Moi!
Paljo maksaa keskimäärin 150-neliöisen ok-talo ilmanvaihdon säätötyö? Kysyin tuossa tarjouksia kolmelta firmalta joista kaksi antoi tarjouksen. Tuntui äkkiseltään aika kalliilta halvinkin tarjous, joten millaisia hintoja te olette joutuneet maksamaan? Ja nyt puhutaan ammattilaisen tekemästä hommasta eikä mistään naapurin serkun kaverin halvasta, vaan nimenomaan hyvästä ammattilaisen työstä.
Säätötyön hinta
7
2318
Vastaukset
- pyysivät
voisitko suuruusluokkaa sanoa, itsellä sama homma edessä.
- Jallu
Kävisikö ydinvoimatekniikan ammattilainen?
Helppo se on säätää itsekin. Ei siitä kannata maksaa. Suodattimet kun tukkeutuvat, heittävät millibarit häränpyllyä.- säädättäjä
...Jallua. Ei tietenkään ole oma syysi jos et älyä mitä ammattilaista tarkoitin, mutta yrittäisit edes käyttäytyä. Myöskin horinasi häränpyllyistä oli täyttä tuubaa.
- maksoi
170 euroa, tämä oli myös halvin tarjous. Kallein tarjous oli 400 euroa.
- iv-vastaavan
nimellä vai ilman. Vastaava työnjohtajahan vaaditaan ainakin meillä päin. Lisäksi säätö- ja mittauspöyräkirja johon riittää säätäjän nimikin.
- on..
iv-vastaavan kirjoitti:
nimellä vai ilman. Vastaava työnjohtajahan vaaditaan ainakin meillä päin. Lisäksi säätö- ja mittauspöyräkirja johon riittää säätäjän nimikin.
..tarkaksi mennyt sekin homma. 2 vuotta sitten soitin iv-firmaan ja kysyin tekeekö mittaajat viraapelina. Teki ja maksoi 30 egee. Arvot merkkas piirrustuksiin. Riittää kun itse on tyytyväinen, nykyään vaan pitää olla joka nipsaisusta jonkinlainen todistus.
- Mittaaja
Riippuu vähän talosta ja järjestelmästä. Enempi venttiileitä, enempi mittaamista. Hankalampi kone, enempi työtä.
Työnantajan laskuttamasta hinnasta ei mitään hajua, mutta itse olen hämärähommina tehnyt talon kun talon alle sadan euron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080