Onko niin, etä moposkootterin mittari on viritetty näyttämään liikaa? Mun skodussani mittari näyttää 75, kun vieressä ajavan auton mittari näyttää 62. Todellinen nopeus lienee 60 paikkeilla. Onko muilla näin?
Aprilia sr 50 nopeusmittari
2
1159
Vastaukset
- TiiKeRi
Kyllä se on vähän joka mopossa sama "vika" että mittari näyttää liikaa! Kun lueskelee täällä näitä viestejä, niin kaikki puhuu jostain yli 60km/h nopeuksista, vaikka mopo olisi vakio. Niin ja Suomen laissa sanotaan että mopon suurin sallittu nopeus on 45km/h, joten eiköhän kaikki kuristetut mopot kulje sen ~45km/h.. Tää vastaus meni nytten vähän sivuun mutta kuitenkin tää on mun kanta asiaan..
- Jaaba
mun Äs-Ärrä huijaa vain vähän.
Mun mittari 70 vierel ajavan 64 ja tutka 64.
Mun mittari 45 vierel ajavan 45 ja tutka 44.
Mun mittari 120 vierel ajavan 115 ja tutka 108.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715