Miten ihmeessä Putty:llä tai Nutty:llä pääsee Quakenet:tiin tai ircnet:tiin
Olen kun olen lukenut näillä foorumeilla että alkakaa käyttämään puttyä tai nuttyä.
Niin että miten sillä pääsee quakenetiin......
KERTOKAA
Miten Putty:llä tai Nutty:llä pääsee Quakenet:tiin tai ircnet:tiin
8
11412
Vastaukset
- millään.
Nämä on terminaaliohjelmia, ei irc-clienttejä
- dfddffddf
öö, mä käytän irssii puttyl. ja irssi on irc-client
irc nettiin pääsee kirjoittamalla mainiin /server irc.inet.fi
ja quakeen
/server irc.quakenet.org - edelleenkään
dfddffddf kirjoitti:
ja quakeen
/server irc.quakenet.orgputty ja nutty ovat edelleen terminaaliohjelmia. Käyttämäsi irc-ohjelma on irssi.
- k0xu
dfddffddf kirjoitti:
ja quakeen
/server irc.quakenet.orgmihin ihme mainiin kun en oikeen osaa tota irssi vai voiko sitä sanoa irssi kieleksi
- p7h
dfddffddf kirjoitti:
ja quakeen
/server irc.quakenet.org>käytän irssii puttyl
juu et. Käytät Puttyä päätteenä. Ajat irssiä jollain koneella jossain.
>/server
connectilla pääset molempiin
>mainiin
int main(int argc, char **argv) ? - Opetan
Googleta tietoa....
Ei se voi olla vaikeaa...
owned
- siitä että
ensin hankit itsellesi shell-tunnarit ja sit voidaan puhua puttysta ja irssistä.
- jokurandomnevari
Eli, käynnistät puttyn tai nuttyn, painat palloon minkä kohdalla lukee SSH, laita siihen shellisi serverin osoite.
Nyt sinulta pitäisi kysyä käyttäjä nimeä ja salasanaa, täytä ne.
Tuon jälkeen kirjoitat screen irssi, /connect irc.quakenet.org ja /wc niin sulet jonkin kanavan jne, jostain löytyy käyttö ohjeet varmaankin.
Sitten kun sulet ssh yhteyden, paina CTRL A D sen jälkeen kirjoita logout tai CTRL D.
Nyt jos tahdot uudestaan mennä niin menet samallalailla, serveri, nick ja pass, mutta kirjoitat screen irssin tilalle screen -x tai screen -r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759