Marraskuun 21. Missä, monelta? Ehdotuksia
Hämeenlinna pikkujoulut
8
2489
Vastaukset
- Saara-Neiti
ja katsella oisko jossain vaikka jotain suurinta osaa porukkaa kiinnostavaa keikkaa tms. Muistakeehan mainostella sätissäkin asiasta... *vetää mietintämyssyn korvilleen*
- Saara-Neiti
Eli päivä, aika ja paikka nyt sit on se mikä on. Jos joku ei tykkää, niin voi voi. Kaikkia ei voi miellyttää, mutt tuo oli sillä hetkellä huoneessa olleiden sättääjien yhteinen päätös. Samoin kuin se, että asia laitetaan tänne.
Mie en ainakaan tykkää siitä, ett yhtä ei voi muka kutsua miittiin kun toinen ei tykkää siitä tms. Mun mielestä miitit on miittejä ja muuallakin säteissä ovat avoimia kaikille sättääjille. Ett silleesti... - Sutsy
Joo, siis aivan mainio ajan kohta... Ja mua pitää kyl muistutel, mut eiköhän joku muista muistuttaa... Ku oon tämmöne tementiikko... Paikka ja aika ovat erittäin hyvät!!! Nähdään siis siel...
- Alek-Santeri-Kinnunen
mitenkäs olis semmonen max viiden euron lahjavaihtari systeemi?
- Se Edda
Mä ehdottaisin mieluummin 3 euron lahjaa. Olen köyhä ja ylpeä siitä.
- Saara-Neiti
Aloitetaan nyt vaikka ruokapuolesta... Jokainen tilaapi listalta sitä mikä itselle ja omalle budjetilleen sopii. Ruokalistaan voi käydä etukäteen tutustumassa osoitteessa http://www.ravintolapiparkakkutalo.fi/
Sovittiin, ett porukan tunnistamisen helpottamiseksi pöytään tehdään merkiksi tonttulakkinen sekopäähymiö.
Porukalla päätettiin, että jokainen tuo mukanaan 3:n euron lahjan. Jotain pientä kivaa siis. Lahjat sitten jaetaan siellä jollain taktiikalla. Sitä asiaa ehtii miettimään. Mutta jokainen ottaa lahjan mukaan. Jos joku ei tuo lahjaa, niin se ei sellaista myöskään saa. Toivon, että kaikki sellasen jaksaisivat sinne hankkia.
Tuonne ilmoittautuneita on tällä hetkellä 18 eli oikein mukavasti. Jos nyt joku vielä hokaa, että haluaa tulla mukaan tai perua tms, niin laittaa sitten mulle viestiä. - Saara-Neiti
Lämpimät kiitokset ja isoja aurinkoisia hymyjä kaikille pikkujouluissa olleille! Oli oikein mukavaa, että jänistäneitä oli tällä kertaa vain pari. Toivottavasti miitteihin löytää jatkossakin tiensä enemmän väkeä.
- ruusa-tölli
Kun lähdin "pikkiksiin", olin onneton ja peloisani...uus ku saralla oon! Mutta,... KIITOS kaikille paikalla olleille...olen taas toimivampi ja onnellinen...uskalsin tulla, ja olla ,ja tunnen taas enemmän mielenkiintoisia ihmisiä...! =))) terkuin hilijanen ruusa...=)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816