TULPAT EI KESTÄ ...KELE

JUKKIS

100 cc TM, vm 03

Esim metsässä ajaessa pienemmillä kierroksilla tulppa kuolee, ja poisotettaessa se on märkä.

Mistä vika voisi johtua ja onko tulppa kertakäyttökamaa vai saisiko sen vielä henkiin(?)
Proppuja menee monta kuukaudessa joten kalliiksi tulee noinkin. Putsaus ja kärkivälin putsaus hiekkapaperilla ei tunnu riittävän.

8

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papapa

pyöräs käy liian rikkaalla ja tulpan voi yrittää putsata sisältä eli sieltä niin syvältä kuin uraa riittää.yleensä karstottaa sieltä.mulla loppui tulppien syöminen siihen kun ostin denson W24ES-V ja pyörä honda cr 250 ja kaasarin säädöt oli ohjekirjan mukaan niin ei alkuperäis suositus tulpalla tehnyt vittuakaan joka kerta paskana! sit yksi rr pyörien kanssa värkännyt mekanikko suositteli tätä ja no broblemito sen jälkeen.tai osta platina tulppa mut ei sekään takaa kestoa jos seokset on päin metsiä.

• jukkis

koitetaan... ilmeisesti suuttimia pitää laittaa pienemmäksi(?) kohta talvi niin sit taas ilmeisesti isompaa takas

• papapapa
        jukkis kirjoitti:

koitetaan... ilmeisesti suuttimia pitää laittaa pienemmäksi(?) kohta talvi niin sit taas ilmeisesti isompaa takas

juu kokeile ensin pykäälää pienempää pääsuutinta jos ei auta niin selvitä alkuperäiset säädöt kaasuttimelle "kaikille" ilman lämpötiloille.luule tai oikeastaan olen aikas varma et käy liian rikkalla ja ei ne suuttimen hinnat pyöri kuin 5e molimminpuolin riippuu liikkestä mistä hankkii ne.tidän kokemuksesta kuin se vitutaa kun jatkuvasti tulppa poikii,niin toivottavasti saat sen pelittään.

• jooo
        papapapa kirjoitti:

juu kokeile ensin pykäälää pienempää pääsuutinta jos ei auta niin selvitä alkuperäiset säädöt kaasuttimelle "kaikille" ilman lämpötiloille.luule tai oikeastaan olen aikas varma et käy liian rikkalla ja ei ne suuttimen hinnat pyöri kuin 5e molimminpuolin riippuu liikkestä mistä hankkii ne.tidän kokemuksesta kuin se vitutaa kun jatkuvasti tulppa poikii,niin toivottavasti saat sen pelittään.

Mulla oli samaa vikaa YZ 125 ku ajaa ensi matalilla kierroksilla ja sitten hetken päästä lähtee kaasupohjas ajamaan nii tulppa hajoo. Yksinkertaisesti rossi ei ole tehty matalilla kierroksilla ajettavaksi.

• papapapaaaaaaa
        papapapa kirjoitti:

kyllä kestää matalia kiorroksia kun oasuu oikea tulppa kohdalleen se on käytännössä nähty ja koettu niin monta kertaa ja moneta eri pyörältä et olen asiasta varma piste

• oomipuntarilla

onko se tulppa oikeasti kuollut, jos on niin sitten on aika alkaa säästää rahaa uusiin virtavehkeisiin. Jos se mittarin lukemat näyttää samaa kuin rautanaulaa mitattessa, se on vain yrittänyt karstottamalla tappaa ittensä. Ennen ajanlaskumme alkua tulppia tekohengitettiin hiekkapuhaltamalla - en suosittele.

Olis ehkä syytä alkaa selvittään miks se tulppa karstottuu? Liian kylmä tulppa tai liian rikas seos suhteessa ajotyyliin. Siinä kai ne yleisimmät syyt.

• jukkis

ku ei karstotu vaan on ihan märkänä

• huolestua
        jukkis kirjoitti:

ku ei karstotu vaan on ihan märkänä

Hommaappas jostain se yleismittari, jossa on vastusmittaustoiminto. Sitten laitat sen mittarin "jatkuvuustestaus"-asentoon, elikkäs kun kosketat niillä mittapiikeillä toisiaan, mittari vinkuu.

Sitten seuraavaksi kokeilet laittaa toisen mittapiikin sinne päähän tulppaa, johon tulpanhattu tulee. Ja toinen siihen keskielektrodiin. Nyt pitäis kuulua vinkuminen mittarista. Kuuluuko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3365
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      380
      3101
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2779
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2278
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1939
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      90
      1862
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1809
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1799
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1689
    Aihe