"Mummot", stringit vai boxerit?

Ei vielä mummeli

Jotta pysyy muodissa mukana niin...Millaiset ovat "mummot". Katselin kaupassa pienikukkaisia puvilla-alushousuja ja tytär sanoi että: Ai sä tykkäät tollasista "mummoista". Mä olen luullut että ainoat oikeat "mummot" ovat ne lohenpunaiset , paksut ja pitkäpunttiset:O Mun mielestä ne kukalliset oli ihan söpöt alkkarit. Mitä te naiset laitatte ja mitä te miehet haluaisitte nähdä naisella? Eikös stringit ainakin ole ihan mahdottoman epämukavat? Luulisi että peppuvakokin hankautuu rikki. Entäs silkkiboxerit? Onko ne viehkeät? Itse ainakin laittaisin mielelläni sellaiset mutta onko nekin out?

57

3647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain..

-voi äiti mitä juttuja!....

• Ajomies

Profiilisivullani on eräs tunnettu maailmanmerkki kätkeytyneenä otsikossa mainitun linkin taakse
        - kauhisteluja ja kiittelyjä tulee linkistä
        ja yllättäen kiittelijöinä naiset vaikka suunnattu lähinnä meille miehille
        - tirkistelijöille. Mainoksena minusta parhaasta päästä.

• Väriä elämään
        Ajomies kirjoitti:

Profiilisivullani on eräs tunnettu maailmanmerkki kätkeytyneenä otsikossa mainitun linkin taakse
        - kauhisteluja ja kiittelyjä tulee linkistä
        ja yllättäen kiittelijöinä naiset vaikka suunnattu lähinnä meille miehille
        - tirkistelijöille. Mainoksena minusta parhaasta päästä.

ainakin olisi mieluisat itsellään kalsarit joiden väritys olisi edestä keltainen ja takaa ruskea. Ei tarvitsisi pyykätä niin usein:)

• Ei vielä mummeli

jotain älykkäämpää kysymystä, No... onko maailamakaikkeus mielestäsi litteä kuten väitetään? Miten nopeasti se laajenee? Mitä mieltä olet kvanttiteoriasta ja mitä tiedät siitä?

• Ajomies
        Väriä elämään kirjoitti:

ainakin olisi mieluisat itsellään kalsarit joiden väritys olisi edestä keltainen ja takaa ruskea. Ei tarvitsisi pyykätä niin usein:)

Ainakin itse pesen alusvaatteeni ja mahdollisesti käyttämäni pyjaman yhden ja viimeistään kahden käyttökerran jälkeen. Tupakoivassa seurassa oltuani kotiin päästyäni kaikki vaatteeni menevät oitis pesukoneeseen....
        Naisessa pätee sama eli nautin puhtaasta Naisen tuoksusta, jota ei ole yritetty peittää voimakkailla keinohajusteilla, mieto omaa persoonallisuutta tukeva tuoksu on ok.

• sipriina serkku
        Ei vielä mummeli kirjoitti:

jotain älykkäämpää kysymystä, No... onko maailamakaikkeus mielestäsi litteä kuten väitetään? Miten nopeasti se laajenee? Mitä mieltä olet kvanttiteoriasta ja mitä tiedät siitä?

Mie ainakin laitan stringit, mut en töihin.
        Ns "ikkunaverhoja" (vaal.pun.pitkä punttiset) en piä koskaan.

• teoria
        Ei vielä mummeli kirjoitti:

-kuule,en kaipaa,enkä odota älykkäämpää kysymystä sulta,lusikka ja kauha edelleenkin erikokoisia.Ota Jermu mukaasi,kun poistut.. :)

• Ei vielä mummeli
        teoria kirjoitti:

-kuule,en kaipaa,enkä odota älykkäämpää kysymystä sulta,lusikka ja kauha edelleenkin erikokoisia.Ota Jermu mukaasi,kun poistut.. :)

on varmaan liiennyt vain pipetillinen kun on jaettu tuota huumorintajua:)

• sovi naisille!

Miksi täällä ei anneta rehellistä vastausta!

