On taas ongelmia koneen kans.
Eli mulla on vanha pentium(450mhz!!!), muistia huimat 128mt ja mulla on tässä windows 2000.
On alkanut ilmenemään kummia juttuja:
-Koneella ei pysty kopioimaan/liittämään/siirtelemään tiedostoja.
-Mediaplayer ei käynnisty ("toimintoa ei voi suorittaa. Muistia liian vähän")
-Koneelle ei pysty lisäämään kuvia kameralta. (ajurit yms. kunnossa, ei vaan tapahdu mitään ko tökkää kameran paikalleen piuhan nokkaan)
-Välillä ohjelmat ei aukea. Koneen boottaus auttaa--->ohjelmat aukiaa taas. ("ei voida käynnistää...polkua ei löydy" yms.)
-Selain (Internet Explorer 6) ei avaa linkkejä ja tekstien koko ja fontit vaihtelee itestään.
Mikä maksaa?? Puhti pitäs ainaki riittää, koska tämä on toiminut samalla kokoonpanolla vuosia samoilla ohjelmilla.
Oon ajanu ad-awaren, spybot - search&destroyn, ja tarkistanu virukset parilla ohjelmalla.
jumittaa
4
175
Vastaukset
- Kääkänkääkkä
sulla on joku ohjelma toiminnassa joka syö resursseja muilta, älä ainakaan pidä niitä Adawarea ja spypottia niin että tonkivat kokoajan se riittää ku kerran viikossa. Joku ohjelma siellä kuitenkin toimii liian rankasti taustalla
- matti
Tehtävienhallinnasta oon aina yrittäny katella mikä sielä käyttää eniten muistia.
Zonealarm vie suurimman osan ja dc (sillon ko on käytössä).
Sitte tuleekin tasaiseen tahtiin n.20 ohjelmaa jotka vie 4000-16kt.
Ei ad-awarea ja spybottia saa ees "tonkimaan kokoajan"
Pitää vissiin taas asentaa windows uudelleen, alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään ko kerran kuussa saa suunnilleen formatoida koneen!
- AimoRapula
Vaikka olisikin vuosia toiminut niin käyttöjärjestelmän uudelleen asentaminen voisi tehdä ihmeitä.....
- matti
Se tässä ihmetyttääkin, ko asensin aivan vasta tään.....siirryin linuxista takaisin windowsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080