!

    • Anonyymi

      Joo, ei mullekaan ole vielä sattunut sellaista autoa, jossa olisi kuskin penkissä ollut vielä toimiva lämmitin. Turhaa hömpötystä sellaiset.

      • Anonyymi

        Kyllä ne minulla on aina toimineet, mutta Fordia minulla ei ole ollut. Nykyisessä Bemarissa se on todella tehokas. Sitä ei tarvitse pitää päällä kuin pari minuuttia ja on pakko sammuttaa, ettei perse pala. Sitten siinä istuu sellaisessa lämpimässä pesässä. Mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne minulla on aina toimineet, mutta Fordia minulla ei ole ollut. Nykyisessä Bemarissa se on todella tehokas. Sitä ei tarvitse pitää päällä kuin pari minuuttia ja on pakko sammuttaa, ettei perse pala. Sitten siinä istuu sellaisessa lämpimässä pesässä. Mukavaa.

        Snoppailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne minulla on aina toimineet, mutta Fordia minulla ei ole ollut. Nykyisessä Bemarissa se on todella tehokas. Sitä ei tarvitse pitää päällä kuin pari minuuttia ja on pakko sammuttaa, ettei perse pala. Sitten siinä istuu sellaisessa lämpimässä pesässä. Mukavaa.

        Siinä on jotain vikaa jos jos parissa minuutissa alkaa perse palaa. Yleensä siinä on useampikin eri tehovalinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snoppailua

        Kiitos älykkäästä panoksestasi vanhaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snoppailua

        Faktahan se. Bemarin penkinlämmitin on tehokas ja laaja. Pari minuuttia riittää penkin lämmittämiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe