1. Pokemoneja ei voi kloonata missään muissa peleissä kuin redissä ja bluessa. (Yellow?) (toki en ole niistäkään varma.)
2. Itemejä voi kloonta VAIN redissä ja bluessa. (korjatkaa jos olen väärässä)
3. Deoxyksen saa vain ja ainostaan AR:llä tai gamesharkilla.
4. Emeraldin tulosta ei ole vielä varmaa tietoa, milloin se tulee suomeen.
5. Pokemon Diamond (en tarkoita tulevaa ds:lle) on piraattipeli, jota en suosittele pelaamaan, ellette tosiaankin halua nauraa ja kerätä puhelinnumeroja pokemoneilta. (Kokemuksesta)
6. Missingo on redissä ja bluessa vanha "pokemon", mitä tekijät eivät muistaneet poistaa. Se ei vält. tuhoa peliänne, muistianne, 30% mahdollisuus tuhota. Minulla ei mennyt muutakuin kuvat sekaisin, kun pyydystin sen, mutta kun vapautin sen, kaikki palasi ennalleen.
7. Shiny Pokemonit ovat harvinaisia ja erivärisiä pokemoneja, mahd. nähdä se on n. yksi 6000.
8. Vakkarinimitys tulee Mekun, Umban, Espin, Chikon, Vullan ja Entsun "jengistä"(en keksinyt muuta. :)) En muista kuka heistä keksi sen, mutta sen tiedän, että se on VANHA nimitys. Jotkut ajattelevat että vakkari=vakiokävijä, niinhän se on, (mielestäni) mutta edellämainitut henkilöt käyttävät sitä eri muodossa.
Nyt en enää jaksa tehdä yhteenvetoa, mutta toivon, että nämä auttavat edes jotakuta.
~Kiitos.
Tietoa.
5
454
Vastaukset
- Mewwu.
"Vakkarinimitys tulee Mekun, Umban, Espin, Chikon, Vullan ja Entsun "jengistä".."
Emmekä saa unohtaa edesmennyttä Stelkkua (joka on, err, juuri nyt mesessä). Rauha hänen sielulleen.- Moltres
En usko että muistatte minua enää, mutta minä muistan teiät kaikki, jopa pois lähteneen Stelkun. Kannatti sittenkin eksyttää itsensä tänne. :P Terveisiä teille kaikille vaan.
- Umbba
Moltres kirjoitti:
En usko että muistatte minua enää, mutta minä muistan teiät kaikki, jopa pois lähteneen Stelkun. Kannatti sittenkin eksyttää itsensä tänne. :P Terveisiä teille kaikille vaan.
Muistan kyllä siut, olit kerran jopa unessani, jossa vakkarit yritti vapauttaa sinuu vankilasta. :D
Eli Pokemon Emerald julkaistaan huomenna 21.10.05. Aika outoa jos et tiennyt sitä, mutta hällä väliä. Jos olet tsekannut Nintendon etusivua niin varmasti tietäisit milloin se julkaistaan.
- t.o.a
Outoahan se, mutta en ole ollut netissä puoleen kuukauteen, koska olen ollut isovanhempieni luona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964