Minä tilasin Anttilasta stringit, kun ne näyttävät kuvastossa niin hienoilta. Laitoin ne jalkaan miesystävän iloksi tietenkin!!! Minusta ne on niin EPÄMUKAVAT KUIN OLLA VOI! siis ei niitä voi käyttää, ne painuvat suoraan sanottuna uraan. Lienee parikymppisten tyttöjen juttu, ei enää näin vanhalla iällä. Tavalliset pöksyt on kaikkein mukavimmat, voihan sitä miehelle näytellä sitten vaikka vähän sexympiä housuja, siis tarkoitan vähän kauniimpia ja silkkisiä ;)

• Pirre*

ollaan ilman housuja..:)

• on jotain,mitä ei voi ollenkaa edes ymmärtää!kuka ihme ne on edes keksiny,ja mitä varten..hyi...

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

on jotain,mitä ei voi ollenkaa edes ymmärtää!kuka ihme ne on edes keksiny,ja mitä varten..hyi...

niitä nuorella naisella, onhan ne kauniit, mutta ei enää ..ainakkaa miulla olisi..:), ja toisekseen viitsisi, enpä enää viitsisi mitään narua haaruksissani hiertämässä...

Nämä uuden malliset pökät ovat mukavia, pokserin ja tavallisen välimuodot..oletko huomannu..?

• Pirre* kirjoitti:

niitä nuorella naisella, onhan ne kauniit, mutta ei enää ..ainakkaa miulla olisi..:), ja toisekseen viitsisi, enpä enää viitsisi mitään narua haaruksissani hiertämässä...

Nämä uuden malliset pökät ovat mukavia, pokserin ja tavallisen välimuodot..oletko huomannu..?

ymmärrä niitä naruja ees nuorilla naisilla...minkä tähen semmonen narunpätkä pitää hiertää tuolla peffassa?eihän se peitä ees mitään vai onko sillä sitte tarkotustakaa..?!

kunnon pikkupöksyt ne olla pitää,ei semmoset mitä saat olla aivan kaivelemassa ulos...

• Ajomies
        Pirre* kirjoitti:

ollaan ilman housuja..:)

Suuren osan ajastani olen housuitta kun aatamin asussa mieluiten sängyssä ja juuri joku ovikelloa primputti- asiaa oli.
        Sanoin vain pyyhe lanteillani olevani JUURI menossa suihkuun.... olisi se ovisilmä joskus paikallaan....

• sovi naisille!
        mii-su kirjoitti:

ymmärrä niitä naruja ees nuorilla naisilla...minkä tähen semmonen narunpätkä pitää hiertää tuolla peffassa?eihän se peitä ees mitään vai onko sillä sitte tarkotustakaa..?!

kunnon pikkupöksyt ne olla pitää,ei semmoset mitä saat olla aivan kaivelemassa ulos...

nyt tytöt puhutte asiaa!!

• Ajomies
        mii-su kirjoitti:

Tiedän toki, että kauniin paketin availeminen on houkuttelevaa. Sisältö on kuitenkin ratkaisevaa.
        Kun nainen tapaamispäivänämme käy kampaajalla niin se kertoo hänen halustaan olla miellyttävä.
        Miten kertoa hänelle, että olen kiinnostunut enemmän siitä, mitä kätkeytyy kampauksen alle....

• Nina
        Pirre* kirjoitti:

siinä Suomen Big Brotherissa eilen näkyi mustat stringit farkkujen kauluksen yli. Ei sekään mikään mallivartaloinen ole...Yrittää mielistellä sitä söpöliini- Antti A:ta, luulee kai olevansa nuorekkaampi kun vilauttelee niitä narustringejä. Varmaan on senkin peppuvako koetuksella kun sitä ahteria on senkin verran:((

• Omin käsin
        Ajomies kirjoitti:

Tiedän toki, että kauniin paketin availeminen on houkuttelevaa. Sisältö on kuitenkin ratkaisevaa.
        Kun nainen tapaamispäivänämme käy kampaajalla niin se kertoo hänen halustaan olla miellyttävä.
        Miten kertoa hänelle, että olen kiinnostunut enemmän siitä, mitä kätkeytyy kampauksen alle....

