ostin vähän aikaa sitten uuden digikameran, ja ostin siihen 512 mb muistikortin. myyjä sanoi että muistikortti kannattaisi formatoida 1-2 kertaa kuukaudessa (koska se että poistelen kuvia aina yksitellen ei tee hyvää muistikortille). kuinka voin formatoida muistikortin? :|
jotain myyjä neuvoi mutta näin jälkeen päin ajatellen en tajua/muista yhtään että miten se tyhjentäminen tapahtuu.. kiitos jos joku auttaa ^^
muistikortin tyhjentäminen
4
689
Vastaukset
- JUlPPI
Olen varma että kamerasi käyttöohjeessa puhutaan asiasta.
Nehän ovat usein merkkikohtaisia juttuja, mutta kyllä näitten digivekottimien valikotkin ovat aika helppotajuisia nykyään.
Esmes mun Nikonissa on valintapyörässä "set up" ja sen kun vääntää kohalle ni johan aukeaa valikko jossa on alekkain eri toimenpiteet, ja niiden joukossa "format card".
Sen valitsemalla saa sitten vielä ratkaistavakseen monimutkaisen kysymyksen että haluaako pika- vai perusteellisen formatoinnin :)- aloittelija____
kiitoksia neuvosta. :D
harmi vain että kameran ohjeet ovat ranskaksi.. :(
(kamera on konica minolta dimage a200) - exFakiiri
aloittelija____ kirjoitti:
kiitoksia neuvosta. :D
harmi vain että kameran ohjeet ovat ranskaksi.. :(
(kamera on konica minolta dimage a200)Valikkokieleksi saanee englannin kamerassa kuin kamerassa. Itse teen jolaisen kortin tyhjennyksen formatoimalla. Se siivoaa kortin hakemiston kokonaan.
- ????????????
tyhjennän kortin aina formatoimalla.Siitä on tullut tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882