Välttäkää matkailua Turkkiin

Lomailija

Turkin matkailua kannattaa nyt välttää koska lintuinfluenssa riuhuu Turkissa. Yksi kylä on säästynyt virukselta kenties syrjäisen sijaintinsa takia. Muuten koko Turkinmaa on saastunut.

15

2198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nissas_

Eikö tuota Turkin lintuvirustilannetta saada millään tervehdetettyä?

• Jake

Täyttä peetä koko kolmenkoplan vistit!

• perusteesi

Valhetelet itse aivan törkeällä tavalla. Sillä uskon tiedotusvälineisiin.

• Alanyassa asuva
        perusteesi kirjoitti:

Valhetelet itse aivan törkeällä tavalla. Sillä uskon tiedotusvälineisiin.

Ma jo ihmettelinkin, etta mika mulla on kun nena vuotaa ja valilla aivastuttaa.

• uutiset nähnyt

erittäin viisas neuvo olla matkustamasta Turkkin kun uutisissakin kerrottiin niin.

• kun olen lukenut

tämän palstana juttuja ja tarkastanut itse faktoja niin olen päätynyt sellaiseen lopputulokseen etten aio matkustaa Turkkiin ainakaan lähivuosina.

• Turkin matkalainen

kun pysyt poissa Turkista, lähdeppä matkalle vaikkapa Timbuktuun ...

• arttu
        Turkin matkalainen kirjoitti:

kun pysyt poissa Turkista, lähdeppä matkalle vaikkapa Timbuktuun ...

on loistava vaihtoehto. siellä ei ole tavattu lintu virusta joka parhaillaan riehuu turkissa.

• Lumikki76

nyt hieman tarkemmin asiaa ennen, kuin rupeat tuommoisia tänne kirjoittelemaan. oletko edes koskaan mahtanut käydä turkissa? aivan mainiosti sitä voi saada kaikenlaisia tartuntuja myös muualla, kuin turkissa

• matkustanut.-

Voi olla arvaamattomat seuraukset jos levität tautia eteenpäin. Siinä voi kuolla sivullisia ihmisiä sekä tauti voi tulla Suomeen, vaikka kengänpohjoissasi, mistä voi olla tuhoista seuraukset koko Suomelle ja Scaandinavialle.

• kohta puoliin

Ei kannata lähteä mihinkään.Pysyy neljän seinän sisällä ja tilkitsee tuuletusräppänät!

• poju_____87

On tällä hetkellä todennäköisempää saada Suomesta HIV kun Turkin lomakohteesta lintuinfluenssa. Tosin jokanen valitsee itse minne matkustaa ja minne ei. Tällanen ylireagointi on vaan lähinnä huvittavaa.

• aika kaukaa haettu

Miksi vertasit juuri, että Suomessa HIV ja Turkissa lomakohteessa lintuflunssa. Mikset verranut molemmissa maissa HIV tilannetta tai sitten lintuinfluenssaa?

No siksi koska halusit esittää valehtelevassa muodossa Suomea halventavan kirjoituksen Poju. Mistä pahaolosi Suomea kohtaan johtuu ja miksi haluat tuolla tavalla vääristellä asioita?

• ettttta

KOKO Turkinmaa on saastunut,jotain syrjaseutulukuunottamatta..ensinnakin,turkis on syrjaeutua aika paljon.mutta tietenkin pitaa olla varovanen noin yleensa.

• viruskauhu

Mites suu pannaan ensi keväänä, kun muuttolinnut tulee Turkista tänne Suomeen... täytyy varmaan lähtee sinne pakoon... En ymmärrä miten noin viruskauhuiset ihmiset uskaltaa netissä roikkua, sehän on viruksia pullollaan! Aaa-puu-va!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe