Galluppia

SilverSun

Ajattelin ihan huvin vuoksi pistää pystyyn tämmöisen pienen gallupin johon toivoisin erityisesti wiccojen (Yllätys! Tämän on wiccaa käsittelevä palsta xD) vastaavan, mutta kaikki muutkin saavat kyllä vastata ^^

Elikkäs, kysymykset kuuluvat, että:
1. Oletko huomannut muutoksia ympäristössä tuntiessasi voimakkaita tunteita? Esim. Onko jokin esine rikkoontunut "itsestään", kun olet suuttunut jne.

2. Jos olet huomannut niin ovatko ne jotekin muuttuneet mitä enemmän olet harjoittanut meditointia/magiaa/wiccaa/jne? Miten?

------

1. Itse olen huomannut, että etenkin suuttuessani tapahtuu voisiko sanoa erikoisia asioita. Välillä jokin esine saattaa tippua pöydältä vaikkei se ollut lähelläkään reunaa, en puhu nyt mistään monen kilon telkkareista tai vastaavista vaan laseista, kirjoista jne. Tai ulkona ollessa sää muuttuu aika äkillisesti; yllättävän kova tuuli tyyntyy hetkessä tai päin vastoin.

2. Wiccaa olen harjoittanut, milloin tiiviimmin ja milloin ei niin tiiviisti x), noin 5 vuotta ja tuona aikana olen kyllä huomannut, että nykyään nuo ilmiöt ovat jonkin verran voimistuneet, ainakin ovat selvempiä kuin ennen.

9

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Itselläni menee sähkölaitteista sulakkeet. Toisaalta sulakkeiden vaihto on hyödyllinen taito. ;)

      • jaina

        en ole wicca.


      • harmaavaris
        jaina kirjoitti:

        en ole wicca.

        Et ehkä ole kiinnostunut toisten mielipiteistä, etkä välttämättä jaa muiden mielipiteitä, mutta jokaisella on oikeus omaansa. Pidetään mölyt mahassa ja rauha maassa, eikös juu?


      • jaina
        harmaavaris kirjoitti:

        Et ehkä ole kiinnostunut toisten mielipiteistä, etkä välttämättä jaa muiden mielipiteitä, mutta jokaisella on oikeus omaansa. Pidetään mölyt mahassa ja rauha maassa, eikös juu?

        Kommentoiminen kuuluu ikään kuin itsestäänselvyytenä tähän palstojen kvasielämään.

        Seliseliselityksenä: saan näppyjä siitä, että keekoillaan ns. psyykkisistä kyvyistä. Psyykkistä kyvykkyyttä ja kypsyyttä (ennenkaikkea) edustaa se, ettei keekoile niillä.


      • harmaavaris
        jaina kirjoitti:

        Kommentoiminen kuuluu ikään kuin itsestäänselvyytenä tähän palstojen kvasielämään.

        Seliseliselityksenä: saan näppyjä siitä, että keekoillaan ns. psyykkisistä kyvyistä. Psyykkistä kyvykkyyttä ja kypsyyttä (ennenkaikkea) edustaa se, ettei keekoile niillä.

        Maalaisjärkeen ja tämän palstan sääntöihin kuuluu myös, ettei viesteillään loukkaa muita käyttäjiä. Sosiaaliseen kyvykkyyteen ja kypsyyteen taas kuuluu olennaisesti se, ettei toimillaan häiritse muita käyttäjiä.

        Kuka tässä on psyykkisiä kykyjä keekoillut? Alkuviestissä kysyttiin oletteko huomanneet, ja juu, olen minä. Ei kyse ole mistään psyykkisestä kyvystä. Niputan ilmiön yhteen pallosalamien kaltaisten ilmiöiden kanssa. Minulla tuskin on ilmiöön hevon häntää tekemistä, mutta mielenkiintoinen ilmiö se silti on.


    • elisant

      1. ja 2. Oletko huomannut muutoksia ympäristössä tuntiessasi voimakkaita tunteita?
      Mitään tällaista en ole havainnut. Magiaa olen sen eri muodoissa olen harjoittanut melkein koko ikäni (äiti omasi tiettyjä taitoja, joita opetti tyttärilleen). Joihinkin asioihin en ryhdy vihaisena tai surullisena, mutta pidän sitä lähinnä itsesuojelukeinona. Parhaan tuloksen itselle ja toisille saa kun on tasapainossa itsensä ja ympäristönsä kanssa. Tämä käytäntö myös sopii minulle parhaiten. =)

    • luminara

      En ole kyllä huomannut että mitään tuollaisia asioita olisi tapahtunut (ellei sitten seiniltä toisinaan pputoilevia julisteita lasketa) Toisaalta voi olla etten vain ole reagoinut niihin tai ne eivät ole olleet selkeitä (kun jokin tavara tippuu kauempana pöydältä tms. se on helppo sivuuttaa tyyliin "kissa taas kiipeilee hyllyssä" mitä se kyllä valitettavan usein harrastaa...)

    • tode'

      uskon kuppien paiskomiseesi, mutta se, että säädät säätkin, on jo hankalampi juttu uskoa. valaisepa hieman.

    • Crawé Leâh

      1. Tuuli on ainut jonka olen pannut merkille. Se tosiaan yltyy ja tyyntyy hetkessä.

      2. Uskon,että ilmiö on aina ollut läsnä, mutta vasta wiccaan ja luontoon enemmän tutustuttuani aloin pistää sen kunnolla merkille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe