Enää 2 lukiokurssia jäljellä MB5 ja MB6. Tuntuu että en tajua mitään, ensimmäistäkään laskua en saa laskettua.
Nuo pitäisi kuukaudessasuorittaa että saan lakin.
Tsempatkaa vähän, miten mä selviydyn!?
Auttakee!
10
635
Vastaukset
- Tiinu
Eihän noi vaikeat kurssit ole, jos ovat lyhyen matikan. Mikä niissä on vaikeaa? Yritä nyt saada edes neloset!
- Mulla on jo yks nelonen ja ...
Vaikeita nuo kurssit on, koska polynomijutut ym. jäi yläasteella aika vähiin...
- Tiinu
Mulla on jo yks nelonen ja ... kirjoitti:
Vaikeita nuo kurssit on, koska polynomijutut ym. jäi yläasteella aika vähiin...
No, toiseen nelonen ja toiseen vitonen. Sitten kelpaa. Polynomithan on melkein sama juttu kuin yhtälöt. Mä sain vitoskurssista vitosen (en viitsinyt opiskella) ja kutoskurssista kasin. Yo-kokeeseen kertasin sitten erityisesti vitoskurssin juttuja. Anna esimerkkitehtäviä, niin yritän neuvoa (jos vain osaan).
- se mulla on jo =(
Tiinu kirjoitti:
No, toiseen nelonen ja toiseen vitonen. Sitten kelpaa. Polynomithan on melkein sama juttu kuin yhtälöt. Mä sain vitoskurssista vitosen (en viitsinyt opiskella) ja kutoskurssista kasin. Yo-kokeeseen kertasin sitten erityisesti vitoskurssin juttuja. Anna esimerkkitehtäviä, niin yritän neuvoa (jos vain osaan).
Geometrian kurssista...
- oppimäärän
se mulla on jo =( kirjoitti:
Geometrian kurssista...
suorittamiseksi täytyy suoritetuista kursseista vähintään 2/3 olla hyväksyttävästi suoritettu. Jos kursseja on yhteensä 6, niin niistä saa 2 olla nelosia.
- Alkup.
oppimäärän kirjoitti:
suorittamiseksi täytyy suoritetuista kursseista vähintään 2/3 olla hyväksyttävästi suoritettu. Jos kursseja on yhteensä 6, niin niistä saa 2 olla nelosia.
Toivottavasti...
- Vilde
Alkup. kirjoitti:
Toivottavasti...
Meillä aikuislukiossa on sellainen sääntö ,että kaksi nelosta saa tulla pakollisissa kursseissa,mutta viimeinen pakollinen koe ei saa olla nelonen.
- tosiaan
Vilde kirjoitti:
Meillä aikuislukiossa on sellainen sääntö ,että kaksi nelosta saa tulla pakollisissa kursseissa,mutta viimeinen pakollinen koe ei saa olla nelonen.
vielä nykyisessä opetussuunnitelmassa mahdollista noinkin määrätä ihan päivälukiossakin, joten eri kouluissa systeemi on erilainen. Uusi ops ei enää anna siihen mahdollisuuksia.
- ~Z~
...puuttui kans tuo matikan 6-kurssi ja ihan mieletön määrä muitakin. Tein ne pika-pikaa ja tuossa matikassa otin vielä varmuuden vuoksi yksityisopetusta. Kannattaa lukea ja harjoitella nyt tosissaan. Vielä ehdit. Itse luin ainakin 5h päivässä ja tein kirjan tehtäviä. Jäis ketuttaa aika pahasti jos kahdesta kurssista jäis kiinni, eikö?
Nyt hei paaaaaljon tsemiä ja kirja käteen niin kyllä se siitä!! =)- ~Z~
...hyvät paprut sain, valmistuin viime keväänä. Älä anna sen jäädä matikasta kiinni. Joutuu vaan tekee vähän töitä sen eteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070