Kuka perustaisi...

...kanasivuston?

Kyllähän tämäkin sivusto palvelee hyvin kanajutuissa, mutta silti minä peräänkuulutan henkilöä, joka osaisi ja haluaisi perustaa kana- (ja siipieläin)sivuston?!? Löytyisikö tälläistä henkilöä? Olisi hienoa saada kaikki tieto helposti löydettävään muotoon...Tiedän sen pikkusiiven, mutta se on maksullinen versio ja lieneekö tarkoittettu paremminkin ammattilaisille kuin harrastelijoille?

8

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

Pikkusiipi on maksullinen, mutta liittymismaksu maksetaan vain kerran. Se on tarkoitettu nimenomaan harrastajille ja sieltä saa todella hyvin neuvoja ongelmiin. Siellä on jopa oma kanoihin erikoistunut eläinlääkäri, joka neuvoo aina tarvittaessa. Itse liityin pikkusiipeen viime keväänä kun meille tuli ensimmäiset kanat (4 kanaa ja kukko). Voin sanoa, että kyllä se liittymismaksu kannattaa.

Eipä sillä, eihän noita lintusivustoja voi liikaa olla. papukaijat.net ja papukaijayhdistys.jotain (en muista loppua...) ovat myös lintusivustoja. Niissä on osiot muille harrastuslinnuille joissa voi kysellä tällaisista linnuista.

• ---------------

Mutta jo pelkästään pikkusiiven aloitussivulla oleva jäsenmäärä kertoo, ettei keskustelu voi olla kovin monipuolista tai runsasta...

• kuashföaks
        --------------- kirjoitti:

Mutta jo pelkästään pikkusiiven aloitussivulla oleva jäsenmäärä kertoo, ettei keskustelu voi olla kovin monipuolista tai runsasta...

Kyllä sinne joka päivä jotain kirjoitellaan. Ainakin minä olen saanut kattavia neuvoja ongelmiini. Ei mulla ollut juurikaan tietoa kanoista, kun ensimmäiset kanat meille tuli ja sieltä olen saanut neuvoja kaikkeen mitä olen kysynyt. Mitä enemmän foorumissa on porukkaa, sitä enemmän siis keskustelua, kaikki mukaan vaan. Suomen siipikarjaliitto järjestää myös erilaisia koulutuksia, mihin on mahdollisuus osallistua.
        Kaikki asiasta kiinnostuneet siis mukaan!

• Miina
        kuashföaks kirjoitti:

Kyllä sinne joka päivä jotain kirjoitellaan. Ainakin minä olen saanut kattavia neuvoja ongelmiini. Ei mulla ollut juurikaan tietoa kanoista, kun ensimmäiset kanat meille tuli ja sieltä olen saanut neuvoja kaikkeen mitä olen kysynyt. Mitä enemmän foorumissa on porukkaa, sitä enemmän siis keskustelua, kaikki mukaan vaan. Suomen siipikarjaliitto järjestää myös erilaisia koulutuksia, mihin on mahdollisuus osallistua.
        Kaikki asiasta kiinnostuneet siis mukaan!

Pikkusiipi on maksullisuutensa takia hyvä, koska jutut pysyy asiallisina. Porukassa on vain sellaisia, jotka tosissaan harrastavat lintuja, eivätkä vain esitä sellaista. Tälläkin palstalla vastailee sellaiset, jotka eivät ole kanaa nähneetkään. Pikkusiiven jäsenistä on osa on rekisteröityneitä ja osa rekisteröitymättömiä eli kumpien määrästä oli kyse? Jäseniltä löytyy muitakin lintuja kuin kanoja kyseessähän ovat siipikarjan harrastajat.

• netistä

sieltä olen saanut todella asiallisia vastauksia. Uskaltaa kysyä "tyhmiäkin" ilman lynkkamista.

• Klaara
        netistä kirjoitti:

sieltä olen saanut todella asiallisia vastauksia. Uskaltaa kysyä "tyhmiäkin" ilman lynkkamista.

Siivessä ollaan tosi asiallisia. Vasta-alkajille vastaillaan asiallisesti ja uudet toivotetaan tervetulleiksi. Saa laittaa osto- ja myynti-ilmoituksia, kuvia kanoistaan sekä kertoa ja kysellä kanoista. Kysymyspalstalla saa asiantuntijan apua, jos on jotain erikoista. Toisia ei mollata niin kuin kaikilla ilmaisilla keskustelupalstoilla. Mä ainakin sain rahalleni vastiketta.

• voi osallistua
        --------------- kirjoitti:

PikkuSiiven keskustelu palstalle voi osallistua myös rekisteröitymättömänä. Asiallisia vastauksia ilman vinoiluja annetaan myös "vieraille".

• ...kanasivuston!
        Klaara kirjoitti:

Siivessä ollaan tosi asiallisia. Vasta-alkajille vastaillaan asiallisesti ja uudet toivotetaan tervetulleiksi. Saa laittaa osto- ja myynti-ilmoituksia, kuvia kanoistaan sekä kertoa ja kysellä kanoista. Kysymyspalstalla saa asiantuntijan apua, jos on jotain erikoista. Toisia ei mollata niin kuin kaikilla ilmaisilla keskustelupalstoilla. Mä ainakin sain rahalleni vastiketta.

http://www.munanetti.tk/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5981
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2075
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe