minulle millä olet mennyt Kanarialle, siis millä vehkeellä, paljonko liput maksoi jne. MInulle kun ei aukena miksi kannattaa ostaa lomaosake ja pääsee näin hyvään hotelliin pisteillä. Minusta lennot maksaa ns. kauko kohteisiin aivan hirvesti.
Keski-Eurooppaan pääsee näillä halppis lentoyhtiöillä mutta kerro millä lensit Kanarialle kun oli niin kannattavaa ?Vertailun vuoksi 4 tähden hotelli maaliskuussa 1 viikko aamupalalla 650 euroa . saatko muka edes tuolla lentolippuja ?
Sissa 24
3
469
Vastaukset
- vaikka
aurinkomatkojen,finnmatkojen tai tjareborgin sivuilla ja bongaa pelkät lennot.esim 21.12 Oulusta puerto ricoon 480 per nuppi! Meille pistejäsenille viikonloma kahdelle maksaisi lennot hotelli 1059!!!
- siksi ei
pitäähän sinun laskea yhtiövastikkeet, siirtomaksut, lentokenttäkuljetukset, ei takuulla onnistu 1059, ei sanon minä ja tuo lento on poikkeus, maksavat yleensä 800-1000 euroa ja sillä pääsee jo milloin vain Kanarialle, viime keväänä Bahiassa, siis lähellä Puerto Ricoa koko paketti 550 per nuppi, sis. aamiaisen.Ja sinun pitää ostaa osake jolla voin minä tehdä väh. 10 kunnonmatkaa kun sinä maksat vielä väh,. maksulla osaketta joka on ihan arvoton jos joutuu myymään, kerro vielä hyviä etuja ?
- Sissa24
siksi ei kirjoitti:
pitäähän sinun laskea yhtiövastikkeet, siirtomaksut, lentokenttäkuljetukset, ei takuulla onnistu 1059, ei sanon minä ja tuo lento on poikkeus, maksavat yleensä 800-1000 euroa ja sillä pääsee jo milloin vain Kanarialle, viime keväänä Bahiassa, siis lähellä Puerto Ricoa koko paketti 550 per nuppi, sis. aamiaisen.Ja sinun pitää ostaa osake jolla voin minä tehdä väh. 10 kunnonmatkaa kun sinä maksat vielä väh,. maksulla osaketta joka on ihan arvoton jos joutuu myymään, kerro vielä hyviä etuja ?
Mä menen tammikuussa Teneriffalle. Lennot oli 400,-/nuppi. Noista lentohinnoista on ihan turha kinata. Matkatoimistojen sivuilta voi katsoa helposti, mitä pelkät lennot maksaa. Aina ovat halvempia kuin hotellin kanssa. Yhtiövastikeet ei paljoa viikkoa päälle vuodessa tee, kun matkustaa keskimäärin 7 viikkoa vuodessa. Siirtomaksu on 99,-/viikko tai viikot (ei per nenä), joten se ei juurikaan tunnu kokonaishinnassa. Meitä lähtee 4 henkeä (vois lähteä kuuskin) kolmeks viikoks. Maksaa 99 euroo eli 8,25/viikko/henki.
Kenttäkuljetuksetkaan ei tuo meille lisäkustannusta, sillä aina varataan auto kentälle oli sitten seuramatka tai omatoimireissu.
Noi sun 10 "kunnon matkaa" tulis mulla täyteen kolmessa vuodessa - entä sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015