maksuvälineistä...

summer

Käykö puerto ricossa maksuvälineenä (ravintolat, marketit...) visa electron? löytyykös automaatteja miten ja käykö niihin ed. mainittu kortti? en viitsis millään kuljettaa koko kassaa mukana ja visaakaan en hanki...

9

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole huoleti

vaikka sellaiset jotka eivät Electronia omistakaan väittävät päinvastaista. En tiedä, miksi heillä on niin kiihkeä vimma saada kaikki ottamaan Visa. Olen itse käynyt Gran Canarialla Electronini kanssa ja muutamaa turistikrääsäliikettä lukuunottamatta se kelpuutetaan joka paikassa. ja jos ei jossain kelpaakaan niin automaatteja on joka paikassa. Mikäli korttisi on Nordean, niin pari ongelmaa voi automaattien suhteen olla, neuvon tarvittaessa lisää. Pulaan et kyllä jää silloinkaan.

• viime keväänä

nähnyt ettei toimi, kaveri ei saanut rahaa Bahiassa. Ja olen nähnyt kyllä muuallakin ja on tosi inhottavaa se ettei tiedä käykö vai ei. Minä en moista korttia edes kuvittele ottavani, miksi ihmeessä sen joku ottaa ?

• !!!!
        viime keväänä kirjoitti:

nähnyt ettei toimi, kaveri ei saanut rahaa Bahiassa. Ja olen nähnyt kyllä muuallakin ja on tosi inhottavaa se ettei tiedä käykö vai ei. Minä en moista korttia edes kuvittele ottavani, miksi ihmeessä sen joku ottaa ?

visa Electronin otamme me järkevät ihmiset, joilla on rahaa tilillä ja emme halua maksaa turhaan luottokunnalle korkoa kun emme maksuaikaa tarvitse. TULIKO SELVÄKSI!!!!!!

• tiedoksi
        !!!! kirjoitti:

visa Electronin otamme me järkevät ihmiset, joilla on rahaa tilillä ja emme halua maksaa turhaan luottokunnalle korkoa kun emme maksuaikaa tarvitse. TULIKO SELVÄKSI!!!!!!

korkoa Visassa, mistä sinä olet saanut tuomoista päähän ? maksuaikaa jopa 60 pv ilman korkoa ja rahalla nekin maksetaan eikä oravannahoilla jos et sitäkään tiedä. Visaahan ei persaukiselle edes anneta, Visa Electronin saa kuka vaan vaikka ei olisi edes tuloja.

• make

Mä mietin tuota samaa asiaa, koska oon menossa reissuun ekan kerran niin, ettei seurueessa ole ketään, kenellä olis Visa mukana. Tähän asti ei ole ollut kuin pankkikortti, mutta nyt pähkäilin Visan ja Visa Electronin välillä.
      Visan eduksi homma kääntyi, koska Electronia ei saa pankkikorttiin yhdistettyä (käsittääkseni), enkä kaipaa yhtään ylimääräistä korttia lompakkooni. Tosin en tiedä ehdinkö saada sitä korttia edes ennen reissua, mutta ei maailma siihen kaadu. Sitten pitää vaan ottaa rinkallinen riihikuivaa mukaan.

• Mummi49

Kyllä toimii Visa Electron. Toimi jo 11 vuotta sitten automaateissa ja nyt jo kaupoissakin.

• näin se on
        Mummi49 kirjoitti:

Kyllä toimii Visa Electron. Toimi jo 11 vuotta sitten automaateissa ja nyt jo kaupoissakin.

toimii ja ei toimi, toimii ja ei toimi, visa toimii aina ja missä vain, jopa taxiassa, siellä ei elektro toimi se on varma asia

• ñññ

Visa elektron tulee halvemmaksi, koska rahanostot ei maksa mitaan, mut orginaali visalla se on joku 2,5% nostosta, ja pankkikortti ei toimi, vaan se menee aina visalle.

• make
        ñññ kirjoitti:

Visa elektron tulee halvemmaksi, koska rahanostot ei maksa mitaan, mut orginaali visalla se on joku 2,5% nostosta, ja pankkikortti ei toimi, vaan se menee aina visalle.

Meinaan ensisijaisesti käyttää visaa ostosten maksamiseen, en rahan nostamiseen automaatista. Niin ei tule mitään ylimääräisiä maksuja. Tietysti sitten on pakko käydä automaatilla, jos pätäkkä loppuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe