Apuva! Olen pulassa!
Ostin asunnon 30,8 neliötä Helsingin Aurinkolahesta kaksi vuotta vanhasta talosta, ongelam on äänieristys, naapurin äänet kuuluvat!
Olen vuorannut vilalla ja gyprocilla seinät katon ja lattiakin on niin kylmä, että laitoin laudan alle karhunvillan, silti kimitys kuuluu vierestä ,ylhäältä ja alhaalta.
Saako näitä vanhoja asuntoja millään lailla asuttaviksi?
Asuntoni neliöt ovat kutistuneet remontin myötä jo huomattavasti, mutta ei auta silti kuuluu1
Auttakaa!
Mitä tehäd?
6
517
Vastaukset
- loviisaan
saat samalla hinnalla 3h k ja 20la kaljaa
- Kiristääkö?
Kallion Hullu Rane taas kirjoittelee uudella nimimerkillÄ!
Kiristääkö pipo kusivannetta päässäsi?- Memed
Rane huva mes anta koti minu ja minu serkut ja anta paljon muu Rane anta kaiken mita mies tai nainen voi antan toine mies ja meidan maa anta arvo se asia Rane kallio huva ja paljon huva baari ja mies kautta hame ja me kau rane luo ja anta paljon rane kallio asunto ja nukku sama peti Kallio Huva oiken Huva!
- Aurinko Lahden Mies
Paha on täälläkin maksoin 180. tuhatta aurinkolahden asunnosta, metelöiviä kakaroita on joka paikassa, täytyy tunnustaa, vaikka muuta aluksi väitinkin,,ei hetken rauhaa, seinät tärisee ja katto, eivät auta kelluvat lattia rakenteet,, suihkutin joka paikkaan raidia, mutta mistä lie vampyyri itikat aina tulevat, miksi kukaan ei halua ostaa, vaikka minulle myytiin asunto muka hyvältä asuin alueelta, mogadishuksi ne tätä sanovat, minua on huijattu1
- Tyytyväinen Asukas
Valetta! muutin Aurinkolahteen vanhasta kallion asunnosta, ero on,kuin yöllä ja päivällä, asunto on hyvin rakennettu, mitään ei kuulu naapurista ja ne lapsilaumat ovat tuolla vuokraalueella meri-rastila-Kallalahti.
Hienot ovat merinäkymät ja hieno sauna asunnossa, kalliossa kuului kaikki läpi, vanhat talot ovat aikakautensa tuotteita ja huonoja! - Anti-Moga
Tyytyväinen Asukas kirjoitti:
Valetta! muutin Aurinkolahteen vanhasta kallion asunnosta, ero on,kuin yöllä ja päivällä, asunto on hyvin rakennettu, mitään ei kuulu naapurista ja ne lapsilaumat ovat tuolla vuokraalueella meri-rastila-Kallalahti.
Hienot ovat merinäkymät ja hieno sauna asunnossa, kalliossa kuului kaikki läpi, vanhat talot ovat aikakautensa tuotteita ja huonoja!Sä se jaksat paasata täällä siitä Mogadishun autuudesta. Yritä nyt vain saada rahaa säästöön, niin pääset ihmisten ilmoille sieltä rotankolostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025