Mahtaakohan bilteman mp3-soittimet tehdä kauppansa kun pioneerin, sonyn ja JVC:n saa samalla hintaa?
Bilteman hinnat
3
805
Vastaukset
- soittimia tullut ja mennyt
en usko. vaikka hinta on sama en menisi siltikään kokeilemaan bilteman soittimia. pioneer, JVC, ovat parhaimmat vaihtoehdot luettelemistasi. Sonykin on ihan kohtalainen mutta ei pärjää pioneerille äänenlaadussa.
- joo
mitä itse olen Sonyn osalta näpertänyt ovat kyllä JVC:n saman hintaluokan soittimet pesseet äänenlaadussa. Kalleimpia malleja en ole kyllä päässyt testailemaan.
- Hintahaitari
joo kirjoitti:
mitä itse olen Sonyn osalta näpertänyt ovat kyllä JVC:n saman hintaluokan soittimet pesseet äänenlaadussa. Kalleimpia malleja en ole kyllä päässyt testailemaan.
JVC:stä ei kokemuksia mutta Sonysta ja Pioneerista muutamia. Äänenlaadusta vaikea sanoa kun autot ja kaiuttimet ovat vaihtuneet siinä aina ohessa, mutta aina on Sonyn kanssa ollut enemmän ongelmia tuon mekaniikkapuolen kanssa. Parit Sonyt on hajonnut; kasettisoitin ja CD-soitin, niin ettei äänite tule enää ulos koneesta. Viimenen Sony hajosi niin että CD ei tullut ulos enää. Lisäksi ongelmia ollut tuon etulevyn kiinnittymisen kanssa ja paneelit on muutenkin olleet sellaista "puristeltaessa natisevaa" mallia. Lisäksi Pioneer on aina ollut jotenkin sivistyneempi. CD-työntyy hiljaisesti ja moitteettomasti ulos, ja näytöt ovat olleet parempia. Yhdestä sonysta hävisi näytöstä puolet teksteistä juuri etulevyn kontaktihäiriön takia. Tekstit sai näkyviin painamalla paneelia kevyesti.
Jos unohdetaan äänenlaatu niin perheemme pioneer soittimet joita on ollut 4 kpl ja soneja 2, ovat aina olleet teknisesti laadukkaampia.
Tällä hetkellä on mulla Panasonicit ja ei voi moittia ainakaan toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015