Moikka! Satuimme harrastamaan melko suojaamatonta yhdyntää juuri ovulaationi aikaan tämän kuun alussa, emmekä ottaneet huomioon ajankohtaa :) Nyt minulla on parin viikon ajan ollut satunnaisia vihlaisuja alavatsassa (tälläkin hetkellä vasemmalla puolella) ja menkkojen alkamista odotellaan. Ei ole mitään kuukautisoireita (kouristusta tms.) kuitenkaan ollut, vaikka niiden pitäisi jo alkaa... Ja minulla on ollut niitä jokaikisten menkkojen edellä. Tein Vilja-testin, näytti negaa. Tosin, en tehnyt sitä aamuvirtsasta. Vauva olisi kyllä haaveissa, mutta silti pelottaa :) Pyydän anteeksi, jos tästä aiheesta on ollut jo juttua mutta olisi kiva kuulla jos jollain on ollut jotain samantapaisia kokemuksia? Kiitos!
Raskaanako?
1
640
Vastaukset
- TT83
Et kertonut milloin menkkojesi pitäisi alkaa. Itse tein testin päivää ennen menkkojen alkua ja selvä plussa tuli. Joskus raskaushormoni on vain matalampi, mutta ainakin surestep testi on mielestäni luotettava, ei väliä vaikkei olisikaan aamuvirtsaa. Tein vielä varmistukseksi apteekin oman testin sinä päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa, virtsa oli ehtinyt olemaan rakossa 1,5 h, ja erittäin vahvat viivat tuli. Nyt olen 9:lla viikolla ja kovasti etoo ja väsyttää.
Alussa oireita ei ollut ollenkaan mutta kuin menkkojen pois jäänti sekä vihlonta kohdussa, mutta sinä päivänä kun rv7 lähti käyntiin alkoi pahoivointi joka on kestänyt tähän päivään saakka, toivon mukaan kohta helpottaa. Ultrassakin olen jo käynyt, kohdussa oli kaikki oikein hyvin ja sydän sykki hurjaa vauhtia =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060