Simo voisi lähteä Romanian lintuifluenssaalueille hoitamaan sairastuneita lintuja. Simo voisi silittää niiden päätä ja mittailla kuumetta. Taarvittaessa Simo voisi tekohengittää kriittisessä tilassa olevia lintuja.
Simo voisi lähteä hoitamaan sairastuneita lintuja
...si-sisi.-si.si Simo!
3
390
Vastaukset
- Metsämies
taidat olla Simolle kateellinen tai sitten olet ihastunut tyyppiin? Kirjoituksesi on kuin teinitytön rákkaudenvuodatus menetetylle ihastukselle.
- jude 12
simo hei mäki oon ysk viherpiipertäjä, mäki tuun mukaan autaan sua niittä lintuja mittaan niitten kuumeen ja tuon niille antibiootteja!!! et ne selviis ja mä nukkuisin niitten kans samas sängys ei niitä lintuja saa tappaa ne ne mun parhaita kavereita jee jee siis toisin sanoin =
mä kyl tappan jokaasen muutto linun jonka nään
ens vuonna keväällä suomeen muuttamaan ku suomestaki tulee samanlainen maa mitä siä - ,
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13080Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92128Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1131739Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101066Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129976- 35764
- 50697
- 67691
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30655