naisista? Että oikein kampaajalla pitäis käydä! Siis pitäiskö olla oikein kovaks lakattu pööki vai?
        Mä en ole käynyt vuosiin kampaajalla ja kyllä jatkuvasti ovat miehet baarissa nykimässä hihasta, ihan fiksut, ei mitkään juntit;) Eikös luonnollisuus olekaan valttia?:O

• Pirre*
        Nina kirjoitti:

siinä Suomen Big Brotherissa eilen näkyi mustat stringit farkkujen kauluksen yli. Ei sekään mikään mallivartaloinen ole...Yrittää mielistellä sitä söpöliini- Antti A:ta, luulee kai olevansa nuorekkaampi kun vilauttelee niitä narustringejä. Varmaan on senkin peppuvako koetuksella kun sitä ahteria on senkin verran:((

onpa minun sivistyksessä ainakin Suomen Big Brotherissin kokoinen aukko..:)

• Ajomies kirjoitti:

se laittautuminen tapaamiseen kertoo,että
        arvostaa sitä toista ihmistä niin että vähän laittaa itseään kauniiksi...ne muut ominaisuudet paljastuu sitten myöhemmin...

• Pirre* kirjoitti:

se kuulu osana siihen naruriekale-juttuun että se rihma pitää näkyä sieltä housunkauluksesta...

• annina.2
        Pirre* kirjoitti:

Niin se on muuten minunkin, en perusta sitten pätkääkään tosta Big brotherista, se on noiden parikymppisten juttuja se.

• Nina
        Pirre* kirjoitti:

niin tietää mistä Suomi puhuu:)) Vaikka pysyy varmaan kärryillä kun ruokakaupassa käynnin ohessa vilasee Iltahden ja 7 Päivää lehden kannet.

• Ajomies
        Ajomies kirjoitti:

Olin sopinut treffeistä keväällä 1964
        ja tapaamispaikalle ilmestyi Nainen, joka oli pukeutunut ja ehostanut itseään viimeisen päälle;
        häkellyin
        näkemästäni - hän oli 21 v. kaunotar.
        Kaunis ja älykäs Nainen, jollaisia harvoin tapaa
        - Kukkumäen tyttöjä... luoja on ollut tuhlailevainen kun on tämän Naisen luonut: kauneutta, älyä ja viisautta antaessaan ei ole kitsastellut ensinkään....

Miksi jätin - en hennonut poimia itselleni....

• Pirre*
        Nina kirjoitti:

niin tietää mistä Suomi puhuu:)) Vaikka pysyy varmaan kärryillä kun ruokakaupassa käynnin ohessa vilasee Iltahden ja 7 Päivää lehden kannet.

olen ihan ulkona, kun en ole kuullut edes puhetta aiheesta, pitäskö se ruveta sitten vilkuilemaan niitä törkylehtien kansia..mie aina mieluummin vilkuilen siinä kassajonossa josko olis muuta silimänruokaa näkösällä..:)

• Ajomies kirjoitti:

Olin sopinut treffeistä keväällä 1964
        ja tapaamispaikalle ilmestyi Nainen, joka oli pukeutunut ja ehostanut itseään viimeisen päälle;
        häkellyin
        näkemästäni - hän oli 21 v. kaunotar.
        Kaunis ja älykäs Nainen, jollaisia harvoin tapaa
        - Kukkumäen tyttöjä... luoja on ollut tuhlailevainen kun on tämän Naisen luonut: kauneutta, älyä ja viisautta antaessaan ei ole kitsastellut ensinkään....

Miksi jätin - en hennonut poimia itselleni....

ei kait vaan ollut elämäsi nainen kumminkaan...

huoh..oispa se luoja jaannu vähän tännekkin päin jotakin....:)

• Ajomies
        mii-su kirjoitti:

ei kait vaan ollut elämäsi nainen kumminkaan...

huoh..oispa se luoja jaannu vähän tännekkin päin jotakin....:)

- Herkkiä hetkiä !
        Nuoruuden ihastukset, jopa rakastumiset tulevat tällä iällä esiin ja halu tuoda niitä julki.
        En liene ainoa mies. joka näin tekee
        - naisten tarinoitakin olen saanut kuulla useita.

