USKOMATONTA!!!!

OH YAH

oon keksiny tavan miten helposti voi scammata ukkoja muilta! onhan tämä hieman ilkeää, mutta elämä on. eli: runescapen henkilökunnalla on sähköpostiosoite jonka kautta he voivat helposti saada selville henkilöjen salasanat. tätä toimintoa ei kuitenkaan käytetä hahmojen scammaykseen, vaan epäselvyyksien ratkomiseksi (kun esimerkiksi olet unohtanut oman salasanasi). tämä osoite on: [email protected] (kyllä, itsekin ihmettelin ensiksi tuota hotmail.comia, mutta näin se vaan nyt on). ensiksi sinun on valittava itsellesi uhri. HUOM! TÄMÄ EI TOIMI AINA, JA VOIT ITSE JOUTUA ONGELMIIN TÄSTÄ! tämähän on suuniteltu niin, että tämä kikka toimisi vain jagex staffille, mutta joskus on sellaisia tilanteita, kun kukaan ei valvo tätä. SILLOIN sinun tulisi toimia. HUOM! hyvä aika tälle olisi aikaisin aamulla, koska silloin amerikassa on yö. tee siis näin: lähetä osoitteeseen ([email protected], toi pd tulee tietääkseni sanoista password database)viesti, jossa lukee: PASSWORD CHECK ACCOUNT##tähän hahmo, jonka salasanan halutat##. sen jälkeen vaihdat riviä, ja kirjoitat vielä: CHECKER ACCOUNT##tähän oma hahmosi## ja CHECKER PASSWORD##oma salasanasi##. tässä tää sitten olis. mutta muista, että hehän saavat hahmotietosi tällä, joten jos he huomaavat että et ole jagexin henkilökuntaa, saat bannit heti. itse olen tehnyt tämän kaksi kertaa, ja onnistunut molemmilla. onnea yritykselle, mutta vielä kerran: en ota mitään vastuuta jos saatte bannit.

6

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsa

silee haluis kokoeilla tota mut en tiiä jos uskallan en haluu bännejä

• make pelaaja

mä kokeilin tätä mun kaverin ukolle ja se toimi! mä en kyl tiiä jos mä enää uskallan tehä sitä, mut kerran sain tehtyy! tosin, en saanu mun kamulta ku jotkut full mithit..ei välttämättä ollu rikeerauksen arvosta..

• lollo

lollo ja noi kaikki visetit on lähetetty 10 minuutin sisäl lollo!! arvosana suoritukselle:en kehtaa antaa!

• t.o.a

Itse asiassa yritylsestä annan ysin, mutta tuo oli vähän LIIANKIN hyvin tehty. Ja miksi nämä "sähköpostien antajat" kertovat sen muille? Hehän saisivat vain ja ainostaan itse käyttää sitä, mutta kertovat muillekkin sen. -.-' Järki käteen, hyvä pelaajat!

• oirginal2

ja kato ei se ees oo runescape aiheinen ku laittaa oma nimi ja salasana nii ei ne sitä tarvii mihikää ja toi on voinu laittaa ite et sai kamaa surkee yritys huijata

arvosana:4- todella surkea yritys

• Älyllinen
        oirginal2 kirjoitti:

ja kato ei se ees oo runescape aiheinen ku laittaa oma nimi ja salasana nii ei ne sitä tarvii mihikää ja toi on voinu laittaa ite et sai kamaa surkee yritys huijata

arvosana:4- todella surkea yritys

Tuo äijä on tehny itelleen uuden osotteen ja sitten kun sun pitää lähettää sinne myös oma salasanas ja ukkos nimi joten se pöllii sitten ukkos ja se on tehny tosta olevinaan tosi asiallisen kun pistää jotain englannin kieltä!!!
        säälittävä huijari!!!
        P.S. tämän huijauksen ratkaisi The Bansku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe