Mulla on alkanut menkat kummalliseksi parin viime kierron kuluessa. Kierto on tosi lyhyt muutenkin, jotain 25 päivää, että risoo kun vuoto loppuu, niiin sitten onkin jo ovulaatio ja vähän yli viikon päästä alkaa pms ja taas menkat : ) No outo juttu on siinä, että ovulaation jälkeen mulla on kahtena kertana tullut kirkkaanpunaista vuotoa yhden päivän.
Ajattelin ensin, että se on kiinnittymisvuotoa, mutta ei se voi olla sitäkään koska ei ole nyt mahdollista että olisin raskaana. Vuoto tulee noin neljä päivää ovulaation jälkeen.
Sitten se loppui kun seinään. Onko kokemuksia?
Ovulaation jälkeen vuotoa
outoa!
1
669
Vastaukset
- täti
Kaikkien verensekaisten välivuotojen syy pitäisi selvittää, etenkin jos et käytä esim. kierukkaa tai muuta ehkäisyä, josta se voisi johtua. Gynelle siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069