Mistä käytetty Mac

Juusokas

Pitäisi alkaa töitten puolesta tutustumaan paremmin Macin sielun elämään. Ajattelin ostaa käytetyn koneen. Siispä kysymys kuuluukin mitkä atk-puljut myy Macejä käytettynä? (yksityiset ei käy, kuitti pitää saada). Ainoana vaatimuksena on että OS X ja perus Officesoftat pyörii.

13

15147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitin saa. Miksei saisi?

      Jos tarkoitat alvillista kuittia, niin alan firmat pyytävät Maceista usein niin kovia hintoja että alvin osuus ei sitä liikahintaa kata.

      Viisasta voisi olla päätyä ihan uuteen Mac Miniin.

      • sulo-wilen

        Vaasassa kaupustaa ja vaihdossa ottaa (ainakin minun vanhan powerbookin huoli) Wasaware.

        Hinnat on kuitenkin kohtuu suolasia, siis ainakin käytetyillä.


    • 1stMacFinn

      www.macmaailma.fi ja hopeinenomena.net, omenamehu.org on ostospaikkoja, mutta niissä on ehkä vähän yritysmyyjiä.

      Sitten tietysti Mac kaupat yleensäkin: Varimport, Officeline, Musta Pekka, Satacom ja mitä niitä on.

      Noilla kauppiailla tahtoo vaan olla koneita aika satunnaisesti. Ehkä yksi parhaista on Varimportin Turun myymälä.

      • Ossi

        Olen ostanut pari leasing-palautuskonetta. Niitä pitää kysellä ja ne menevät yleensä etukäteen.
        Nykyinen koneeni on 2x2 GHz G5 -kone. Sekin maksaa noin 2000 euroa, ilman alvia noin 1600 euroa ja kestää vuosia. Tai ainakin ensi kesään, jolloin aion harkita Inte-Maccia.


    • kizmi

      moi! mä olen myymässä 15"mac book pron pois . vajaat 2 vuotta vanha. hyvässä kunnossa.

      • Paskavittujoo

        4 vuotta myöhässä


      • maraif

      • LIIAN VAIKEA MINULLE
        maraif kirjoitti:

        Mihin hintaan? Missä kone?

        [email protected]

        1150e OFFIS MUKAAN AVAAMATTOMASSA PAKETISSA. EN TINGI. ONKO KUKAAN KIINNOSTUNUT?


    • faniapojille

      Hopeisessa omenassa on macceja myynnissä kovaan hintaan. Fanipojat maksavat itsensä kipeäksi ja muutama melko uusi on mennyt kovempaa hintaan kuin itse pari kukkautta sitten maksoin gigantissa. 13" pro oli siellä myynnissä 999 ekee.

      • 1stMacFinn

        Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

        Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

        Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?


      • vanhaa mallia
        1stMacFinn kirjoitti:

        Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

        Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

        Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?

        Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....


      • tahtoo mac läppärin
        vanhaa mallia kirjoitti:

        Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....

        Hopisessa omenassa on 1kpl uusin 13" mac läppäri myynnissä halvalla, VESIVAURIO eli oli kaatunut vettä päälle, ja kun ei ilmeisesti ollut sitä lisäturvaa ostettuna niin ei mene täystakuuseen eikä vakutukseenkaan. Vanhoja malleja luonnollisesti sillointällöin kaupitellaan. Yleisesti voidaan sanoa että käyettyä mac läppäriä on vaikea löytää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe