Mistä käytetty Mac

Juusokas

Pitäisi alkaa töitten puolesta tutustumaan paremmin Macin sielun elämään. Ajattelin ostaa käytetyn koneen. Siispä kysymys kuuluukin mitkä atk-puljut myy Macejä käytettynä? (yksityiset ei käy, kuitti pitää saada). Ainoana vaatimuksena on että OS X ja perus Officesoftat pyörii.

13

15289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitin saa. Miksei saisi?

Jos tarkoitat alvillista kuittia, niin alan firmat pyytävät Maceista usein niin kovia hintoja että alvin osuus ei sitä liikahintaa kata.

Viisasta voisi olla päätyä ihan uuteen Mac Miniin.

• sulo-wilen

Vaasassa kaupustaa ja vaihdossa ottaa (ainakin minun vanhan powerbookin huoli) Wasaware.

Hinnat on kuitenkin kohtuu suolasia, siis ainakin käytetyillä.

• 1stMacFinn

www.macmaailma.fi ja hopeinenomena.net, omenamehu.org on ostospaikkoja, mutta niissä on ehkä vähän yritysmyyjiä.

Sitten tietysti Mac kaupat yleensäkin: Varimport, Officeline, Musta Pekka, Satacom ja mitä niitä on.

Noilla kauppiailla tahtoo vaan olla koneita aika satunnaisesti. Ehkä yksi parhaista on Varimportin Turun myymälä.

• Ossi

Olen ostanut pari leasing-palautuskonetta. Niitä pitää kysellä ja ne menevät yleensä etukäteen.
        Nykyinen koneeni on 2x2 GHz G5 -kone. Sekin maksaa noin 2000 euroa, ilman alvia noin 1600 euroa ja kestää vuosia. Tai ainakin ensi kesään, jolloin aion harkita Inte-Maccia.

• kizmi

moi! mä olen myymässä 15"mac book pron pois . vajaat 2 vuotta vanha. hyvässä kunnossa.

• Paskavittujoo

4 vuotta myöhässä

• maraif

• LIIAN VAIKEA MINULLE
        maraif kirjoitti:

Mihin hintaan? Missä kone?

[email protected]

1150e OFFIS MUKAAN AVAAMATTOMASSA PAKETISSA. EN TINGI. ONKO KUKAAN KIINNOSTUNUT?

• faniapojille

Hopeisessa omenassa on macceja myynnissä kovaan hintaan. Fanipojat maksavat itsensä kipeäksi ja muutama melko uusi on mennyt kovempaa hintaan kuin itse pari kukkautta sitten maksoin gigantissa. 13" pro oli siellä myynnissä 999 ekee.

• 1stMacFinn

Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?

• vanhaa mallia
        1stMacFinn kirjoitti:

Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?

Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....

• tahtoo mac läppärin
        vanhaa mallia kirjoitti:

Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....

Hopisessa omenassa on 1kpl uusin 13" mac läppäri myynnissä halvalla, VESIVAURIO eli oli kaatunut vettä päälle, ja kun ei ilmeisesti ollut sitä lisäturvaa ostettuna niin ei mene täystakuuseen eikä vakutukseenkaan. Vanhoja malleja luonnollisesti sillointällöin kaupitellaan. Yleisesti voidaan sanoa että käyettyä mac läppäriä on vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2736
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2296
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2183
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1977
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1711
    Aihe