Lexmarkin värikasetin täyttö

ei onnistu

Onko kellään kokemusta siitä kun itse on täyttänyt Lexmark´in 3-värikasetteja niin ensimmäiset tulosti tosi hyvin, mutta sitten yhtäkkiä jäi osa väreistä tulematta, ja lopuksi ei ollenkaan värejä. Välillä kone jo ilmoitti, että aseta värikasetti, kasetti oli kyllä täytenä paikoillaan.
Lexmarkíltä väitettiin että itsetäytetyt kasetit rikkovat elektroniikan?????
Eivät korvaa. Monitoimilaitteeni on 5kk vanha.
Onko joku kasetin nollaustoiminto olemassa ja kuinka kasetti resetoidaan???? Ainakin Epsonille on olemassa ihan omia resetoijia!!!!

4

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hifi

En tunne Lexmarkin monitoimilaitetta mutta oletan että tulostuspää ei ole sisäänrakennettu kasettiin kuten HP:ssä.
      Itsetäytetyillä kaseteilla on taipumus tukkia tulostuspää ja sitä ei kyllä mikään takuu korvaa. Tulostuspään uusiminen on todennäköisesti kalliimpaa kuin uuden laitteen ostaminen.

• Kaarjaa

...tulostuspää on nimenomaan rakennettu mustekasetin yhteyteen.
        Tulostuspää (se kullattu osa säiliön alapuolella) täytyy putsata välillä kastelemalle se lämpimään veteen tai spriihin. Täytyy varoa ettei kastele liian syvältä sitä tulostuspäätä, riittää kun upottaa sen millin verran siihen puhdistusaineeseen.

• nyt...
        Kaarjaa kirjoitti:

Tulostuspää (se kullattu osa säiliön alapuolella) täytyy putsata välillä kastelemalle se lämpimään veteen tai spriihin. Täytyy varoa ettei kastele liian syvältä sitä tulostuspäätä, riittää kun upottaa sen millin verran siihen puhdistusaineeseen.

vaan upota sitä veteen! märkä paperi riittää!

• sampata
        Kaarjaa kirjoitti:

kyllähän niitä joitakin malleja voi täyttää,mutta ongelma joissain malleissa on se että kasetissa on ns.mikrosiru joka ei tarkkaile kasetissa olevaa musteen määrää vaan kone laskee montako tulostetta on tehty,ja aina jää mustetta kasettiin käytämättä on nimittäin kokemusta,joihinkin kasetteihin on olemassa tuon sirun resetointilaite eikä maksa maltaita,muistaakseni joku tarvikemusteita myyvä liike möi myös näitä,mutta minun epsoniin en löytänyt sopivaa,pitäisi päästä tulosimen zip-tiedostoihin ja muuttaa sieltä nuo asetukset,mutta eihän valmistaja niitä kerro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe