Noniin, pitihän tähänkin sortua.. kyselemään neuvoja! :D Minä olen siinä kohti kun ne kaikki ratsastaa sillä isolla norsun tapasella otuksella.. ( ei muista nimeä ei.. ) Mutta sitten tulee jotkut ja sieppaa sen Yunan sinne veden alle, ja tidus ja wakka lähtevät uimaan perään. Siinä se vaikea taistelu sitten onkin.. eli kuinka voittaa se kapine jonka sisässä se yuna on? Ku se tekee niin monta kertaa sen ihmeen hyökkäyksen että tiputtelee niitä tynnyreitä ja se vie hirveesti energiaa niiltä ukkeleilta.Joten toivoisin että joku jelppisi minua.Kiitos näin etukäteen.. Kiitos ja kumarrus. :)
FF10
4
293
Vastaukset
- ggg
kehitteleppä niitä ukkojas ni kyl sen pitäs onnistuu
- Terra
Käytä thunderia ja cureta poikia tarpeeksi usein. Luonnonlakihan on että vesi johtaa sähköä..:P
- kotilo-ja-gekkofani
Terra kirjoitti:
Käytä thunderia ja cureta poikia tarpeeksi usein. Luonnonlakihan on että vesi johtaa sähköä..:P
käytä sä vaan thunderii ja curee, kun vaan Tidus ja Wakka ovat taistelemassa??!!! Tuskin tuossa vaiheessa osaavat viä noita jollei oo poikettu omalta sphere gridiltä..
Kehittäminen on se valtti...Itse sain sen ihan helposti ekalla tuon taistelun..
- lucy.3
Extractor
Taistelu on helppo, mutta tässä ei voi käyttää muita kuin Tidusta ja Wakkaa. Extractor tekee Aqua Shooteria, joka tekee pientä vahinkoa jompaankumpaan hahmoon. Välillä Extractor nousee vähän matkaa kohti pintaa, "Readying Depth Charges", ja tekee seuraavalla vuorolla mainitun Depth Charges -hyökkäksen, mistä kummatkin hahmot menettävät kohtuullisesti HP:tä, sekä saattavat sokeutua väliaikaisesti.
Ainoa varsinainen uhka on tämä Depth Charges, mutta tekemällä 500 vahinkoa Extractorin valmistautumisvuorolla se vain palaa takaisin alas. Tiduksen ja Wakkan tulisi tehdä tässä vaiheessa jo helposti 500 vahinkoa yhteensä per vuoro. Bossilla ei ole kuin 4000 HP:ta, joten Hasten kanssa ottelu on hyvin nopeasti ohi.
http://www.fffin.com/finalfantasyt/
^voitte lukea fffin:iä...^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025