Mikä ihmeen käsitys nyt on päässy valloilleen, että rekat ajaa 100km/h takapuskurissa roikkuen, vaikka rajottimet on säädetty 89km/h ??? Tämä rajotinta vasten ajaminen onkin sitten taas asia erikseen.
Toinen asia mikä on pistäny silmään, kun täällä kirjotellaan, että rekkakuskit ajaa kännykkä korvalla. Mistä nämä valittajat tietää, että se on nimenomaan kännykkä eikä esim. kiinteästi asennettu autopuhelin tai ns. kylmäluuri, mitä on lain mukaan lupa pitää korvalla, ja mites muut kuljettajat skootterista bemariin ja zetorista mersuun nekö ei sitten aja tuolla kännykkä korvalla ??? kysynpähän vaan !!!!??
ihmetyttää
7
1301
Vastaukset
- Kuljettajakin
No,jo on kaverilla murheet.Kyllä tulee kova stressi jos noi aiheet jo käy mieltä painamaan.
- Professional1
..niillä näkee juuri esim.edellämainittuja toilailuja."Rajoittimet säädetty 89km/h",pure nenääs!Olen ajanut itsekin yli 10v,tiedän noi säädöt ja ohitukset.
- rahti-78
Professional1 kirjoitti:
..niillä näkee juuri esim.edellämainittuja toilailuja."Rajoittimet säädetty 89km/h",pure nenääs!Olen ajanut itsekin yli 10v,tiedän noi säädöt ja ohitukset.
ittelläni ainakin rajotin rupee paukkuun 89km/h ja tiedän kyl noi ohi´tus hommat ja kaikki, mut ei oo tarvetta ajaa, ku max 85km/h.
- Jusa
Kiinteesee puhelimee tulee letku,kännykkään ei tule letkua,jos ei satu olemaa laturissa.No niin nyt sinäkii tiedät,ni eipähän jää vaivaamaan.
- mitäh?
mikä on potaskaa? Kiinteät puhelimet ovat todellakin sallittuja käyttää ajon aikana
- minä van
mitäh? kirjoitti:
mikä on potaskaa? Kiinteät puhelimet ovat todellakin sallittuja käyttää ajon aikana
juu kulmääluurii saa käyttää ja lällärii.
- Langatontakin
minä van kirjoitti:
juu kulmääluurii saa käyttää ja lällärii.
Puhelinta,jos osaa,eikä tule harmia sen käytöstä,EI sovi kaikille,ratinpyörittäjille edes, "Puhelu kuljettajan kanssa,KIELLETTY"luki aikanaan mm.paikallis linjavaunuissa.Eikä ollut silloin kännyköitä.Linja-automieshän harvoin osaa edes peruuttaa, sitä onnikkaansa.Poikkeuksia tosin löytyy,ja ne onkin ajaneet muitakin raskaita autoja,kun vaan linjuria eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070