Kuka on paras tällä palstalla kävijä/kirjoittaja?
1. mekulius
2. Chiko-Chi
3. jolletzu
4. swampert
5. Emerald.
6. golem11
7. kartan
8. pokefani
9. kandee
10. Umbba (eihän unohdeta shefua!)
11. Mewwu.
12. mewwi
13. t.o.a (ei ole hetkeen aikaan käynyt)
14. fenriz (ei ole käynyt hetkeen aikaan kirjoittamassa, toki on chateissa.)
15. jalakazam
Ja voittehan myös sanoa niitäkin, joita ei listassa ole!
Gallup
11
885
Vastaukset
- nazi55
Se on paras joka kertoo miten rubyssä saa friendshipin.
En mäkään kovin pitkään aikaan oo käyny ku oli see ihme suomi24 riita.!! - sdgsDHGherhrhhe
Minuakaan! Miten jkoku ei mun nimee voi musoitaaàettseasf
- Mewwu.
Minä olisin varmaan maailman ylpein olento, jos nimeäni EI olisi tuolla listalla. Voi jessus ja Mewwi heti perään.
- Espi
Minuahan ei ole, joten voin ylpistyä :D Trallallaa...
- Chiko-Chi
Espi kirjoitti:
Minuahan ei ole, joten voin ylpistyä :D Trallallaa...
Mun nimi on vielä toisena tuolla listalla O___O Pelottavaa...*suojautuu mekun taakse*
- Mewwu.
Chiko-Chi kirjoitti:
Mun nimi on vielä toisena tuolla listalla O___O Pelottavaa...*suojautuu mekun taakse*
Ähää, olet Esko niin onnekas.. Häpeän ihan, kun oma nimimerkki tuolla näkyy.
- Espi
Mewwu. kirjoitti:
Ähää, olet Esko niin onnekas.. Häpeän ihan, kun oma nimimerkki tuolla näkyy.
Ihmiset tietävät, kuinka pelottava ärjys osaan olla, eivätkä riskeeraa henkeään laittamalla nimeäni tuonne. :D
- Umbba
Olen niin ikuisesti kiitollinen sinulle kun nimeni on tuolla, plee-heez, kaikki, sanokaa mun nimi!!!!!1111111 Olkaa kilttei, oon sheriffi, palvokaa minuu!!!11111111111139849023
Hei oikeesti jotain tasoa..- mekulius
En osaa päättää vaikka pelaaja05.
- metang
eli metang. olenko minä kiva?
- metang
sie oot parhain kävijä täällä. Entäs minä
?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208