Olen täällä joskus tärmännyt vesteihin, jossa joku on laittanut ison kovalevyn koneeseen, mutta sen kapasiteetti ei näy kokonaan. Viesteistä älysin, että tämä johtuu BIOS:sista? No olen itse nyt ostamassa isoa kovalevyä (200G), niin mistä mä tiedä, että tukeeko mun BIOS sitä levyä. käynnistysvaiheessa lukee näin: Phoenix award BIOS v6.00PG yritin tällä etsiä googlen avulla, mutta loppui kyllä taidot kesken. Jos joku löytää hetkessä tai tietää jo tuosta versiosta, että toimiko siinä, niin otan vastauksen mielelläni vastaan. kiitti!
BIOS + iso kovalevy
8
464
Vastaukset
- asia
selviää emolevyn mallin selvittämisen jälkeen emolevyn valmistajan sivuilta.
- Lassi
Emolevy on Abit NF7(-s) v2.0
En vain löydä Abitin sivuilta tästä aiheesta mitään. Tai sitten en osaa etsiä.
- kuitenkin
Useat emolevy ja windows tukee vain 137 GB:n saakka.
Eli, jos emo ei ole aivan uusinta mallia on varminta pysyä rajan alapuolella.
Kuten jo mainittiin antaa emon valmistaja parhaan vastauksen ja sieltä voi myös löytyä biospäivitys vanhempiin levyihin.
Ihmettelen, mihin kansa tärvää kaiken tilan?
Itse en saa 40 Gigaista levyä täyteen. - Erkko
Mulla on hieman vanhempi Abitin emo. En vain kuollakseni muista mikä se on. Kuitenkin siinä on FSB 333, joten huonompi emo se on kuin sun. Joku seiska se on joten varmaan sama kuin sulla mutta v1.0 (v2.0:llaan tuli FSB400). Mulla on toiminnassa 200Gb kovo. Se on kuitenkin Sata levy ja sitä ohjaa erillinen Sata-lisäkortti.
Osta ja testaa. Jos ei toimi, niin olen valmis ostamaan toimimattoman kovosi puoleen hintaan. =D- Lassi
Varmaan tyydyttävä 120G kovoon. Kun Abitin miehetkään ei vastaa sähköpostiin :-(
- xyz
Lassi kirjoitti:
Varmaan tyydyttävä 120G kovoon. Kun Abitin miehetkään ei vastaa sähköpostiin :-(
Googlella löytää kymmenessä sekunnissa monta konetta joissa on em. emo ja 250G kiintolevy.
Miten se voi olla niin vaikeaa, yksinkertaisinkin tiedonhaku? - täällä
xyz kirjoitti:
Googlella löytää kymmenessä sekunnissa monta konetta joissa on em. emo ja 250G kiintolevy.
Miten se voi olla niin vaikeaa, yksinkertaisinkin tiedonhaku?ei kyseltäs mitään niin nämä sivut lakkautettas.Kelle sitten vittuilisit? Poikakaverilles?
- Lassi
xyz kirjoitti:
Miten se voi olla niin vaikeaa, yksinkertaisinkin tiedonhaku?Ja sä varmaan sellasen olet sitten löytänyt. Voisit sitten näyttää taitosi ja antaa sen linkin. Ja mä kysyin käykö se minun emolevyyni. EN kysynyt, että voiko 250G kovalevyä käyttää. ääliö...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784