Skype ei toimi, tai toimii siten että minä kuulen mutta muut ei kuule minua. Kaikenlaisia säätöjä on tehty mutta ei niin ei. Kiva painii asian kanssa kun kukaan ei pysty auttamaan. MUUT PUHUU MINÄ KUUNTELEN, TÄÄ ON JUS TÄTÄ...
Skype ei toimi
8
10149
Vastaukset
- oikealla
foorumilla niin ehkä saat vastauksen.
- GV//
Eli mikrofonin johto varmasti oikessa paikassa?
- kääntäjä
Laita mikin boosteri päälle! Autta useimmiten.
Kaksoisklikkaa kajarinkuvaa palkista oikealta alhaalta -> Asetukset -> Ominaisuudet -> Nauhoitus -> OK -> Mikrofonin Lisäasetukset -> Mic Boost. Jos Lisäasetukset ei näy, tarkista, että Nauhoitussäädinten Asetukset -> Lisäsäätimet on ruksattu. - Nimetön
Joo, minulla sama ongelma. Suomessa asuvat ihmiset ei kuule minua, mutta ulkomaille kyllä kuuluu.Hassua, eikö totta. Kaikenlaiset säädökdet on tehty, uudet kuulokkeetkin ostettu jotka on tarkoitettu Skypeen. Mutta ei auta, joku mättää silti. Mulla on käyttiksenä Vista, voiko vika olla siinä. WIN 98 aikaan kuului ihan hyvin.
APUVA.- Help!
Aiemmin kuului WIN 98:ssä, mutta lakkasai kuulumasta ihan muutama päivä sitten. Missähän mahtaa olla vika? Onko muilla samoja ongelmia?
- BananaLimonada
Mulla on kans Skypen kans ongelmia.
Äänet kuuluu,kuva näkyy, mutta se pätkii koko ajan ja sammuu.
Pahimmillaan koko kone jumittuu silleen että cursor:i ei liiku mihinkää..
Kaikki vaan pysähtyy nii kaua kunnes Skype puhelu sammuu.
A)MIKS?
B)MITEN sen saa toimimaan?- Mäkkitupalainen
Käänny Internet-operaattorisi puoleen ja ota selvää, mitä nopeutta luvataan ja mikä tosiasiassa toteutuu?
Tuttavani riiteli pitkän aikaa, kun DNA vain syytti Skypeä. Viimein taloyhtiön kaapelointi tarkastettiin ja korjattiin. Nyt Skype toimii tökkimättä.
- mickey john
mulla ei toimi mitekää toi mikrofoni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845