HP vs. ACER?

Kumpi parempi?

Sanokaa, kommentoikaa merkkejä!
Kaikki palaute, käyttökokemuksia tervetulleita!

17

2873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö

Noista kahdesta huonosta vaihtoehdosta HP.

Muuten Fujitsu, on ominaisuudet ja takuut kohdallaan.

• on parempi

hommata joku hackmanin tuote kuin fujitsu joka palaa pohjaan.

• hannariikka

Itse hankin Acerin parisen kk sitten ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Meidän perheessä on ennestään Acer Ferrari 3400 läppäri, ja se on muuten hyvä, mutta lämpiää turhan paljon. Sitä ongelmaa ei tässä koneessa ole.

HP:stä en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta.

• hannariikka

takuuta laajennettiin 100 euron lisämaksulla 3 vuoteen.

• Kumpi parempi?
        hannariikka kirjoitti:

takuuta laajennettiin 100 euron lisämaksulla 3 vuoteen.

Mutta onko tällä palstalla menellään joku mysteeri, kun hoopeen koneita kehutaan niin paljon. Yksi kirjoittaja nimeltään HEWLETT PACKARD näköään kehuu kaikille omaa konettaan (hp pavilion ze 2000)?Ilmeisesti hyvä?

• HEWLETT-PACKARD
        Kumpi parempi? kirjoitti:

Mutta onko tällä palstalla menellään joku mysteeri, kun hoopeen koneita kehutaan niin paljon. Yksi kirjoittaja nimeltään HEWLETT PACKARD näköään kehuu kaikille omaa konettaan (hp pavilion ze 2000)?Ilmeisesti hyvä?

Usko pois.

• Hew-Pac

Acereissa tuntuu ongelmia riittävän. Täälläkin porukka kyselee jatkuvasti neuvoja niiden ongelmiin...

• HEWLETT-PACKARD

Oma koneeni pelaa, niin kuin pitääki. Siis HP on laatumerkki. Omistan myös HP:n tulostimen (tulostaa skannaa ja kopioi) molemmat toimii. Miksipä ostaisin ACERIN???

• Kumpi parempi?
        HEWLETT-PACKARD kirjoitti:

Oma koneeni pelaa, niin kuin pitääki. Siis HP on laatumerkki. Omistan myös HP:n tulostimen (tulostaa skannaa ja kopioi) molemmat toimii. Miksipä ostaisin ACERIN???

Eli HP siis hyvä.

• mutta acerin
        Kumpi parempi? kirjoitti:

Eli HP siis hyvä.

puollustukseksi sanottava että puoli käytössä ollut acer toimi mulla täydeillisen hyvin ja ainut ongelma oli prossu joka ei ollut viileä intel.no kuitenkin toimi ja oli lähes tulkoon 24/7 käytössä niin kuin muutkin mun koneet on ollut.hp surisee nyt ja pöytäkoneena on fujitsusta rakennettu versio ei siis fujitsua muuta kuin littunäyttö.

• Pave

Meilläpäin on tuo HP merkki saanut hieman toisenlaisen käännöksen, kutsuvat sitä Helvetin Perkeleeksi, en tiedä sitten onko muuallapäin ollut samanlaisia nimityksiä ko. merkistä.

• Narg
        Pave kirjoitti:

Meilläpäin on tuo HP merkki saanut hieman toisenlaisen käännöksen, kutsuvat sitä Helvetin Perkeleeksi, en tiedä sitten onko muuallapäin ollut samanlaisia nimityksiä ko. merkistä.

Meilläpäin helvetin paska, mutta jos itse pitäisi valita noista kahdesta niin ehdottamasti hp. Kaikkiin läppärimerkkeihin sattuu niitä maanantai kappaleita, toisiin vaan enemmän

• tosi hyvä
        mutta acerin kirjoitti:

puollustukseksi sanottava että puoli käytössä ollut acer toimi mulla täydeillisen hyvin ja ainut ongelma oli prossu joka ei ollut viileä intel.no kuitenkin toimi ja oli lähes tulkoon 24/7 käytössä niin kuin muutkin mun koneet on ollut.hp surisee nyt ja pöytäkoneena on fujitsusta rakennettu versio ei siis fujitsua muuta kuin littunäyttö.

Kyllä Acer on hyvä! Ei mitään ongelmia.

• apeli

acer tietokome oli hyvä ostos ei ole ollut viellä yhtään vikaa.

• Ei aceria kiitos enää...

Sitten itket, että miksi ostin ton paskan!!!

• jare

Acer Ferrari 4005 WMLi on todella hyvä. Ainoa pikku miinus on alkuperäinen hiiri (tosi kömpelö ja epäkäytännöllinen), joka tulee pakkauksen mukana. Kannattaa heti panostaa n. 20 euroa kunnolliseen langattomaan USB-hiireen. Muuten tosi hyvä.

• joo

Ostin acerin, käytin 20 päivää näyttö hajos.
      Ollut nyt korjattavana viisi viikkoa.
      eli ihan hyvä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe