Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ilmainen syyskuu = kusetusta

Tollo Peloton

Ja lupasivat ilmaiset puhelut syyskuun ajaksi ja vitut laskussa lukee nyt 68.90 € ja normilasku kuussa ennen oli vajaa 20 €

20

2691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee kaiken aikaa

      Kenellä muulla olisi maksullinen asiakaspalvelu?
      Aika kusetusta on se, että mitä enemmän asiakkailla on kysyttävää ja/tai valitettavaa, sitä enemmän telefinland nettoaa.
      Miksi tf, kun kotimaisiakin on tarjolla

      • markkinamies

        tässä taas joku urpo;
        "kotimainen tarjolla" ? miten muka TF ei ole kotimainen tai TSF?


      • ....
        markkinamies kirjoitti:

        tässä taas joku urpo;
        "kotimainen tarjolla" ? miten muka TF ei ole kotimainen tai TSF?

        TF on ruotsalais omistuksessa suurimmaksi osin!!!
        DNA on nykyisin ainut täysin kotimainen operaattori!


      • dna:n koti
        .... kirjoitti:

        TF on ruotsalais omistuksessa suurimmaksi osin!!!
        DNA on nykyisin ainut täysin kotimainen operaattori!

        ..Alkulähteet Länsi-Suomessa ja sitäennen Anvenanmaalla (nykyosin Finnetin ÅMT_n aluetta).

        Selvennys:

        Tele Finland ja TeliaSonera Finland kotimaisia, emoyhtiö TeliaSonera AB suomenruotsalainen (mutta turvallinen).

        Anders Siili rule!


      • kuuluu
        dna:n koti kirjoitti:

        ..Alkulähteet Länsi-Suomessa ja sitäennen Anvenanmaalla (nykyosin Finnetin ÅMT_n aluetta).

        Selvennys:

        Tele Finland ja TeliaSonera Finland kotimaisia, emoyhtiö TeliaSonera AB suomenruotsalainen (mutta turvallinen).

        Anders Siili rule!

        suomeen, jos tarkkoja ollaan.


      • Ahvenanmaa
        kuuluu kirjoitti:

        suomeen, jos tarkkoja ollaan.

        "Kirjoittanut: kuuluu 21.10.2005 klo 22.35:
        suomeen, jos tarkkoja ollaan."

        Niin, mutta tarkoittaa samalla, että sen on ruotsinkielisten, eli entisten ruotsdalaisten (nykyisin Ahvenanm,aan itsehallintoalueella asuvien) henkilöiden perustama.

        Se siitä "täysin kotimaisuudesta", vielä kerran...


    • lextelex

      yritiksä tosiaan saada puheluista hyvää luullen ettei niitä voida jäljittää (saunalahden liittymät)
      Puhu hyvää idiootti.

      • Soitto Saunaan

        Olet 99,5%:sesti soittanut johonkin Säästäsiin (puheajan kerryttämiseksi).

        Paljon itse tai kaverisi sai nyt sitä lahaj-/huijaus-puheaikaa?


    • Miksu

      Mulla näyttää kans netissä et olis tulossa varmaan ilmaisesta syyskuusta laskua. Ihan varmahan tosta en vielä ole kuin eihän netissä näe minkään laista erittelyä.

      • vihainen

        Minulle tulee kanssa laskua syyskuulta, vaikka piti olla ilmainen. Samaten tiedän yhden toisenkin, jota myös laskutetaan syyskuulta.
        Kuinkahan kauan sietä tulee vielä laskuja vaikka vaihtaisi liittymää.


      • keisari
        vihainen kirjoitti:

        Minulle tulee kanssa laskua syyskuulta, vaikka piti olla ilmainen. Samaten tiedän yhden toisenkin, jota myös laskutetaan syyskuulta.
        Kuinkahan kauan sietä tulee vielä laskuja vaikka vaihtaisi liittymää.

        No kai ne laskuttaa teitä syyskuulta jos ootte puhunut yli 500 minuutin jos olette soitelleet palvelunumeroihin tai lähetelleet tekstareita niin niistä laskutetaan erikseen. Ette kai luulleet että syyskuusta ei tule laskua ollenkaan, ei tulekaan jos pysyitte alle 500 minuutissa ja puhelut olivat normaalihintaisia.


      • vihainen
        keisari kirjoitti:

        No kai ne laskuttaa teitä syyskuulta jos ootte puhunut yli 500 minuutin jos olette soitelleet palvelunumeroihin tai lähetelleet tekstareita niin niistä laskutetaan erikseen. Ette kai luulleet että syyskuusta ei tule laskua ollenkaan, ei tulekaan jos pysyitte alle 500 minuutissa ja puhelut olivat normaalihintaisia.

        Totta minä tiedän mitä kuuluu 500min.puhepakettiin ja myös tekstiviestipakettiini. Laskua pukkaa kymmeniä euroja VAIKKA ei ylitä noita maksettuja. Itse seuraan liitymän oma sivulta ja tiedän milloin ylitän ja millon jää vajaaksi. Pian vaihdan liittymää, kunhan saan tutkittua sopivan liitymän itselleni.


      • Jokke
        vihainen kirjoitti:

        Totta minä tiedän mitä kuuluu 500min.puhepakettiin ja myös tekstiviestipakettiini. Laskua pukkaa kymmeniä euroja VAIKKA ei ylitä noita maksettuja. Itse seuraan liitymän oma sivulta ja tiedän milloin ylitän ja millon jää vajaaksi. Pian vaihdan liittymää, kunhan saan tutkittua sopivan liitymän itselleni.

        Mie varottelin näistä numeroista lasku on 30s minuutti,puhelut ei kuulu puhepakettiin.Jonottaminenkin näihin on samanhintaista.Näin meitä kusetetaan,ellei me tehdä asialle jotain.


    • myös

      että laskussa on 500min yli menevien puheluiden (1.9-30.9) lisäksi SEURAAVAN KUUN 1.10-31.10 KK-MAKSUT! joka ei suinkaan ole ilmainen =)

      syyskuun kk-maksua ei ole laskutettu lainkaan niinkus ei pitänytkään!

      • Miksu

        ... se oli. kannattaa odotella sitä paperilaskua.


      • Laskutus pelaa
        Miksu kirjoitti:

        ... se oli. kannattaa odotella sitä paperilaskua.

        Paperilaskua saat odottaa ja tosi pitkään.
        Viimeksi tuli toukokuussa ja nyt tuli sitten 5 kk lasku kerrallaan.


      • Antti-

        Siis tuo kuulostaa jo kyllä aivan sekopäiseltä touhulta! Veloittaa nyt asiakkaalta tulevien kuuakusien kuukausimaksuja vaikka ei tiedä oletko vielä sillo asiakkaana vai et...huh huh. Tuon mukaan jos otat sen 500min paketin niin joka kuukausi tulee kk-maksu tuplana...
        Ei ainakaa tf:ää tarvi harkita!


    • Tämäkin

      Vain telefinladilla ylimenevät puhelut maksaa 9,99s/min muilla tasahintaisilla tasan 9/min, eli jokaisella minuutilla ja mahdollisesti tekstareilla, mitkä menee yli rajan, maksat lähes sentin enemmän kuin muilla vaihtoehdoilla, esim. ilonalla.
      Ja onhan se tosi kornia, että ainoana tf perii asiakaspalveluun soitetuista puheluista maksun, eli oletpa oikeassa tai väärässä tai kysyt jotain, maksat aina.
      Ei ole vaikea arvata, mikä pakettijutuista tai tasahintaisista tulee kaikista kalleimmaksi, se on ylivoimaisesti tf, kusettajien kunginkas!

      • valitusta

        vali vali vali . valivalivali. jäkäjäkäjäkä jäkä. käkäkäkäkäkäkäkäkä. Pulputi pulputi pulp. Ja vielä kerran vali.

        Eikö ihmeeset osaa kun valittaa.


    • liittymä vaihtoon

      Mulle ei tullut laskua viiteen kuukauteen.
      Tosin nyt se tuli sitten kerralla maksuun.
      (edellinen laskukin oli muuten virheellinen)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe