Madeiran pestana hotellit näyttävät "herkuilta".
Olemme lähdössä kevällä viettämään porukalla täysiä kymmeniä. Mitäs pestanaa suosittelette?
Madeira
3
666
Vastaukset
- Sissa24
Itse en ole Madeiran osakkeissa ollut, mutta Pestana-omistaja kehui Miramaria parhaaksi ja myös Grandia hienoksi. Olethan löytänyt Pestanan sivut?
www.pestana.com - toista kertaa
Madeira Beach Clubiin. Tosi upea paikka, suosittelen.
- Erica
Lomakeskukset poikkeavat hieman toisistaan ja kaikissa on omat hyvät ja ehkä vähemmän hyvät puolensa, mitä sitten kukakin arvostaa.
Itse pidän Villagesta eniten sen rauhallisen sijainnin ja "kodikkuuden" ansiosta.Huoneistot ovat rivitalotyyppisesti 1-4 kerroksisissa suhteellisen pienissä taloissa.Ympäröivä puutarha on todella kaunis ja monipuolinen.
Miramar kuuluu käytännössä samaan kompleksiin, mm. molempien lomakeskusten palvelut ovat kaikkien asukkaiden käytössä.Muutaman vuoden Villagea uudempi,mikä näkyy tietysti esim. sisustuksessa.Myös Miramar on varsin miellyttävä,varsinkin jos huoneisto sattuu olemaan yläkerroksissa jolloin myös maisemat ovat aika upeat.
Beach Clubillakin olen asunut ainakin pariin otteeseen,sijainti Pestanan lomakeskuksista tavallaan paras lähimpänä keskustaa.Mutta,huoneistoihin kulku viiden tähden hotellin aulan läpi ensin yhdellä hissillä alas,pitkä käytävä ja vielä toisella hissillä lisää alas (riippuen tietysti huoneiston sijainnista).Varsinkin sateisen ja kuraisen levadareissun jäljiltä ei ole kovin kivaa kulkea pitkiä matkoja huoneistoon hotellin sisällä.
Palms Lidolla on hyvässä paikassa meren rannalla,vieressä iso supermarket,ilmainen parkkipaikka ja Lidon alueen ravintolat ja muut palvelut lähellä.Oikein hyvä vaihtoehto sekin.
Grandissa en ole koskaan asunut,käynyt kyllä.Suuri,hotellimainen kompleksi,minun makuuni aika "kylmän" ja kalsean tuntuinen melko yleisen nykyarkkitehtuurisuuntauksen mukaan.Tämä siis yleisien tilojen osalta,huoneistoista ei kokemusta.Grand kuitenkin sijaitsee aika kaukana kaikesta,hotellialueen loppuosassa,lähellä rantaa.
Itse valitsen yleensä Villagen,Miramarin tai Palmsin,mutta kuten todettua kukin arvostaa eri asioita ja tekee päätöksensä sen mukaan.Mikään Pestanan lomakeskuksista ei varmaankaan tuottane pettymystä mihin sitten päädyttekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025