oon keksiny tavan miten helposti voi scammata ukkoja muilta! onhan tämä hieman ilkeää, mutta elämä on. eli: runescapen henkilökunnalla on sähköpostiosoite jonka kautta he voivat helposti saada selville henkilöjen salasanat. tätä toimintoa ei kuitenkaan käytetä hahmojen scammaykseen, vaan epäselvyyksien ratkomiseksi (kun esimerkiksi olet unohtanut oman salasanasi). tämä osoite on: [email protected] (kyllä, itsekin ihmettelin ensiksi tuota hotmail.comia, mutta näin se vaan nyt on). ensiksi sinun on valittava itsellesi uhri. HUOM! TÄMÄ EI TOIMI AINA, JA VOIT ITSE JOUTUA ONGELMIIN TÄSTÄ! tämähän on suuniteltu niin, että tämä kikka toimisi vain jagex staffille, mutta joskus on sellaisia tilanteita, kun kukaan ei valvo tätä. SILLOIN sinun tulisi toimia. HUOM! hyvä aika tälle olisi aikaisin aamulla, koska silloin amerikassa on yö. tee siis näin: lähetä osoitteeseen ([email protected], toi pd tulee tietääkseni sanoista password database)viesti, jossa lukee: PASSWORD CHECK ACCOUNT##tähän hahmo, jonka salasanan halutat##. sen jälkeen vaihdat riviä, ja kirjoitat vielä: CHECKER ACCOUNT##tähän oma hahmosi## ja CHECKER PASSWORD##oma salasanasi##. tässä tää sitten olis. mutta muista, että hehän saavat hahmotietosi tällä, joten jos he huomaavat että et ole jagexin henkilökuntaa, saat bannit heti. itse olen tehnyt tämän kaksi kertaa, ja onnistunut molemmilla. onnea yritykselle, mutta vielä kerran: en ota mitään vastuuta jos saatte bannit.
USKOMATONTA!!!!
6
732
Vastaukset
- pertsa
silee haluis kokoeilla tota mut en tiiä jos uskallan en haluu bännejä
- make pelaaja
mä kokeilin tätä mun kaverin ukolle ja se toimi! mä en kyl tiiä jos mä enää uskallan tehä sitä, mut kerran sain tehtyy! tosin, en saanu mun kamulta ku jotkut full mithit..ei välttämättä ollu rikeerauksen arvosta..
- lollo
lollo ja noi kaikki visetit on lähetetty 10 minuutin sisäl lollo!! arvosana suoritukselle:en kehtaa antaa!
- t.o.a
Itse asiassa yritylsestä annan ysin, mutta tuo oli vähän LIIANKIN hyvin tehty. Ja miksi nämä "sähköpostien antajat" kertovat sen muille? Hehän saisivat vain ja ainostaan itse käyttää sitä, mutta kertovat muillekkin sen. -.-' Järki käteen, hyvä pelaajat!
- oirginal2
ja kato ei se ees oo runescape aiheinen ku laittaa oma nimi ja salasana nii ei ne sitä tarvii mihikää ja toi on voinu laittaa ite et sai kamaa surkee yritys huijata
arvosana:4- todella surkea yritys - Älyllinen
oirginal2 kirjoitti:
ja kato ei se ees oo runescape aiheinen ku laittaa oma nimi ja salasana nii ei ne sitä tarvii mihikää ja toi on voinu laittaa ite et sai kamaa surkee yritys huijata
arvosana:4- todella surkea yritysTuo äijä on tehny itelleen uuden osotteen ja sitten kun sun pitää lähettää sinne myös oma salasanas ja ukkos nimi joten se pöllii sitten ukkos ja se on tehny tosta olevinaan tosi asiallisen kun pistää jotain englannin kieltä!!!
säälittävä huijari!!!
P.S. tämän huijauksen ratkaisi The Bansku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328