Oliko yllätys?
Kalkaros on Puoliverinen Prinssi
17
1353
Vastaukset
Eipä tällä palstalla taida olla montakaa, joka ei tuota jo tietäisi, edellisten spoilaajien takia. Ikävä tuottaa pettymys.
- Mizz_Saz
Ei sinulla vissiin kovin köyhä elämä ole, kun tarvitsee tuollaistakin täällä kailottaa... On erittäin ikävää, että joidenkin elämänpuuttessaan pilattava muidenkin elämä. Itse olen HP & HBP -kirjan jo lukenut ja tiesin kuka, Puoliverinen Prinssi on, mutta kaikki eivät ole lukeneet. Sitten tulee tuollainen luuseri spoilaamaan, kun ei tyhmyydessään ja tylsyydessään muutakaan keksi. Tässä Sinulle arvon 'hdhdhghghfyu' neuvo: Hanki elämä - ja pian!
- riLLe
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä spoilaamassa, niin HANKI OMA ELÄMÄ. Itse olen HBP:n jo lukenut, mutta kaikki eivät todellakaan ole. Jo otsikko spoilaa sellaisia tyyppejä. Tällaisille spoilaajille pitäisi antaa ehdoton porttikielto, kunnes suomenkielinen HBP ilmestyy kauppoihin. Pilaat toisilta lukunautinnon ja niiltä jotka sitä eivät ole lukeneet, jännityksen odotuksen mielinä: kuka puoliverinen prinssi on?
HANKI SE ELÄMÄ JA ÄKKIÄ. - <mie>
riLLe kirjoitti:
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä spoilaamassa, niin HANKI OMA ELÄMÄ. Itse olen HBP:n jo lukenut, mutta kaikki eivät todellakaan ole. Jo otsikko spoilaa sellaisia tyyppejä. Tällaisille spoilaajille pitäisi antaa ehdoton porttikielto, kunnes suomenkielinen HBP ilmestyy kauppoihin. Pilaat toisilta lukunautinnon ja niiltä jotka sitä eivät ole lukeneet, jännityksen odotuksen mielinä: kuka puoliverinen prinssi on?
HANKI SE ELÄMÄ JA ÄKKIÄ."Tällaisille spoilaajille pitäisi antaa ehdoton porttikielto, kunnes suomenkielinen HBP ilmestyy kauppoihin."
Kuka käskee näitä en-ole-lukenut-HBP-tyyppejä roikkamaan tällaisilla sivustoilla, jossa liikkuu kuitenkin spoilareita ja niitä helpommin tehdään?
Eikä sivun säännöissä spoilaamista kielletä?
Se on heidän jokaisen, jotka eivät ole lukeneet HBP:tä, oma päätös, että haluaako tulla tänne lukemaan juttuja, kun tietää niitä spoilareita kuitenkin tulevan - tahallisia ja tahattomia.
Siis: se on heidän oma vika, heidän ei tarvitse lukea näitä sivustoja, oma valinta.
- hkgkg
laittakaa spoilaa
- ......................
Kalkaros tappoi Dumbledoren.
- Kalkarosaaasfdasd
Ja Kalkaros ei tappanut Dumbledorea... Dumbledorella oli synnytys? ja oikeastaan kalkaroksen sauvatappoi Dumblen.
Ja Ei Kalkaros mikään puoliverinen ole. Se näyttelijä on jästi, senkin torakkaiseni...
- Master Chief
Puoliverinen prinssi on Tom Valedro.
- ...........................
"Puoliverinen prinssi on Tom Valedro."
Rowling on ilmoittanut että PVP ei ole Voldemort/Valedro eikä Harry.
Mitä Tom sanoi kakkosessa. "jästi äitini" jotain sinne päin.
- ...
Master Chief kirjoitti:
Mitä Tom sanoi kakkosessa. "jästi äitini" jotain sinne päin.
Ei, vaan se sanoi, että jästi isä, noita äiti. Luen just 2. kirjaa uudestaan, ja tämän kohdan ohi menny vasta, kun Tom noin sanoo.
Mutta jos olet lukenut uusimman kirjan, niin siellä lopussa Kalkaros sanoo, että hän on Puoliverinen Prinssi.
Että ei siinä paljon omat mielipiteet paina. - Master Chief
... kirjoitti:
Ei, vaan se sanoi, että jästi isä, noita äiti. Luen just 2. kirjaa uudestaan, ja tämän kohdan ohi menny vasta, kun Tom noin sanoo.
Mutta jos olet lukenut uusimman kirjan, niin siellä lopussa Kalkaros sanoo, että hän on Puoliverinen Prinssi.
Että ei siinä paljon omat mielipiteet paina.Olen lukenut mutta en muista. Siitä on nimittäin jo aikaa.
- <mie>
Master Chief kirjoitti:
Olen lukenut mutta en muista. Siitä on nimittäin jo aikaa.
On aikaa uusimman lukemisesta? Vai 2. kirjan?
Ei nyt hirveän paljoa voi olla uusimman lukemisesta. Ja vaikka aikaa olisi paljon 2. kirjan lukemisesta, niin uusimmassa mainitaan myös, että Voldemortin isä on jästi ja äiti noita. Eli sen ei pitäisi kyllä olla epäselvää.
Ja et muista niinkään tärkeetä seikkaa, että kuka HBP on? Se on jopa kirjan nimenä, kyllähän semmoinen pitää muistaa
Hyvin sitä on taittu lukea, ja ymmärretty.. - Master Chief
<mie> kirjoitti:
On aikaa uusimman lukemisesta? Vai 2. kirjan?
Ei nyt hirveän paljoa voi olla uusimman lukemisesta. Ja vaikka aikaa olisi paljon 2. kirjan lukemisesta, niin uusimmassa mainitaan myös, että Voldemortin isä on jästi ja äiti noita. Eli sen ei pitäisi kyllä olla epäselvää.
Ja et muista niinkään tärkeetä seikkaa, että kuka HBP on? Se on jopa kirjan nimenä, kyllähän semmoinen pitää muistaa
Hyvin sitä on taittu lukea, ja ymmärretty..Vai niin, ootko ite lukenut.
- <mie>
Master Chief kirjoitti:
Vai niin, ootko ite lukenut.
Joko sie yrität ärsyttää huijaamalla, tai sitten olet todella tyhmä.
Olen itse kyllä kirjan lukenut. Kaikki jotka ovat kirjan lukeneet, tietävät, että Kalkaros on HBP.
Elikkä jos sinulla sattuu kirja olemaan, niin lueppa s. 563 alareunasta, jossa Kalkaros paljastaa olevansa HBP.
Ei tällaisessa asiassa mielipiteet vaikuta..
- xD xD
Kuudennessa kirjassa kuolleita:
Amelia Bones
Igor Karkaroff (Irkoroff)
Aragog (Hämäkäk)
Emmeline Vance
Albus Dumbledore
Gibbon (joku kuolonsyöjä)
Hannah Abbottin äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985