Kaksoset?

Twinssi

Joo, en ole ainakaan vielä nähny että täällä olisi puhuttu kaksosista... eli tietääkö kukaan, että onko mahdollista synnyttää kaksoset ilman koodia? Kyseessähän oli sitten TS2:en.

16

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahra

on mahdollista.
      aika harvoin niin vain käy..

• banana-93

kysyi...on mahdollista ilman koodiakin ja koodilla sitten varmasti saa:
      twinz r2 cute

• Twinssi

just..en ollutkaan huomannu =)

• Koodittelija

Ei tuo koodi toimi. Vaikka sen laittaisi missä vaiheessa ja miten tahansa kirjoitettuna, niin ei toimi.

Mulla yhdes perhees tuli peräkkäin kahdet kaksoset. Netissä on jossain sivulla sellainen ohjelma tai hack tai joku sen tapainen et sen lataamalla saa itte valita tuleeko 1, 2, 3 vai 4 vauvaa tai antaa luonnon päättää. En muista osoitetta missä se on. Kotona on jossain osoite tallella. Serkulla oli ladattuna tuo ja se versio et luonto päättää, tuli koko ajan kolmosia.

• Monopoli
        Koodittelija kirjoitti:

Ei tuo koodi toimi. Vaikka sen laittaisi missä vaiheessa ja miten tahansa kirjoitettuna, niin ei toimi.

Mulla yhdes perhees tuli peräkkäin kahdet kaksoset. Netissä on jossain sivulla sellainen ohjelma tai hack tai joku sen tapainen et sen lataamalla saa itte valita tuleeko 1, 2, 3 vai 4 vauvaa tai antaa luonnon päättää. En muista osoitetta missä se on. Kotona on jossain osoite tallella. Serkulla oli ladattuna tuo ja se versio et luonto päättää, tuli koko ajan kolmosia.

Tiedän kyllä, että kaksoset voi saada ilman koodia, olen itsekkin saanut useat kaksoset, mutta voiko muka saada kolmoset tai neloset ilman koodia? Epäilen. Mutta jos joku fiksunpi tietää, niin...

• Adonia
        Monopoli kirjoitti:

Tiedän kyllä, että kaksoset voi saada ilman koodia, olen itsekkin saanut useat kaksoset, mutta voiko muka saada kolmoset tai neloset ilman koodia? Epäilen. Mutta jos joku fiksunpi tietää, niin...

Se on vain se hack.

• toimii...
        Adonia kirjoitti:

Se on vain se hack.

mulla toimii ainakin kaksoskoodi Twinz R2 Cute tai sitten se oli TwinzR2 Cute. Kokeilin joskus ja noilla isoilla- ja pienillä kirjaimilla on väliä!

• VALEHTELIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        toimii... kirjoitti:

mulla toimii ainakin kaksoskoodi Twinz R2 Cute tai sitten se oli TwinzR2 Cute. Kokeilin joskus ja noilla isoilla- ja pienillä kirjaimilla on väliä!

SE KOODI EI TOIMI!!

• twintwinsims
        VALEHTELIJA!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

SE KOODI EI TOIMI!!

Mitä oikein vituttelet muita? Eikö se oo vähän lapsellista touhua? :/

Koodi toimii useimmissa koneissa, mutta ei kaikissa, eli ehkei juuri sinun omassasi.

Kyseiseen koodiin on myös kaksi eri vaihtoehtoa, joko twinzr2cute TAI twinsr2cute.

Tietääkseni sims voi saada kaksose myös silloin, ilman mitään koodeja, jos syö juustokakkua simin ollessa raskaana pitkällä.

Ja tämän viestiketjun aloittajalle tiedoksi, vaikka sen varmaan jo tietääkin, että simit voivat saada luonnollisestikin ilman koodeja kaksoset. Minulla näin on käyny kaksi kertaa pelatessani.

• sim-forever

kyllä on mahdollista että kaksoset syntyy ihan ilman mitään koodia...kerran vain käyny nii kylläki... ja ihan erinäkösetkin ne oli

• oKKo

Niin.. siinähän se =)

• Mellie

ne oli varmaan eri sukupuolta, jos ne kerta oli erinäköset kaksoset :)

• Simshullu
        Mellie kirjoitti:

ne oli varmaan eri sukupuolta, jos ne kerta oli erinäköset kaksoset :)

HUOM: Jos haluat valita vauvan sukupuelen niin jos haluat tytön popsi 3 vesimeloonia pojilla sama mutta vain 3 omenaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ?????
        Simshullu kirjoitti:

HUOM: Jos haluat valita vauvan sukupuelen niin jos haluat tytön popsi 3 vesimeloonia pojilla sama mutta vain 3 omenaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin varmaan! Mä oon saanu vitoset ku en oo syöny mitään sillä simillä ja niistä kaikista tuli tyttöi.

• AlSimhara
        ????? kirjoitti:

Niin varmaan! Mä oon saanu vitoset ku en oo syöny mitään sillä simillä ja niistä kaikista tuli tyttöi.

Tuo vesimeloni/omena homma kuuluu Sims3:seen.

Olen kuullut monilta pelaajilta eri foorumeissa että spagetti tai pikkuleivät toimii, kun niitä syö paljon raskauden ensimmäisen päivän aikana ja koko raskauden ajan. Spagetti toimii kuulemma paremmin. Juustokakku kuulemma toimii vain, jos omistaa Kauppa-auki lisärin. Itse en noita koskaan kokeillut, joten en voi varmaksi sanoa. :-)

• KAIKKITIETÄVÄINEN

Mulla on ainaki tullu kaksosia sims 2 en vaa tiiä toimiiks toi sitte kolmosessa .. Sitä paitsi mun kaveri ei oo saanu kaksosia ikinä simssis ja mä oon saanu ilman koodiaja sen kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe