Onks kellään muulla sellast ongelmaa et poikaystävä ei aina vastaa tekstiviesteihin?
Se sanoo aina että sillä on kiire ja sillee.. Ei se nyt kamalan usein jätä vastaamatta mut mun mielestä liian usein.. Meil on kaukosuhde, eli välimatkaa semmonen 700kilsaa...
Pitäiskö mun vaan jättää se, vaik pidän siitä tosi paljon?
Mua jää aina harmittamaa jos se ei vastaa viesteihin...
Kun poikkis ei vastaa
8
760
Vastaukset
- joo
kyllähän se harmittaa,mutta ehkä voisit jotenkin ilmaista asiasta pojalle
- nofeari_
tapaus on ihan normaali, oma poikaystävänikään ei aina jaksa viesteihini vastata ja totta on, että me tytöt jaksamme enemmän näpytellä viestejä kuin miehet :D
Älä ole huolissas, ole vasta sitten kun se ei enää ole kahteen viikkoon vastannut soittoihisi.- Brunee
Niinhän se sitten varmaan on. Kiva kuulla ettei oma poikkis oo ainoo joka ei aina jaksa vastata :D
- tyttt
Heh, niin.
Että kyllä on sellasiikii jätkii, jotka näpyttäää niitä tekstareita joka helvetin välissä-...:P
Välillä tosiaan ei jaksa vastata, kun ei vaan jaksa.
Mutta ei siis mitään hätää, jos ei jätkäsi aina viesteihisi vastaakkaan. :)
- ...
Kyllä on suhde huonolla pohjalla, jos parin vastaamatta jätetyn tekstiviestin takia olet jättämässä. Ehkä poikakaverillasi on muutakin elämää kuin kännykän vahtaaminen.
- Per. Saukko
Kauko suhde lol
- tyhmä kuin blondi..<3
itellä iha sama juttu.. kulta ei joskus vastaa ollenkaan mun tekstareihin.. sit ku se vastaa johonkii viestiin ni se ei mainitte mitää siit edellisest viestist.. meillä ei kyllä oo mitää kauko suhdetta mut kuitenki.. =) meillä ei oo väli matkaa ku 10km..=9
älä ny herra isä jätä sitä - jepjep
JÄTÄÄ!!Ä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723