Flirttailu

Marge

Kuuluuko flirttailu elämäntapaasi? minä en sitä harrasta juuri ollenkaan. Ehkä niin tutustuisin useampiin miehiin mitä tähän saakka ja se oikea niin löytyisi. Minä en kuitenkaan koe flirttailua omakseni.

24

1968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ernu

Asia klaari.

• se jonggi

Teen sitä päivät pitkät vanhempien naisten kanssa.
      Tämä ilkikurinen pikkutuhma leikki saa naisten
      silmät sädehtimään ja menemään kotiinsa hymy suu-
      pielissä keventynein askelein.

• Jukka

Sä oot sitten ihan niinkuin mä!

• Tintti
        Jukka kirjoitti:

Sä oot sitten ihan niinkuin mä!

halia teille ja *smack*

• Jukka
        Tintti kirjoitti:

halia teille ja *smack*

Pusu sulle,kultaseni!!!

• olet sit

jokanaisen päivän piristäjä, hienoo. Onko joku aikataulu- tai paikka missä tätä flirttiä olis jaossa? Oikeestaan tästä voisi aueta ihan uusi ura jollekin fiksulle miespuoliselle työttömälle, aviomiespalvelun lisäksi tai liitännäisenä. Tosikoille huom! flirtti EI tarkoita suoraa päätä sänkyyn hyppäämistä.

• PirreXX

on ihan ookoo ja sopii minulle..:)))
      mitään liiallista, päällekäypää en kyllä sulata..
      Huumorintajuinen flirttailee melkein huomaamattaan ja jos ei yhtään sitä harrasta, niin siinä antaa itsestään vakavan ja tylsän kuvan..

• annina.2

Pieni flirtti piristää päivää!!! Ei siinä tarvitse olla sen kummempaa.

• TiinaKº

Kuinka elvyttävää onkaan sanaton pieni silmäpeli neljän ruuhkassa, vieressä jonottavan auton kuljettajan kanssa tai poimia suojatietä ylittävän nuorenmiehen katse toviksi *huokaa* ;D

• Loistava.polku

Miten elävää kirjallista ilmaisua. Käy ihan vanhan äikänopen sydämeen.

• Tee-aste
        Loistava.polku kirjoitti:

Miten elävää kirjallista ilmaisua. Käy ihan vanhan äikänopen sydämeen.

on kerta-kaikkisen ihana :)

• Kuuluu, sitä tulee tehtyä paljonkin päivän aikaan...nooh sille kevyesti...on kiva nähdä kun siihen vastataan.
      Eihän se flirti tarvitse olla mitään silmän iskuja..pieni kiinostunut hymy,kevyt vitsi.
      Mun mielestä meidän ikäiset siis 40 naiset osaa parhaiten flirtailun..nuoremmat menee äkkiseltään hämilleen.

• Nikolaikopeloi,

Flirttailu voipi piristää päivä, mutta ihmetyttää kun naisten on aina pakko flirttailla.
        Eniten raivostuttaa kun joku tulee ukko kainalossa tai toisinpäin ja alkaa flirttailemaan. Joskus joku mimmi istuu baarissa jonkun poikakaverinsa kanssa ja aloittaa silmäpelin, se on oikeesti minusta raivostuttavaa.
        Kyllä olen niin tiukkapipo että joko tosissaan tai sitten ei flirttailua ollenkaan.
        Eniten tuntuu flirttailevan sormus sormeessa olevat.
        No ehkä se juontaa huonosta itsetunnosta?
        Tai sitten vaan tylsyydestä?
        Onhan se kivaa, mutta mielummin flirttiä vapaan kanssa pleace.

• tinuli
        Nikolaikopeloi, kirjoitti:

Flirttailu voipi piristää päivä, mutta ihmetyttää kun naisten on aina pakko flirttailla.
        Eniten raivostuttaa kun joku tulee ukko kainalossa tai toisinpäin ja alkaa flirttailemaan. Joskus joku mimmi istuu baarissa jonkun poikakaverinsa kanssa ja aloittaa silmäpelin, se on oikeesti minusta raivostuttavaa.
        Kyllä olen niin tiukkapipo että joko tosissaan tai sitten ei flirttailua ollenkaan.
        Eniten tuntuu flirttailevan sormus sormeessa olevat.
        No ehkä se juontaa huonosta itsetunnosta?
        Tai sitten vaan tylsyydestä?
        Onhan se kivaa, mutta mielummin flirttiä vapaan kanssa pleace.

Sinä se nyt ehdit joka paikkaan kommentoimaan.
        Käsitys siitä, että Nikolai ei ole päässyt vielä tuohon ikään mennessä ketään kopeloimaan, vahvistuu entisestään.
        Eihän pieni flirtti, hyvänen aika, ole sama kun puolisonsa pettäminen!
        Vai onko niin, ettet flirttiäkään ole nähnyt kuin naapuripöydässä baarissa?

• Nikolaikopeloi,
        tinuli kirjoitti:

Sinä se nyt ehdit joka paikkaan kommentoimaan.
        Käsitys siitä, että Nikolai ei ole päässyt vielä tuohon ikään mennessä ketään kopeloimaan, vahvistuu entisestään.
        Eihän pieni flirtti, hyvänen aika, ole sama kun puolisonsa pettäminen!
        Vai onko niin, ettet flirttiäkään ole nähnyt kuin naapuripöydässä baarissa?

Ikävä kyllä tohon flirttailuun le törmäillyt useemmin sellaisten mimmien puolelta joilla on jo ukko kainalossa.
        Pikkasen se häiritsee.
        Olen kyllä aika suvaitsevainen noin yleensä, mutta joissain asioissa mielummin pikkasen tiukka.
        Pikku flirtti ja isompi on ihan kivaa ja sitä harrrastan itsekkin, mutta jos joku on kainalossa niin silloin en.
        Tinuli kiitos vaan analyysistäsi, ei ihan osunut, mutta oli kiva lukea.

• Felixman

Ikävä kyllä tohon flirttailuun le törmäillyt useemmin sellaisten mimmien puolelta joilla on jo ukko kainalossa.
        Pikkasen se häiritsee.
        Olen kyllä aika suvaitsevainen noin yleensä, mutta joissain asioissa mielummin pikkasen tiukka.
        Pikku flirtti ja isompi on ihan kivaa ja sitä harrrastan itsekkin, mutta jos joku on kainalossa niin silloin en.

lähes aina ja katson vastaankävelevien naisten perään, että ???

• tinuli

Pikkasen se häiritsee.

No mutta eihän sinun tarvitse osallistua flirttiin varattujen kanssa? Eikö siihen lajiin yleensä kaksi tarvita.
        Niin, enkä todellakaan ole analyytikko, joten suonet anteeksi hätäisen arvioni sinusta, mutta olisi ihan mielenkiintoista kuulla, millainen on tuollainen valikoiva suvatsevaisuus;)

• Nikolaikopeloi,
        tinuli kirjoitti:

No mutta eihän sinun tarvitse osallistua flirttiin varattujen kanssa? Eikö siihen lajiin yleensä kaksi tarvita.
        Niin, enkä todellakaan ole analyytikko, joten suonet anteeksi hätäisen arvioni sinusta, mutta olisi ihan mielenkiintoista kuulla, millainen on tuollainen valikoiva suvatsevaisuus;)

Tinttu ihmetteli miksi flirttailuni on valikoivaa.
        No minusta ei ole järkevää flirttailla kaverille jolla on mies mukana. Siinä jotenkin antaa itsestään sellaisen kuvan, että olisi valmis nappaamaan toisen miehen mimmin.
        Toinen mikä kiusasi oli se miksi häiritsee ne naiset kun flirttailee vaikka niillä on sormus saormessa.
        No varmaankin tunnen sympatiaa sitä miestä kohtaan jonka akka flirttailee ja antaa sekin minusta erikoisen kuvan naisesta.
        Vapaat sinkut nyt voivat flirttailla toisille vapaille ja se on ihan ok ja silleenhän sitä itsekkin, mutta ei kaikille jotain kriteerejä sillekkin, mutta toisaalta kohtelias pyrin olemaan jokaiselle.

• tinuli

Tinttu ihmetteli miksi flirttailuni on valikoivaa.
        No minusta ei ole järkevää flirttailla kaverille jolla on mies mukana. Siinä jotenkin antaa itsestään sellaisen kuvan, että olisi valmis nappaamaan toisen miehen mimmin.
        Toinen mikä kiusasi oli se miksi häiritsee ne naiset kun flirttailee vaikka niillä on sormus saormessa.
        No varmaankin tunnen sympatiaa sitä miestä kohtaan jonka akka flirttailee ja antaa sekin minusta erikoisen kuvan naisesta.
        Vapaat sinkut nyt voivat flirttailla toisille vapaille ja se on ihan ok ja silleenhän sitä itsekkin, mutta ei kaikille jotain kriteerejä sillekkin, mutta toisaalta kohtelias pyrin olemaan jokaiselle.

Noh Nikolai, pieni tarkennus. Enhän minä sitä ihmetellyt miksi flirttailusi on valikoivaa, vaan ihmettelin sitä, millaista on sinun "valikoiva suvaitsevaisuutesi". Mainitsit ketjun jossain vaiheessa olevasi melko suvaitsevainen, mutta joissain asioissa melko tiukka. Millaisissa asioissa olet suvaitsevainen, millaisissa tiukka, sitä tarkoitin?

Vaikea kuvitella ihmistä, joka häiriintyy ventovieraiden flirttailusta, missään asiassa kovin suvaitsevaiseksi.

Ehkä tämä nyt karkasi jo varsinaisesta aiheesta:)

• keskiyonkehraaja

Se kuuluu kyllä ihan jokapäiväiseen elämään.
      Kaupan kassajonokin tuntuu lyhenevän kummasti kun saa viereisestä jonosta takaisin pienen lämpöisen hymyn:))

• Mutta se vaatii positiivisia fiiliksiä sitä henkilöä kohtaan, jonka kans flirttailee, että tulee luonnostaan.
      Tai ehkä sitte joku, jota ei tunne lainkaan, silloin se toinen kyllä joutuu aloittaan, mä en osaa.

• keskiyonkehraaja

Olla ihan outo!!
        Silloin se toimii!!
        Koitas joskus , tuntuu hyvältä ja nostaa tota niin paljon parjattua itsetuntoo,,,

• Sani
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

Olla ihan outo!!
        Silloin se toimii!!
        Koitas joskus , tuntuu hyvältä ja nostaa tota niin paljon parjattua itsetuntoo,,,

..mun sitte pitäis tehdä, kun en kerta osaa? ;)
        Ehkä hymyily oudoille kaupan kassajonossa ei ihan kaikilta luonnistu.
        Toisaalta taas, ehkä ne on joskus niin pieniä 'hienovireisiä' juttuja, joita ei edes miellä flirttailuksi.

• jpntar1

voi tehdä ihmeitä rankan päivän jälkeen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe