Jotenkin vaivaiduin tänne kirjoittamaan? Miksiköhän? Ehkäpä siksi, että minulla on jotain sanottavaa. Vaikkakin, olisiko täällä joku, joka olisi sen huomion arvoinen, että sanoisin jotain? Pikkuiset, yrittäkää ymmärtää eräs asia: Te olette päästänne vialla. Pipi päässä, ai ai.
Kuka pässi pelaa jotain runescapee edes tunnin saatikka 10 tuntia päivässä. Ai ai.
Elämä on outoa, vai mitä? Pienellä ihmisellä on joskus niin mielipuolisen pakottava tarve pelata jotain paskojen pelien äitiä ja puhua siitä täällä kuola suusta lentäen. Voi pienet, uskokaa minua: Teette itsenne naurun alaiseksi!
Höpsöt, saatte kommentoida viestiäni, jos on jotain ruikutettavaa. Mutta en tiedä jaksanko vaivautua tänne lukemaan mussutuksianne ja minulle on yksi hailee mitä te tänne kirjoitatte luisevilla sormillanne.
Kaikille, jotka pelaa runescapea!
5
373
Vastaukset
- Juraquille-Mihawk
Sinulle on turha puhuakkaan. Muut pelaavat mitä pelaavat.
Ja muuten, minä olen pelannut... Hmm... 3 vuotta!
Ja mitä naurettavaa RuneScapessa on? Ei mitään, teistä RuneScapen vihaajista on.
Miksi sitten haluatte tänne lähetellä noita "runescape on huono" viestejä? No siksi, että haluaisitte häiritä muita pelaajia. Olette itsekin ollut pelaamassa RuneScapea, ja kuollut, tai katsonut että se onkin huono.
Kuules, SINÄ taidat ITSE olla RUIKUTTAJA. - ......
ole sinä hiljaa kun et mistää mitää tiedä kun olet semmonen 5-vuotias vauvva ja siella kotona käyt jonkun pikku kakkosen sivuilla kun äiti ei anna pelata näin hurjaa peliä joten mene sinne pikku kakkosen sivuille tai hanki elämä!
- Matias L, Invala
ethän sinä voi tietää minkä ikäinen olen, mutta sen minä ainakin tiedän että olen vanhempi kuin sinä.
Taidat itse käydä niitten pikku kakkosen sivuilla kun puhut niistä koko ajan ja sitä paitsi minun mielestäni on naurettavaa kun joku runescapea pelaava henkilö käskee hankkimaan elämän, hankkisit itse sen koska sitä sinulla ei todellakaan ole.
Näköjään et taida itse tietää mistään mitään.
- ELÄMÄN MYYJÄ
OSTA ELÄMÄ MENE SIVULLE WWWRUNESCAPE.COM
- Rune on paras.
Mä en vittu voi tajuta miks jonkun pitää tulla tänne
saatana kettuileen jos joku pelaa jonkun näköstä peliä joka ei itseään miellytä. Sun todellakin pitäis hankkia elämä tai ainakin kunnollinen sellanen jos sulla ei elämässä muuta oo kun runescapen haukkuminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837