Ihmettelen suuresti,että MIKSI tietyt nuoret pojat haluavat tehdä itsestään naisen näköisen?.
Miksi sitä meikkiä pitää laittaa tai miksi ne hiukset pitää laittaa "naisellisesti",jakauksella?.
Miksi tietyt nuoret pojat meikkaavat,ainakin rokkarit?.
13
1681
Vastaukset
- Anilla
Harvemmin meikkaavat pojat kyllä naisilta näyttävät. Ja mitäköhän mahdat tarkoittaa naisellisella jakauksella? En kyllä tähän mennessä vielä koskaan ole kuullut, että jakauskin on jotenkin naisellinen asia.
- randy rhoads
no sivujakaus on ainaki aika naisellinen..homo.
mut keskijakaus on ok.
ja meikit on ok keikalla. - EI jakausta miehelle!.
randy rhoads kirjoitti:
no sivujakaus on ainaki aika naisellinen..homo.
mut keskijakaus on ok.
ja meikit on ok keikalla.Se on aika homppamaisen näköistä!!.
- randy rhoads
EI jakausta miehelle!. kirjoitti:
Se on aika homppamaisen näköistä!!.
ite oot!!katto peiliiin!!
- homopoika*
Aika harva poika kuitenkaan itsestään tekee tytön näköisiä. tai ainakin on minulta jäänyt huomioimatta. jotkut pojat meikkaan, myös minä, mutta haittaako se sinua jollain lailla jos poika haluaa meikata? en itse ole kuullutkaan tuosta naisellisesta jakauksesta...? toisille sopii toisenlainen jakaus, toiselle taas toisenlainen, ei niitä mitenkään ole luokiteltu naisten ja miesten jakauksiin...?
- dyingbride
sivujakausko naisellinen? olihan rozz williamsillakin joskus sivujakaus, mutta silti hän oli mielestäni äärettömän miehekäs. ja meikkaavat pojat eivät todellakaan ole naisellisia. mielestäni meikki on oikeastaan aika miehekästä, se sopii pojille oikein hyvin. ainoa meikkaava mies, joka on mielestäni naisellinen, on boy george. ei tule muita mieleen...
tyhmää juttua. miksi tytöt saavat sitten pitää housuja, eivätkös ne ole miehekkäät? joo, ja poikien kuuluu pukeutua siniseen, ja tyttöjen punaiseen...en jaksa näitä juttuja.
- Kuinka typeräksi hiusmuoti ...
(hiukset roikkuvat jakauksella silmille!!).Ei ymmärrä!!.
Ei hemmetti,sitä en todellakaan ymmärrä!!.Liikkuminen on silloin vaarallista,kun näkee vaan vajaa puolet hiusten välistä.
Ja sitä paitsi,se on aika (säälittävän) näköistäkin,kuin sillä tyypillä ei olisi kaikki hyvin,vaan haluaakin nähdä vain pienen osan hiusten takaa. - ...
Mä oon nähny yhen meikkaavan pojan,joka oli kyllä maailmankaikkeuden parhaimman näkönen elävä olento...
- Minee
Ja miksi NAISET meikkaavat?
Kai miehilläkin/pojilla on siihen oikeus. - fashion
niin. minusta rokki-pojat saavat meikata! katsokaa nyt vaikka ville valoa, ja lauri ylöstä joilla on mustat kajaalit silmissä, eivätkä ole alkuunkaan tytön näköisiä :b... mutta tietenkin joku antti tuisku näyttää huulikiiltoineen hiukkasen homolta, mutta eihän siinä mitään pahaa ole. jokainen saa näyttää siltä, kuin haluaa!
- Naisellisen miehen mielipide.
MEIKKAAMAAN vain!. ;)
- ellu
kyllä pojat saavat meikata siinä missä tytötkin. meikkaavat pojat on mun mielestä ainakin hyvännäkösiä..yleensä.paitsi joku jonne aaron.mutta esim. eräs j-rock laulaja Gackt meikkaa,ja näyttää mun mielestä uskomattoman hyvältä.
- Anthargon
Tälläinen keskustelu on aivan turhaa. Eikös se ole jokaisen oma asia meikkaako vai ei? Nyt kun kuitenkin asiasta on näin plajon väitelty haluan sanoa myös omn mielipiteeni. Pojat ja miehet, meikatkaa ihmeessä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113337GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja711207- 831182
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351082- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53887
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872