Antti alkaa näyttää

Minnalta!

Onko kellekään muulle tullut samanlaista mielleyhtymää?
Jotain on tapahtunut Antin ulkonäölle, nyt samalla kun sillä on alkanut pipo kiristyä. onkohan se jätkä henkisesti ollenkaan kunnossa?

10

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diediediekillkillkill

Halloween viikonloppuna Antti tekee kunniaa pyhälle ja nirhaa kilpailijat sänkyihinsä yksi kerrallaan . . .

• onpi

seriffi? nukkimassa vai?

• nuppi tutisee

hermo kiristyyn kun timo ei haluakkaan olla sen kanssa sillain

• tyhjä tuijotus

kaukaisuuteen. *hrrrr* Isoveljen lienee syytä kohta alkaa kysellä, tunteeko Antti olonsa kuinkakin pahaksi?! totta on että samankaltaisuutta Minnan kanssa on havaittavissa,joku sellainen "taikinaisuus" (en tarkota nyt lihavuutta!!) ja kireet kasvot,on molemmilla! (mitähän se Iina onnistui molemmille tekemään?? minähän yönä se hakee ne mukaansa kyöpelinvuorelle??)

• naurattaa

mut ei voi muuta sanoo kuin Antin peli on NIIN MENETETTY.Mä luulen tietäväni mitä se pohtii tuijottaessaan: Se katuu sitä mietteissään niin katkerasti,että tuli alunperin hypättyä samaan kelkkaan Minnan kanssa.Se tietää,että tästä ei nousta.Eikä pysty ajattelee mitään muuta,ja masentuu entisestään.

• samaa mieltä
        naurattaa kirjoitti:

mut ei voi muuta sanoo kuin Antin peli on NIIN MENETETTY.Mä luulen tietäväni mitä se pohtii tuijottaessaan: Se katuu sitä mietteissään niin katkerasti,että tuli alunperin hypättyä samaan kelkkaan Minnan kanssa.Se tietää,että tästä ei nousta.Eikä pysty ajattelee mitään muuta,ja masentuu entisestään.

jätkä luuli keksineensä saletin tavan hoitaa potti himaan, mutta ei silti osannut ennustaa kuinka pitkälle "suomalainen hulluus" kantaa. Sori vaan, "söde" poju, läpinäkyvä reiluus, rehtiys, aktiivisuus ja maltillinen pesän nuoleskelu ei kanna loppuun asti - ja sekös vituttaa.

• Päksä

Mä olen miettinyt, mikä Anttia on alkanut riepoon, kun ei se enää oikein vissiin edes juttele. Istuu vaan hiljaa naama norsun vi..lla. Ja mua ärsyttää se Minnan teipin hiplailu!!

• .......

Iinalle että ei ole huolta Minnan suhteen - siis että hän ei mene Minnan iskuyrityksiin mukaan. Eihän se voi Minnalle suoraan sanoa, saa pian pudotuspisteet itselleen. On jätkä ihan jumissa siellä, sääliks käy. Olis edes yrittänyt luoda suhdetta muihin, mutta kun se ei tupakoi niin on ulkona siitä ringistä ja Timo taas ajattelee vaan -piip-: ua.

• Minnan.......

yhdennäköisyys alkaa tosiaanki oleen silmiinpistävä! =D Katoin eilen oikein sillä silmällä ja kyl toi on ihan totta!! =D Katsokaa vaikka!!

• Nimetön

joutuu tollasen lehmän kanssa olemaan yhdessä monta päivää ja sitä ennen se viel ilkes lyöttäytyä Antin viereen nukkuun, mutta onneksi Antti piti pintansa ja potki sen pois, sekös Minnaa vi..ti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      183
      13718
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe