Tee testi.

fiiuliN

http://www.arppe.fi/test/oletko_fiksu.htm

---------------------------

Kuinka fiksu nyt sitten olitkaan

Sait sitten tulokseksi 11, maksimi oli 11

Älykkyysreittaus: VAAAU!! USKOMATONTA... Vain neljä pelaajaa on aiemmin pystynyt tähän tulokseen!

Tämä on aivan viaton linkki, toivottavasti ei poisteta.
Sain ensimmäisellä kerralla vain 5 pistettä.
kun katsoin vastaukset niin toisella kerralla meni "nappiin"

15

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinikynä

Hyvä ja harmiton testi. Kannattaa tehdä. Se on sitä dementiantorjuntatyötä.
      Kiitos fiiuliN:ille kivasta vinkistä.

• Mainio testi.ekakerralla tuli 9.Toista en ole vielä yrittänyt."pahuksen Mooses".Niin siinä käy kun ei ajattele vaan heittää lonkalta.Heheheeee

• Iltamyöhä

Hyvä testi. Loogisesti ajatellen olisi pitänyt tietää kaikki, mutta sain 6 pistettä.

• Magdolna

Näin ne luulot karisevat! Sain vain 3 pistettä...
      Apuvaaaa! Kun lapsenlapseni tulee ensi viikolla, teetän testin hänellä. Teimme eilen yhdessä matematiikan tehtäviä, mielestäni aika vaikeita jo tokaluokkalaisella.

• mutta tunnustan, olen ehkä jonkun samantyyppisen jo nähnyt.
        Minusta noita "kompia" kuten 28 päivää,jokainen sen nyt tietää ja tulkitsin sen niinkuin moni varmaan.
        Kai se sitä pohtimista tai haksaavuutta just on.
        No eipä ole kehumista tuolla älykkyydellä, mutta olenhan sen jo tajunnutkin:))

• merimona1

mukavasta testistä!
      Se oli kompakysymyksineen hauska ja nokkeluutta vaativa - ei niinkään tietoja.
      Sain sellaisen testituloksen missä sanotaan :" Kahdessa viikossa elämäsi muuttuu totaalisesti
      parempaan suuntaan."

Mitään se mahtaa tarkoitaa?
      Jään mielenkiinnolla odottamaan.

• sirkmu

miten sitä luulee olevansa terävä ja väistävänsä sudenkuopat, mutta ei, sinne sitä romahtaa suinpäin- vieläkin kirpaisee !
      Terveellinen podotus maanpinnalle. Kiitos vinkistä. Huomasin ettei asioita pidä ajatella liian monimutkaisesti, nehän ovat yksinkertaisia tai sitten minä !!!!!

• meehow

olen todella tyytyväinen seitsemään.
      Hauska vierailla virkeiden arvoihmisten huoneessa, kiitos.

• Helena04 ejk.

Voi, olisihan pitänyt olla huolellisempi...
      Nyt jään odottamaan, mitä mukavaa on odotettavissa...
      Lähetin testin edelleen lapsenlapsilleni.

• ~olennainen~

10 pistettä, ihan nolottaa tuo Mooseksen arkki vanhaa pyhäkoulunopettajaa ;-).

• my.mm.eli

minäkin laitoin Mooseksen arkkiin! Pyhäkoulua en ole muistaakseni koskaan käynyt, mutta ripille päässeenä olisi pitänyt tuo muistaa ;) Saattaa osatekijänä saavutettuun tulokseen olla tämä ajankohta, kello löi jo yksi!

Mutta kun sanoo, että "Sinulla on varmasti mahdollisuuksia keskustelussa puolisosi kanssa", niin pistää vähän miettimään???? Kun se ainoa ex puolisokin (avioerosta jo 28 vuotta) on jo manan majoilla ollut seitsemän vuotta, eikä uutta ole hakusessakaan, niin :-D

• sinä.
        my.mm.eli kirjoitti:

minäkin laitoin Mooseksen arkkiin! Pyhäkoulua en ole muistaakseni koskaan käynyt, mutta ripille päässeenä olisi pitänyt tuo muistaa ;) Saattaa osatekijänä saavutettuun tulokseen olla tämä ajankohta, kello löi jo yksi!

Mutta kun sanoo, että "Sinulla on varmasti mahdollisuuksia keskustelussa puolisosi kanssa", niin pistää vähän miettimään???? Kun se ainoa ex puolisokin (avioerosta jo 28 vuotta) on jo manan majoilla ollut seitsemän vuotta, eikä uutta ole hakusessakaan, niin :-D

luin profiilisi..
        se voisi olla vaikka minun profiilini (sitä vanhaa rosaa lukuunottamatta, vaikka hyvä väri sekin, on minull esim keittiössä/tosin entisen asukkaan jäljiltä jota en katsonut tarpeellisesksi korjata, joten kai se sittenkin on värini jotenkin..?)
        ohoh! olipa pitkä seloste siitä..!

vesimies olen minäkin.
        anteeksi että kurkin tänne, ku olen itse vasta 40v.
        hyvää alkanutta lauantaita kuitenkin, sitä kai saan täällä toivottaa itsekullekin? :)
        -Goldie-

• sinä. kirjoitti:

luin profiilisi..
        se voisi olla vaikka minun profiilini (sitä vanhaa rosaa lukuunottamatta, vaikka hyvä väri sekin, on minull esim keittiössä/tosin entisen asukkaan jäljiltä jota en katsonut tarpeellisesksi korjata, joten kai se sittenkin on värini jotenkin..?)
        ohoh! olipa pitkä seloste siitä..!

vesimies olen minäkin.
        anteeksi että kurkin tänne, ku olen itse vasta 40v.
        hyvää alkanutta lauantaita kuitenkin, sitä kai saan täällä toivottaa itsekullekin? :)
        -Goldie-

vastaan, kun satuin lukemaan, en muuta kuin, toki täällä saa käydä nuoremmatkin,mielestäni ei esteitä, päin vastoin;))DD

• sulle
        SkillaN kirjoitti:

vastaan, kun satuin lukemaan, en muuta kuin, toki täällä saa käydä nuoremmatkin,mielestäni ei esteitä, päin vastoin;))DD

joskus vain tuntuu siltä että ei saisi kirjoittaa koko palstoilla yhtään minnekään... juuri on menos 40 palstalla riitelykset siitä opex jutusta ja sitten eräs käy kimppuuni ja väittää minua miltei suorin sanoin sossun luukulla kävijäks ja muuksikin välillä. tuntuu ettei täältä löydy aikuisia mistään?
        itse olisin melko rauhallinen, mutta kun vesimies olen 8siitäpä sainkin hyvän syyn tähän) niin ärähdän sitten kun on tarpeeksi ärsytetty.. mut kai niin tekee moni muukin????
        -Goldie65-

ps. hyvää tämän päivän jatkoa sinulle ja kiitos että vastasit. :))

• Anu.1
        sulle kirjoitti:

joskus vain tuntuu siltä että ei saisi kirjoittaa koko palstoilla yhtään minnekään... juuri on menos 40 palstalla riitelykset siitä opex jutusta ja sitten eräs käy kimppuuni ja väittää minua miltei suorin sanoin sossun luukulla kävijäks ja muuksikin välillä. tuntuu ettei täältä löydy aikuisia mistään?
        itse olisin melko rauhallinen, mutta kun vesimies olen 8siitäpä sainkin hyvän syyn tähän) niin ärähdän sitten kun on tarpeeksi ärsytetty.. mut kai niin tekee moni muukin????
        -Goldie65-

ps. hyvää tämän päivän jatkoa sinulle ja kiitos että vastasit. :))

Kiitos kivasta tekstistä,sain seitsemän,en sen enempää,mutta onneksi se on leikkimielinen.
        Kiva kun löydät näin hauskoja juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe