Katoin jotain 2002 vuojen viestei ;) Ja siel oli yks kiinnostava juttu... nimittäin sims1:ssä ne lapset voi kasvaa aikusiksi jos omistaa sims taikaa lisärin! Sillä sims1:n lapsella piti tehä sillä taijan tekijällä sellanen taika, että lohikäärmeensuomuja 2 kpl ja sit 1kpl myrkkysieniä.
Lohikäärmeensuomuja saa lohikäärmeestä ja lohikäärmeen saa taikakaupungista siltä veeravamppyyriltä ostamalla se lohikäärmeenpesä. Lohikäärmettä kutittamalla saa lohikäärmeenkyyneleitä ja sukimalla suomuja. kun taas myrkkysieniä saa istumalla sen sienituolin päällä tarpeeksi pitkään :)
Onko kukaan kokeillut?????? Mulla on sims 1 ja taikaalisäri.
Mikä on muuten hauskin taika minkä ootte siinä tehnyt? Minusta on se et taijoin lemmikistäni simin :))
Sims1 ja lapset kasvaa aikusiksi!!!!!
9
588
Vastaukset
- Adonia
Kokeiltu on :D Siinä on vain se harmipuoli, etteivät simit tunnistaneet toisia. Esimerkiksi tyttären pystyi laittamaan naimisiin isänsä kanssa. :P Kokeilin myös tuota lemmikkijuttua. Muutin pahaa-aavistamatta ihanan kissani simiksi xD Hauskinta taikaa en muista kun ei ole sims 1:stä pelattu yli vuoteen.
Vau! Tuollaisesta mulla ei ollut mitään hajua, kun en oikein ole innostunut taikomisesta. Nyt kyllä pitää kokeilla... Kiitos oikein paljon kun kerroit asiasta. :)
- KUKAAN EI
ENÄÄ PELAA SIMS1:STÄ!!!!!!!!!!!!!!!
oSTA KAKKONEN!!!!!!!!!!!- banana-93
Hiton häirikkö joka kirjottaa asiattomia viestejä caps lockia raiskaten on? Missä meidän seriffi taas viipyy???
Ja osta sinä aivot. Ihmiset saa pelata tasan tarkkaan mitä haluavat, joten menehän käytöskouluun.
Kiitos.- albert-pingviini
Epäilen, että olet sama joka kirjoittelee nimimerkillä TYHMÄ!!! ja neuvoo lukemaan aikaisempia viestejä. Korjaa toki jos olen väärässä.
Jos teet TYHMÄ!!! omien ohjeidesi mukaan ja luet noita aiempia viestejä, niin huomaat iloisen yllätyksen, että täällä todellakin on ihmisiä jotka vielä pelaa ykkössimuleita. Onko äiti unohtanut halata sua aamulla kun oot niin ärtsynä koko ajan?
- Mellie
Minä pelaan itse aina välillä sims2:ta ja välillä ykköstä :P vaihtelu virkistää eikä kyllästy ;)
- @nni
Joskus vahvimmallakin koittaa hetki, jolloin ei vain tiedä jotain. viittiskö joku kertoo lisää lastentaiista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612