Onko kellekään muulle tullut samanlaista mielleyhtymää?
Jotain on tapahtunut Antin ulkonäölle, nyt samalla kun sillä on alkanut pipo kiristyä. onkohan se jätkä henkisesti ollenkaan kunnossa?
Antti alkaa näyttää
10
1411
Vastaukset
- diediediekillkillkill
Halloween viikonloppuna Antti tekee kunniaa pyhälle ja nirhaa kilpailijat sänkyihinsä yksi kerrallaan . . .
- onpi
seriffi? nukkimassa vai?
- nuppi tutisee
hermo kiristyyn kun timo ei haluakkaan olla sen kanssa sillain
- tyhjä tuijotus
kaukaisuuteen. *hrrrr* Isoveljen lienee syytä kohta alkaa kysellä, tunteeko Antti olonsa kuinkakin pahaksi?! totta on että samankaltaisuutta Minnan kanssa on havaittavissa,joku sellainen "taikinaisuus" (en tarkota nyt lihavuutta!!) ja kireet kasvot,on molemmilla! (mitähän se Iina onnistui molemmille tekemään?? minähän yönä se hakee ne mukaansa kyöpelinvuorelle??)
- naurattaa
mut ei voi muuta sanoo kuin Antin peli on NIIN MENETETTY.Mä luulen tietäväni mitä se pohtii tuijottaessaan: Se katuu sitä mietteissään niin katkerasti,että tuli alunperin hypättyä samaan kelkkaan Minnan kanssa.Se tietää,että tästä ei nousta.Eikä pysty ajattelee mitään muuta,ja masentuu entisestään.
- samaa mieltä
naurattaa kirjoitti:
mut ei voi muuta sanoo kuin Antin peli on NIIN MENETETTY.Mä luulen tietäväni mitä se pohtii tuijottaessaan: Se katuu sitä mietteissään niin katkerasti,että tuli alunperin hypättyä samaan kelkkaan Minnan kanssa.Se tietää,että tästä ei nousta.Eikä pysty ajattelee mitään muuta,ja masentuu entisestään.
jätkä luuli keksineensä saletin tavan hoitaa potti himaan, mutta ei silti osannut ennustaa kuinka pitkälle "suomalainen hulluus" kantaa. Sori vaan, "söde" poju, läpinäkyvä reiluus, rehtiys, aktiivisuus ja maltillinen pesän nuoleskelu ei kanna loppuun asti - ja sekös vituttaa.
- Päksä
Mä olen miettinyt, mikä Anttia on alkanut riepoon, kun ei se enää oikein vissiin edes juttele. Istuu vaan hiljaa naama norsun vi..lla. Ja mua ärsyttää se Minnan teipin hiplailu!!
- .......
Iinalle että ei ole huolta Minnan suhteen - siis että hän ei mene Minnan iskuyrityksiin mukaan. Eihän se voi Minnalle suoraan sanoa, saa pian pudotuspisteet itselleen. On jätkä ihan jumissa siellä, sääliks käy. Olis edes yrittänyt luoda suhdetta muihin, mutta kun se ei tupakoi niin on ulkona siitä ringistä ja Timo taas ajattelee vaan -piip-: ua.
- Minnan.......
yhdennäköisyys alkaa tosiaanki oleen silmiinpistävä! =D Katoin eilen oikein sillä silmällä ja kyl toi on ihan totta!! =D Katsokaa vaikka!!
- Nimetön
joutuu tollasen lehmän kanssa olemaan yhdessä monta päivää ja sitä ennen se viel ilkes lyöttäytyä Antin viereen nukkuun, mutta onneksi Antti piti pintansa ja potki sen pois, sekös Minnaa vi..ti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525