Tässä kerran menin pyypillin kanssa iltahämärässä viiden aikaan käymään katsomaan, josko näkisin pyitä taikka metsoja. Kun olin kävellyt kotoani metsään asti, noin kilometrin päässä kodista, näin ison viirupöllön. Kaivoin kameraa laukustani, mutta luovuin tekemisestä kun huomasin pöllön liitävän minua kohti! se kuitenkin kaartoi viime hetkellä ohi minusta. Näin kun se laskeutui tien toisella puolella olevaan mäntyyn. jatkoin hieman matkaa, ja huomasin sen tulevan taas kohti! Tällä kertaa se ei pelotellut, vaan tarrasi päästäni kiinni! Kun pääsin sairaalasta kolmen viikon päästä, sain kuulla että kuolema oli ollut todella lähellä, kun minut pyörtyneenä seuraavana aamuna löysivät. Ensi kerralla kun olen metsällä, ja näen pöllön Ammun sen varmasti! suosittelen teitäkin varomaan niitä, sillä se liitää(hiljaa) takaapäin, jos se sillä tuulella sattuu olemaan.
Pöllö hyökkäsi
7
1524
Vastaukset
- Fantacy
Tosi kaameaa unta kattelit, auttaiskohan Sobril?
- mmm
jos olisit muistanu iltapäivälääkkees.
- apua
te kaupunkilaishipit ette tiiä näistä maaseudun vaaroista mitään. ootteko kuullut esim hirvien autojen alle jäämisestä? tiesittekö että semmoista tapahtuu aivan oikeasti!? luonto on vaarallinen paikka, jos siellä ei osaa toimia oikein, minä esim toimin väärin.
- Fantacy
apua kirjoitti:
te kaupunkilaishipit ette tiiä näistä maaseudun vaaroista mitään. ootteko kuullut esim hirvien autojen alle jäämisestä? tiesittekö että semmoista tapahtuu aivan oikeasti!? luonto on vaarallinen paikka, jos siellä ei osaa toimia oikein, minä esim toimin väärin.
Siltikin; Olet Hauska!
- Risukon ryynääjä.
Pöllöt on vaarallisia,jos niillä on poikaset lähellä.On kyllä outoa jos vielä syksyllä käy kiinni. Itselläni on käynyt pari kertaa niin,että kun olen ollut teeriä suonlaidassa kyttäämässä ja kutsu suhauksia antanut.Niin kanahaukka on syöksynyt puskista kynnet ojossa!!
- apua
niihän siinä voi käydä, mutta pöllöilläkin on reviirinsä.
apua kirjoitti:
niihän siinä voi käydä, mutta pöllöilläkin on reviirinsä.
hoitoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713