osataan sitä riidellä muuallakin.Käykää katsomassa ajokoirista miten m.lind saa/antaa sapiskaa.Ja ajokoiramiehet on yleensä intohimoista porukkaa rodunsuhteen niinpä tietokanta on ollut kovassa käytössä.
Ai niin koira.koiranpi,yleisin koirin! häh hää!
hertsyykkeri
9
756
Vastaukset
ihan tosissaan. Apua kuka tuollaisen kanssa voi yhteistyötä tehdä. Naurutti niin vietävästi. Itsetuntoa tuntuu kyllä löytyvän monen edestä, mutta saavutukset näin maallikon silmin kovasti heppoiset.
Onko tuon rotuisilla miten yleiset terveystutkimukset. En ainakaan itse löytänyt katsomalla jalöstusnetistä hänen koiriensa tietoja, kovinkaan montaa tutkittua koiraa.snaku kirjoitti:
Tässä johdatus:
http://www.sunpoint.net/~voittajat/VOITTAJA ETUSIVU.htmmutta kysyn kuitenkin lainauksella Sakunmammalta Onko kyseessä melkein viimeinen veto vintillä???
Koira koira ei kissa vaan yleinen koira- sakunMamma
snaku kirjoitti:
Tässä johdatus:
http://www.sunpoint.net/~voittajat/VOITTAJA ETUSIVU.htm... siinä etusivulla liittyy koirien jalostukseen? Onko se jokin suojeluspyhimys? Nyt täytyy tunnustaa, että en tiedä tyhjääkään tuosta jalostuspuolesta. Minun syvällinen tietämykseni liittyy vain villakoirien jalostukseen.
umalehtinen kirjoitti:
mutta kysyn kuitenkin lainauksella Sakunmammalta Onko kyseessä melkein viimeinen veto vintillä???
Koira koira ei kissa vaan yleinen koiraNyt sitten voitaisiin vääntää porukalla ne yhteiset koto sivut . Uskoisin meillä olevan kykyjä. Varmasti lentää viuhahtaisin varsiluudalla sivun poikki ja rihvelit yksi toisensa jälkeen omilla luudillaan, samoin te muut ja otsikoksi YLEISET KOIRA OSION KÄYTTÄJÄT ESITTÄYTYVÄT. Mukaan niin rekkaamattomat kuin rekatutkin. Saisimme melkoisen kavalkaadin ja voittaisimme varmasti vielä palkintoja.
- Interaktio
sakunMamma kirjoitti:
... siinä etusivulla liittyy koirien jalostukseen? Onko se jokin suojeluspyhimys? Nyt täytyy tunnustaa, että en tiedä tyhjääkään tuosta jalostuspuolesta. Minun syvällinen tietämykseni liittyy vain villakoirien jalostukseen.
Nyt täytyy takertua, ei Tapaus Markoon, vaan tuohon pyhimys-juttuun, vielä.
Meinaan kun se ST ajeli sillä Volvolla, joka sai liikanimen Pyhimys-Volvo. Mutta se ei tulekaan siitä jutusta se nimi. Se tulee siitä tosiasiasta, että ko. automallissa on niin turkasen ahdas takapenkki....
Siis näin olen KUULLUT. - sakunMamma
umalehtinen kirjoitti:
Nyt sitten voitaisiin vääntää porukalla ne yhteiset koto sivut . Uskoisin meillä olevan kykyjä. Varmasti lentää viuhahtaisin varsiluudalla sivun poikki ja rihvelit yksi toisensa jälkeen omilla luudillaan, samoin te muut ja otsikoksi YLEISET KOIRA OSION KÄYTTÄJÄT ESITTÄYTYVÄT. Mukaan niin rekkaamattomat kuin rekatutkin. Saisimme melkoisen kavalkaadin ja voittaisimme varmasti vielä palkintoja.
Siltä varalta, että tämä keskustelu - viuh ... päätyisi kotisivu-palstalle ... niin jatkokehittelyä voisi ... hmmm ... kehitellä.
- sakunMamma
Interaktio kirjoitti:
Nyt täytyy takertua, ei Tapaus Markoon, vaan tuohon pyhimys-juttuun, vielä.
Meinaan kun se ST ajeli sillä Volvolla, joka sai liikanimen Pyhimys-Volvo. Mutta se ei tulekaan siitä jutusta se nimi. Se tulee siitä tosiasiasta, että ko. automallissa on niin turkasen ahdas takapenkki....
Siis näin olen KUULLUT.Siis sinä se todella oot Simon - Pyhimys - Templar, turha yrittää väittää vastaan. Siksi siis vaihdoit ooppeliin. No mikä ettei, onhan sulla muutkin "työkalut" mitoitettuna oikein ... siis elokuvissa olen nähnyt.
... hih ... - Interaktio
sakunMamma kirjoitti:
Siis sinä se todella oot Simon - Pyhimys - Templar, turha yrittää väittää vastaan. Siksi siis vaihdoit ooppeliin. No mikä ettei, onhan sulla muutkin "työkalut" mitoitettuna oikein ... siis elokuvissa olen nähnyt.
... hih ...Niin mukavalta kuin em. hahmona oleminen kuullostaisikin, en kuitenkaan usko ST:n kaltaisen kaverin suostuvan ajelemaan meikäläisen Kaunottarella, edes hämäyksen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773