auttakaa mua...mitä teen..
elikkä..
no mun menkat ei oo tullu kolmeen kahteen kuukauteen ollenkaan olin yhdynnässä mutta sen jälkeen menkat tuli kerran..elikkäis voinko olla raskaaana..mitään mahdollisia merkkejä ei ole ollut..ei lihomista pahoinvointia yms...siis mistä tämä johtuu..?? voikos se olla tressistä kenties? apua tahdon mä.!!
niin ja olen 16 vuotta..
HELP!!
ONNETON..
2
393
Vastaukset
- minä vain
Nyt kyllä kannattais käydä lääkärissä teettään raskaustesti.. Mut jos et tohi sinne mennä, niin apteekistaki saa alle 10 eurolla testejä eikä ne kysele sulta sen kummempia ku et ootko käyttäny ennen. Saattaa kysyä että onko menkat paljon myöhässä, mut ei sen kummempaa.. Ja jos meinaat abortin tehä (siis jos oot raskaana) nii sulla alkaa olla hoppu jo... Siis kipin kapin lääkäriin tai apteekkiin.
- .....
voi olla mahollista että oot raskaana, koska sillon ku on raskaana on mahollista että tulee kerran kaks menkat..:S:S suosittelen että teet raskaustestin (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015