Olen menossa julkkisbileisiin lauantaina, enkä tiedä kuka voin olla. Niinpä kaipaan ehdotuksianne, ketä voin bileissä esittää. Julkulla pitäisi olla vaaleat hiukset..mielellään. Naispuolinen henkilö pitää myös olla. Toivottavasti apua pian löytyy.
TARVITSEN RIPEÄSTI APUA!!!
9
1343
Vastaukset
- millainen
olet?
lihava/hoikka?
pitkä/lyhyt?
britney/shakira
--->sellainen, jonka tunnistaa helposti sen pitää olla. shakiralla vatsatanssijan look ja briitulla koulutyttö look.- ellu_92
... tollasta. siis hoikka olen. todella. mutta jotain vähän parempia julkkuja. esim. Katie holmes. ei kyl mitään tolasta, mut ihan sama. :D En osaa selittää...
- kaspander
Lindsay Lohan, Brittany Murphy, Kate Hudson?
vai pitäskö olla erityisiä piirteitä..- ellu_92
brittany murphy kuulostaa hyvältä :D Kiitos paljon Danke schön :D
- parton
ellu_92 kirjoitti:
brittany murphy kuulostaa hyvältä :D Kiitos paljon Danke schön :D
vaikka
- nurmen elina
parton kirjoitti:
vaikka
laitat vaan melonit topin alle
- ritterhouse
nurmen elina kirjoitti:
laitat vaan melonit topin alle
nytti makänen
- ...
Piggy
- ...
Pukeudu Avril Lavigneks!! Se rokkaa! Siks on kaiken lisäks helppo pukeutuu! Mustat vaatteet, ja suorat tai kiharat hiukset! Ja paljon kajaalii ja ripsarii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898