• Ajomies kirjoitti:

- Herkkiä hetkiä !
        Nuoruuden ihastukset, jopa rakastumiset tulevat tällä iällä esiin ja halu tuoda niitä julki.
        En liene ainoa mies. joka näin tekee
        - naisten tarinoitakin olen saanut kuulla useita.

että se ihan ensimmäinen ihastus on se,jonka muistaa koko loppuelämänsä...ja niin se on käynyt myös minun kohdallani.

• Ajomies
        mii-su kirjoitti:

että se ihan ensimmäinen ihastus on se,jonka muistaa koko loppuelämänsä...ja niin se on käynyt myös minun kohdallani.

Kummallista, että "tällä iällä" alkaa muistelemaan. Sanotaan, että ihmisestä on tullut vanha kun hän alkaa muistelemaan ensi rakkauttaan
        - "Kultainen nuoruus..."

• Ajomies kirjoitti:

Kummallista, että "tällä iällä" alkaa muistelemaan. Sanotaan, että ihmisestä on tullut vanha kun hän alkaa muistelemaan ensi rakkauttaan
        - "Kultainen nuoruus..."

muistelen useinkin kaiholla sitä ensirakkautta,mutta eipä tässä nyt kukaan ole vielä vanha...ei jää kultainen nuoruus unholaan..:)

• Ajomies
        mii-su kirjoitti:

muistelen useinkin kaiholla sitä ensirakkautta,mutta eipä tässä nyt kukaan ole vielä vanha...ei jää kultainen nuoruus unholaan..:)

Taisin olla alle kouluikäinen kun ihastuin erääseen kotikylälläni kesät viettäneeseen Monicaan. Pikkupoika katseli kaunista vaaleata kiharatukkaa, jolla oli kaunis laulunääni.
        Hän oli orkesterien solistina jo aivan nuorena ja pääsi estraadeillekin ollen Euroviisuedustajanammekin- tummempi Ami-sisko lauloi myös kauniisti....

• olet jäänyt
        mii-su kirjoitti:

on jotain,mitä ei voi ollenkaa edes ymmärtää!kuka ihme ne on edes keksiny,ja mitä varten..hyi...

paljosta vaille jos et ole kokeillut stringejä, ne on ihan oikeasti mukavat varsinkin kuumalla kesäilmalla.

Pitää ostaa vain sellaiset jotka ovat pehmeää mukavaa materiaalia, eikä liian paksua ja kovaa narua sinne hmmm.... persvakoon :DD

• olet jäänyt kirjoitti:

paljosta vaille jos et ole kokeillut stringejä, ne on ihan oikeasti mukavat varsinkin kuumalla kesäilmalla.

Pitää ostaa vain sellaiset jotka ovat pehmeää mukavaa materiaalia, eikä liian paksua ja kovaa narua sinne hmmm.... persvakoon :DD

puhuttua ympäri..:))kuiteski mulla on niin et häiritsee vaikka on tavalliset pöksyt ja jos ne ei ole "paikoillaan" niin tulee oikeen kärtsy olo ku pitää koko ajan korjaille pöksyjen paikkaa...
        Vilposethan ne varmaan on,varsinki kesällä..mut kuiteski...mä varmaan oon vanhanaikane...:))vaikka eihän sitä voi sanoa,mitä on vuoden päästä...;)

• kokeillut
        Pirre* kirjoitti:

Sumopainijan asua, ei hankaa eikä painu vakoon.

• Hanna51
        mii-su kirjoitti:

puhuttua ympäri..:))kuiteski mulla on niin et häiritsee vaikka on tavalliset pöksyt ja jos ne ei ole "paikoillaan" niin tulee oikeen kärtsy olo ku pitää koko ajan korjaille pöksyjen paikkaa...
        Vilposethan ne varmaan on,varsinki kesällä..mut kuiteski...mä varmaan oon vanhanaikane...:))vaikka eihän sitä voi sanoa,mitä on vuoden päästä...;)

oli yhdessä lehdessä kuva Linda Lampeniuksesta tärkeänä viulunsa kanssa. Oli päällä sellainen asu jossa oli tosi kapea tuo haarakiila ja se oli vahingossa mennyt vähän sivuun. Arvatkaa miltä näytti kun toinen seistä tököttää ja ajeltu pimpukkavako näkyy:DDD Oli sen näköinen kuva että ei varmaankaan ollut tarkoitus vaon näkyä.

• Hanna51 kirjoitti:

oli yhdessä lehdessä kuva Linda Lampeniuksesta tärkeänä viulunsa kanssa. Oli päällä sellainen asu jossa oli tosi kapea tuo haarakiila ja se oli vahingossa mennyt vähän sivuun. Arvatkaa miltä näytti kun toinen seistä tököttää ja ajeltu pimpukkavako näkyy:DDD Oli sen näköinen kuva että ei varmaankaan ollut tarkoitus vaon näkyä.

tuo tuntea,että nyt on jokin viärässä paikassa?:)) kauheaa sit,ku ei pysty mitenkää tuollasessa paikassa sitä korjailemaankaan...:))

• mekatron
        Pirre* kirjoitti:

olen ihan ulkona, kun en ole kuullut edes puhetta aiheesta, pitäskö se ruveta sitten vilkuilemaan niitä törkylehtien kansia..mie aina mieluummin vilkuilen siinä kassajonossa josko olis muuta silimänruokaa näkösällä..:)

Pirrellä ne tarjoukset vaan....

Pakko ennen Simpsoneita pari minuuttia sitä pössöä ohjelmaa katsoa.
        Kun poika ei halua menettää Simpsoneista pätkääkään.
        Enkä minäkään, eipä silti.

• Hanna51
        mii-su kirjoitti:

tuo tuntea,että nyt on jokin viärässä paikassa?:)) kauheaa sit,ku ei pysty mitenkää tuollasessa paikassa sitä korjailemaankaan...:))

Ja ajattele sitä kun Linda on katsellut omaa kuvaansa siinä lehdessä. On mahtanut hävettää kun on huomannut sen vasta myöhemmin! Eihän se suoraan silmille hyppinyt mutta ihan selvästi näkyi. Niin että tytsyt olkaahan tarkkana niiden narubikinienne kanssa esim. uimarannalla ettei syytetä paljastelusta!:))

• Hanna51 kirjoitti:

on aikanaan rahastettu,lähes nykäs tyyliin,ja saattoi olla mukana laskelmointia median puolelta ja Lindalle maksettu pientä extraa.

Lindaa henkilönä jotenkin pidän symppiksenä,on saanut kaikesta julkisuusrumbasta huolimatta pidettyä kyynisyyden kaukana ja on edelleen avoin ja välitön henkilö.

• Hanna51 kirjoitti:

Ja ajattele sitä kun Linda on katsellut omaa kuvaansa siinä lehdessä. On mahtanut hävettää kun on huomannut sen vasta myöhemmin! Eihän se suoraan silmille hyppinyt mutta ihan selvästi näkyi. Niin että tytsyt olkaahan tarkkana niiden narubikinienne kanssa esim. uimarannalla ettei syytetä paljastelusta!:))

se kuitenkin jossain vaiheessa suosiolla heittäny lopunkin rätin sen päältä pois....

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

Pirrellä ne tarjoukset vaan....

Pakko ennen Simpsoneita pari minuuttia sitä pössöä ohjelmaa katsoa.
        Kun poika ei halua menettää Simpsoneista pätkääkään.
        Enkä minäkään, eipä silti.

se on jo tyyvvyttävä...

Simsoneita ei olekaan tullut katottua lasten lähdettyä mualimalle...silloin tuli katottua ja pidin myös..

• olennainen

vuosikaudet sopivin malli mulle.
      Ennen etittiin pyllyä pöksyistä, nyt pöksyjä pyllystä.

• Ainakin minä haluan pukeutua tilanteen mukaan. Usein käytän pitkiä kalsareitakin.

Jokaisella on varmasti oma yksilöllinen käsityksensä asiasta, enkä haluaisi sulkea mitään noista mainitsemistasi vaihtoehdoista pois omalta kohdaltanikaan - varsinaisia mummoja ei kaapistani taida (vielä?) löytyä.

Itse valitsen alusvaatteet yleensä muun pukeutumisen, mielialan ja tilanteen mukaan.
      Rinkkaan tai kajakkiin en pakkaa silkkihepeneitä, enkä laita iltajuhliin pitkiä kalsareita. :)

• Taatto

Pitää niitä ison kainalon päällä vai ei. Raappahousuja ei tule riivittyä. Sexyjä tietty. Se on siinä.

• pitsibokserit

ovat parhaita. Kun on nätit alusvaatteet, niin olokin on aivan erilainen kun mummokalsareissa:))

Pitsiä - ehdottomasti pitsiä, ja sitten tietenkin samaa sarjaa olevat rintaliivit - ajatelkaa nyt hyvät ihmiset jos jään vaikka auton alle, ja sairaalassa hoitajat riisuvat minulta rikkinäiset likaiset keltaisenruskeat kalsarit ja hajoamispisteessä olevat tissiliivit!!! Siunatkoon!!!!

Halvallakin saa ihan kauniita alusvaatteita.
        Kaikki naiset vain alusvaateostoksille, kyllä miehetkin ilahtuvat:DD

• koltis
        pitsibokserit kirjoitti:

ovat parhaita. Kun on nätit alusvaatteet, niin olokin on aivan erilainen kun mummokalsareissa:))

Pitsiä - ehdottomasti pitsiä, ja sitten tietenkin samaa sarjaa olevat rintaliivit - ajatelkaa nyt hyvät ihmiset jos jään vaikka auton alle, ja sairaalassa hoitajat riisuvat minulta rikkinäiset likaiset keltaisenruskeat kalsarit ja hajoamispisteessä olevat tissiliivit!!! Siunatkoon!!!!

Taattokin ?

• pitsibokserit kirjoitti:

Naisen 'parhaita' avuja,ei saa "jätää"loppuunkuluneiden liivien varaan,sehän täyttäisi jo heitteillejätön tunnusmerkit.

Ja kyllä alusvaatteetkin kuuluvat pukeutumiseen ja siitähän itseasiassa se alkaakin ja onneksi myös siihen myöhemmin päättyy.

Pitsi sopii vallan hyvin alusasuihin ja myös 'pienikin on kaunista',useinmiten,toki DD:kin on ok.

• jos avokas ostaa
        koltis kirjoitti:

Taattokin ?

pitsiä ja kaunista alusvaatetta:DD

Toki Taatto voi itsekin ostaa avokkaallensa kauniitja sexykkäät alusvaatteet:))

Itselläni on AINA kaunista alla, mutta.. niin siitä päällyksestä en nyt niin tiedä:))

Ainakin nyt näyttää olevan vanhat verkkarit ja T-paita, ei sitä pihahommia viitsi tehdä kovin koreissa vaatteissa..Mutta alla on kyllä nytkin huomattavasti kauniinpaa:DD

• Suomessa naiset
        emw34 kirjoitti:

Naisen 'parhaita' avuja,ei saa "jätää"loppuunkuluneiden liivien varaan,sehän täyttäisi jo heitteillejätön tunnusmerkit.

Ja kyllä alusvaatteetkin kuuluvat pukeutumiseen ja siitähän itseasiassa se alkaakin ja onneksi myös siihen myöhemmin päättyy.

Pitsi sopii vallan hyvin alusasuihin ja myös 'pienikin on kaunista',useinmiten,toki DD:kin on ok.

uusivat alusvaatteitaan huomattavasti laiskemmin kuin esimerkiksi Ranskassa, jossa naiset ostavat pikkuhousuja ja rintaliivejä useat kuukaudessa.

Suomalaiset miehetkin ilahtuisivat varmasti kun vaimolla olisi seksikkäät alusvaatteet, eikä vain niitä pässinpökkimiä villahousuja, ja kulahteneita rintaliivejä.

Ja naisten rinnatkin säilyttäisivät paljon kauemmin kiinteytensä eivätkä roikkuisi navassa, kun kunnon liivit tukisivat niitä.

Ja niihin hepeniin ei tosiaankaan mene kovinkaan paljon rahaa, kun katsoo mistä ostaa.

• Taatto
        jos avokas ostaa kirjoitti:

pitsiä ja kaunista alusvaatetta:DD

Toki Taatto voi itsekin ostaa avokkaallensa kauniitja sexykkäät alusvaatteet:))

Itselläni on AINA kaunista alla, mutta.. niin siitä päällyksestä en nyt niin tiedä:))

Ainakin nyt näyttää olevan vanhat verkkarit ja T-paita, ei sitä pihahommia viitsi tehdä kovin koreissa vaatteissa..Mutta alla on kyllä nytkin huomattavasti kauniinpaa:DD

Pitää kynttilöitä vakkasi alla.

• Suomessa naiset kirjoitti:

uusivat alusvaatteitaan huomattavasti laiskemmin kuin esimerkiksi Ranskassa, jossa naiset ostavat pikkuhousuja ja rintaliivejä useat kuukaudessa.

Suomalaiset miehetkin ilahtuisivat varmasti kun vaimolla olisi seksikkäät alusvaatteet, eikä vain niitä pässinpökkimiä villahousuja, ja kulahteneita rintaliivejä.

Ja naisten rinnatkin säilyttäisivät paljon kauemmin kiinteytensä eivätkä roikkuisi navassa, kun kunnon liivit tukisivat niitä.

Ja niihin hepeniin ei tosiaankaan mene kovinkaan paljon rahaa, kun katsoo mistä ostaa.

tuntuu kyllä olevan toista maata,tosin alusaujen lisäksi vaatteita hankitaan niin paljon,että kirpparille niitä kolme neljä kertaa vuodessa viedään myytäväksi.

Liikunnan harrastajien täytyisi panostaa kunnollisiin ja urheilemiseen tarkoitettujen liivien/alusasujen käyttöön.
        Ennenhän siihen kelpasi ne kaikein kuluneimmat liivit,koska 'ne jouti menemään pilalle hikoilun myötä'.

Roikkuviin rintoihin ei ole olemassa mitään sellaista jummpaohjelmaa,jolla ne saisi muokattua 'ennalleen' vaan silloin on tyytyminen sen aseman säilyttämiseen,mihin ovat huonosti tuettuna joutuneet.

Eipä silti rinnat on rinnat, vaikka voissa paistais ja elämään kuuluu kehon muutokset osana kokonaisuutta.
        Silti on varmasti mukava,jos ei kehoaan turhaan rasiteta huonolla hoidolla ja elämäntavoilla.

Tämä nyt vähän lipsuu aiheesta,mutta olen naisen(ten) suhteen nautiskelija,joten se olkoon lievennyksenä tähänkin viestiin.

Ps.onneksi kotona on nainen minun makuun,joten olen sensuhteen 'onnenpekka'ja kiitollinen hänelle koko kolmestakymmenestä yhteisestä vuodesta.

• pitsibokserit kirjoitti:

Enpäs ole ajatellu tuota auton alle jäämistä...:))hyvä huomio..pitääki olla viimosen päälle päntätty ku lähen taas liikkeelle...ne on noi ambulanssikuskit niin kommeita miehiä ja jos ne joutuu pian vähän riisuileen niin on ainaki kuteet kunnossa..;))

• Emerita

...millaisen reaktion haluat saada aikaan. Jos meidän ikäisemme nainen käyttää stringejä, niin luulenpa, että kumppanisi ainakin hymyilee, ellei saa naurukohtausta

• keskiyonkehraaja

Mutta riippuu tilanteesta, parhaat pepulle.
      Stringit mutta vaan jos on ihan "pakko"
      Hirveet kapineet. Sitten ihmetellään peräpukamia..

• sipriina serkku

Miten ne peräpukamien tulemiseen vaikuttaa?

• Pehr Soon

Ei luulisi olevan mitään yhteistä.
      Avopuolisoni mukaan kummankin käytön kun opettelee, siitä tulee tapa. Tosin stringeistä pääsee helpommin eroon ja usein ne riisutaankin pois tieltä...

• Ajomies

Taitaa tuossa pukeutumisessa pätevän samat lait kuin tutkittaessa vapaitten miesten ja naisten mieltymyksistä toistensa suukkoihin:
        - Naiset mieltyvät miehessä raikkaaseen makuun ja tuoksuun...
        Miehet taas kiinnostuivat vapaasta naisesta, jonka suukko maistui ja tuoksui miedosti alkoholille...

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      591
      3050
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2572
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1641
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1562
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1446
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1414
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1322
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1193
    Aihe