..olin kun havaitsin Ainonkadun loppupäässä olevien kerrostalojen pihalla n.8-10 vuotiaan pojan kuseksimassa talon pihalla..Eikö siellä vessat toimi vai onko kyseessä ulkomaalainen jolle Suomalaiset käytöstavat ovat vieraita..?
Ainonkatu
8
2022
Vastaukset
- hätä
No jos hänellä oli pissihätä eikä kestänyt kotiin asti...
- nykl
Tais olla suuri järkytys ...
- japa 35
Jos sinun mielestä pikku virtsaamiset sinne tänne ei haittaa niin kerroppa osoitteesi niin tullaan porukalla sun pihalle heittämään pienet lirut!!!!
Työkavereille: KYLLÄ SE OLEN MINÄ! - sama
japa 35 kirjoitti:
Jos sinun mielestä pikku virtsaamiset sinne tänne ei haittaa niin kerroppa osoitteesi niin tullaan porukalla sun pihalle heittämään pienet lirut!!!!
Työkavereille: KYLLÄ SE OLEN MINÄ!rauhotu,eihän ne karhutkaan koko ajan riehu.
- japa 35
sama kirjoitti:
rauhotu,eihän ne karhutkaan koko ajan riehu.
Kyllä on mahtavaa tulkintaa.... Tuoko on parasta mihin pystyt? Ei ees kannata ruveta!
- terä
ole just suomalainen tapa?
- xxx
kyl oot tiukkis :)
- myöhemmin kun
menet samoille nurkille lenkkeilemään, niin näet huomattavasti vanhempia "poikia" kuseksimassa pitkin pihoja ja talonvieruja, jopa tienvarsia.
Ei vissiin kotona vessat toimi tai sitten ovat jotain ulkomaalaisia, vai olisivatkohan vain kännikkäitä kotosuomalaisia uroita, joitten ei tarvitse promillien määrästä riippumatta piitata minkäänmaan käytöstavoista ?
Oisko tätin mielestä pienen pojan pitänyt pissata housuunsa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744