Mistä käytetty Mac

Juusokas

Pitäisi alkaa töitten puolesta tutustumaan paremmin Macin sielun elämään. Ajattelin ostaa käytetyn koneen. Siispä kysymys kuuluukin mitkä atk-puljut myy Macejä käytettynä? (yksityiset ei käy, kuitti pitää saada). Ainoana vaatimuksena on että OS X ja perus Officesoftat pyörii.

13

15176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitin saa. Miksei saisi?

Jos tarkoitat alvillista kuittia, niin alan firmat pyytävät Maceista usein niin kovia hintoja että alvin osuus ei sitä liikahintaa kata.

Viisasta voisi olla päätyä ihan uuteen Mac Miniin.

• sulo-wilen

Vaasassa kaupustaa ja vaihdossa ottaa (ainakin minun vanhan powerbookin huoli) Wasaware.

Hinnat on kuitenkin kohtuu suolasia, siis ainakin käytetyillä.

• 1stMacFinn

www.macmaailma.fi ja hopeinenomena.net, omenamehu.org on ostospaikkoja, mutta niissä on ehkä vähän yritysmyyjiä.

Sitten tietysti Mac kaupat yleensäkin: Varimport, Officeline, Musta Pekka, Satacom ja mitä niitä on.

Noilla kauppiailla tahtoo vaan olla koneita aika satunnaisesti. Ehkä yksi parhaista on Varimportin Turun myymälä.

• Ossi

Olen ostanut pari leasing-palautuskonetta. Niitä pitää kysellä ja ne menevät yleensä etukäteen.
        Nykyinen koneeni on 2x2 GHz G5 -kone. Sekin maksaa noin 2000 euroa, ilman alvia noin 1600 euroa ja kestää vuosia. Tai ainakin ensi kesään, jolloin aion harkita Inte-Maccia.

• kizmi

moi! mä olen myymässä 15"mac book pron pois . vajaat 2 vuotta vanha. hyvässä kunnossa.

• Paskavittujoo

4 vuotta myöhässä

• maraif

• LIIAN VAIKEA MINULLE
        maraif kirjoitti:

Mihin hintaan? Missä kone?

[email protected]

1150e OFFIS MUKAAN AVAAMATTOMASSA PAKETISSA. EN TINGI. ONKO KUKAAN KIINNOSTUNUT?

• faniapojille

Hopeisessa omenassa on macceja myynnissä kovaan hintaan. Fanipojat maksavat itsensä kipeäksi ja muutama melko uusi on mennyt kovempaa hintaan kuin itse pari kukkautta sitten maksoin gigantissa. 13" pro oli siellä myynnissä 999 ekee.

• 1stMacFinn

Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?

• vanhaa mallia
        1stMacFinn kirjoitti:

Huomasitko, että Hopeisessa Omenassa on yli 30.000 fanipoikaa (ja tyttöä).

Ja huomasitko, että koneet käyvät hyvin kaupaksi. Oletko koskaan miettinyt miksi.

Se sun 13" Pro oli vanhaa mallia, kai sen tiesit?

Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....

• tahtoo mac läppärin
        vanhaa mallia kirjoitti:

Eipä sattunut olemaan vanhaa mallia vaan samaa viimeisintä mitä mydään joka paikassa. Joskus sitä saa ostaa halvalla....

Hopisessa omenassa on 1kpl uusin 13" mac läppäri myynnissä halvalla, VESIVAURIO eli oli kaatunut vettä päälle, ja kun ei ilmeisesti ollut sitä lisäturvaa ostettuna niin ei mene täystakuuseen eikä vakutukseenkaan. Vanhoja malleja luonnollisesti sillointällöin kaupitellaan. Yleisesti voidaan sanoa että käyettyä mac läppäriä on vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe