PK collien paino

SPK

Mikä on PK collien keskimääräinen paino?

6

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänsädekö

      Se on todella yksilöllistä. Meillä esim. vanhin narttu painaa 16 kg, olematta silti laiha. toiseksi vanhin painaa 26 kg, kolmas narttu 24 kg. Urokset taas 24 kg ja 30 kg jälkimmäisellä saisi olla kyllä enemmän elintasoa luiden ympärillä. Mutta koira on vielä nuori ja kesken kehityksen joten se massakin sieltä tulee ajan kanssa. Lyhytkarvaisemme painavat narttu 22 ja uros 28. Näistä voisi jotain ehkä päätellä.

    • Tuija

      Meidän vähän yli 10-vuotias collie tyttö painaa 19kg.Toinen meidän 11-vuotias collie tyttö painaa 24kg.

    • Rana =)

      painaa n. 24 kg (kyseinen koira on kyllä aika pieni uroskoiraksi, yleensä luullaan nartuksi).

    • SPK

      Kiitokset kaikista vastauksista!

    • yeea

      on tosi iso uroscollie se painaa 29... pari ylikiloa ei haittaa.. paitsi ehkä näyttelykoiralle enemmän

    • Anonyymi

      Minun koira oli pentuna keskikoinen pentueesta, junnuna kasvoi ja kasvoi, lopulta 65cm ja 33kg. Upea iso uros, mutta näyttelyihin ei tietysti ollut asiaa, mutta upealuonteinen kotikoira, joka vartio ja ajaa hirvetkin tontin reunoilta ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe