en tajuu näist jutuista mitää... mut dc ei ota toimiaksee vaik oon sallinu sen siellä palomuuri paikassa....Voisko joku vähän valasta?
dc++ ei toimi olleskaa..miks?
3
357
Vastaukset
- Kiops
Ei ole tarkoitus viisastella mutta ehkä olet aloitteleva käyttäjä, siksi ksyn että oletko nyt yhdistänyt johonkin hubiin?
- ciira
en ole kun ihan oikeeseen paikkaan... oon kuullu et sielt ei voi saada mitää jos ei oo jotain mitä jakaa, mut ei mee hubiinkaa... tulee vaan et connecting timeout!!!
- Nippe
ciira kirjoitti:
en ole kun ihan oikeeseen paikkaan... oon kuullu et sielt ei voi saada mitää jos ei oo jotain mitä jakaa, mut ei mee hubiinkaa... tulee vaan et connecting timeout!!!
Mulla on mitä jaksaa...asetukset on dc:essä kohdallaan... niin ainakin luulisin.
Mulla oli vanhemmassa koneessa se vanhempi versio ohjelmasta ja se pelitti ihan kympillä.
Vaihdoin kannettavaan ja asensin uudemman version tästä dc:eestä ja sit se lakkaskin toimimasta.
Mä olen ymmärtänyt et tää Telewellin TWEA-501 mallin modeemi estäs liikenteen?
Pitääks paikkansa?
Mä en vaan tajua noista modeemin asetuksista hevonhelvettiä...ja en viitti mennä omin nokkineen sorkkimaan... sotken vaan koko paskan entistä enemmän solmuun.
Jos jollain olis vinkkejä miten pääsis ees hakeen file listejä...ku herjaa yhtenään connection timeouttia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084