Hilary Duffista ei puhuta niin kovin paljoa täällä, joten aijattelin siis itse puhua tästä loistavasta näyttelijä/laulajasta! Onko kukaan sen fani?? Mä oon nähny sen kesän sävelet, popstar, ja monii lizzie mcguire leffoi. Ne on ihan yli-hyvii:) Eikö? Avril Lavigne on myös tosi hyvä, vaikka ei siis olekaan näyttelijä vaan laulaja...
HILARY DUFF!!
4
465
Vastaukset
- kyllä
todella söpö aiemmin, vaan meni tekemään jotain hirveää itselleen (hampaat?), niin nykyään näyttää hevoselta. Valitettavasti :/
- pisaRa
siis mitä se on hampailleen tehnyt? iikk!
sehän oli tosi nätti.. :( - Kaolla
pisaRa kirjoitti:
siis mitä se on hampailleen tehnyt? iikk!
sehän oli tosi nätti.. :(Suoraan sanottuna olis voinu pysyä suosiolla siellä leffa-bineksessä, kun ei edes livenä pysty mitään laulamaan. Yhen kerran oon kuullu live esityksen ja siinä se kyllä todisti kaikille että on saanu levytys-sopimuksen vain äitinsä kautta (joka on siis tuottaja). Ihan kiva ääni sillä on ku sitä on "pikkasen" miksattu, mutta kyllä oikean laulajan pitäsi pystyä laulamaan yleisölle livenä omalla äänellään.
- Hilary fani
Hilary taitaa olla itekkin huomannu että ne hampaat ei oo hienot.. koska kaikissa vanhoissa kuvissa se hymyili aina silleen tosi nätisti, että hampaat näkyy, ja ne hampaat oli tosi nätit... nykyään se hymyilee silleen että hampaat ei näy=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784