Hei!
Tällä palstalla mainitaan silloin tällöin itse tehtävät kaiuttimet ja niitä myyvänä liikkeenä Ljudia.
Kävin ko. liikkeen sivuilla ja löysinkin muutaman kiinnostavan kaiutinpaketin.
Kertokaapa kokemuksistanne esim. Sarja 2800:sta,
Sarja GX-12:sta ja Sarja GX-15:stä.
Onko sarjoissa mukana kaikki tarvittava paitsi kotelo? Onko kaiuttimien sointi hyvä - ts. ovatko sarjojen komponentit laadukkaita?
Varmasti itse tehdyillä koteloillakin on vaikutuksensa asiaan. Sivuston ohjeessa suositellaan koteloiden rakennusaineeksi mm. lastulevyä. Soisiko / kävisikö kuitenkin esim. puinen liimalevy, rimalevy tai vaneri paremmin kotelon rakennusmateriaali/na / ksi?
Kiitos vastauksista!
Tee se itse??
Lähes Hifiä?
2
857
Vastaukset
- Stude88
Eipä taida nuo Ljudian kaiuttimet yltää lähellekään hifi tasoa. Parempia rakennussarjoja löytyy ainakin hifitalolta(www.hifitalo.fi) ja Harrin kaiuttimelta(www.harrinkaiutin.fi)
Hyviä kotelo materiaaleja on mdf, liimalevy, vaneri... Mdf on kaikkein helpointa työstää, koska se on niin pehmeää. - dB_once84
Kannattaa tehdä MDF-levystä, eiköhän se ole parasta kotelon materiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179